Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 578 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rhotheta | 2014-10-12 19:04 | |
![]() | Titti! Jag tänkte verkligen helt baklänges. Skrev lite provocerande för att få dig att skriva ut hur mycket du ger. Det är ju helt onödigt! Det är ju bara att fråga! Hur mycket brukar du ge varje gång? Tänkte använda uppgiften. Jag ber om ursäkt för att jag provocerade i onödan. Ibland gör jag det med ett vettigt syfte men det här var bara hjärnsläpp. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 20:51 | |
![]() | skrutta,jag har ingen aning om vad hela poliskåren tycker det är bara du som tror dig veta,jag har ingen aning om hur många du talat med,men 41 i ifo är samstämmiga,Men eftersom DU ser den där BMV och Volvon dagligen när dom hämtar och lämnar och Du inte heller visat här att Du gillar Tiggare,Så trodde jag inte att Det skulle vara ett problem för dig att ta bilnummren,Och jag tror inte att bilarna finns så därför kommer inga bilnummer,Rhothra.Det är olika hur mycket jag har på mig,allt skrammel ger jag bort alltid,har jag inga mynt ger jag en sedel eller 2.Har jag bara kort och inte kan ge för att jag inte hnner gå och ta ut så skäms jag | |
skrutta00 | 2014-10-12 21:19 | |
![]() | För det första ttittii....vart i mina inlägg har jag pratat om någon Volvo med tiggare??? Den personen var en annan i denna tråden. Alltså borde du läsa borde du läsa mina och andras inlägg mer noggrant innan du kommenterar ...ivarje fall mina inlägg. Att skicka bilnummer till dig tycker jag verkligen låter som en parodi....och jag förstår fortfarande inte ditt syfte med detta utspel....jag tror inte du riktigt vet va du skulle göra med den upplysningen eller.Som sagt är du uppriktigt och ärligt intresserad av den frågan med att jag/vi skall skicka dig bilnummer så starta en egen tråd om det. :)) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-13 05:42 | |
![]() | det räcker med BMV nummret,och jag är inte förvånad att du inte förstår syftet,för mig räcker det gott med att andra förstår | |
skrutta00 | 2014-10-13 09:51 | |
![]() | Nu är du väldigt motsägelse full ....det förstår du va ttiittii...först vill du ha alla bilnummer för du ville kontakta tv och eller någon större tidning för att göra ett "sensationsprogram" om dom som du skriver. Men nu räcker det med enbart med BMW'n i mitt närområde??? Och va är det andra förstår som jag inte förstår ttiittii med ditt utspel att du vill ha bilnummer skickad till dig på pm?? Om du inte förstår hur långsökt detta är vill jag att du ger mig en ingående acceptabel förklaring.Kan du det??? Motivera varför du just vill ha bilnumret på just BMW'n? Är det viktigt just för att jag skrev det inlägget?? Om du på allvar menar att göra det blir ett sensationsprogram av bara en bil med tiggare hur tänker du då???? Blev det svårt nu ttiittii:))) Skrattar!!! | |
jellyflower | 2014-10-13 10:01 | |
![]() | I helsingborg stänger café Ria nu, ett cafe´för hemlösa med psykisk problematik och/eller missbruk, eftersom de blivit anstormade av EU-migranter. Deras vanliga målgrupp har sökt sig bort och EU migranterna kommer dit för att duscha och få mat etc. (De skall öppna igen men kan inte rbjuda dusch längre). Socialdirektören säger att "Hade jag varit i den situationen (som EU-migranterna är) så hade jag tagit reda på var det finns offentliga badinrättningar och gått dit". Javisst. Har EU-migranterna verkligen råd att betala inträdet? Kanske. men så attraktivt för icke-migranter att gå till simhallen om stället är översvämmat av EU-migranter. Vi får inte prata om det givetvis, men gulsot är väldigt vanligt bland dessa utsatta människor. Om jag hade varit i EU-migranternas situation så hade jag tagit in på hotell. Hotellfrukost står man ju sig på hela dagen om så behövs. Tänk va dumma de är som inte gör som normalt folk skulle göra. | |
skrutta00 | 2014-10-14 20:51 | |
![]() | Ttiitti vart blev du av jag väntar på en rimlig förklaring av dig??? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-14 21:29 | |
![]() | inga bilnummer fortfarande och det beror på att det finns inga tiggare i ny BMV.Det är bara en skröna | |
skrutta00 | 2014-10-14 21:37 | |
![]() | Precis va jag ville höra ttiittii ...bravo:) Riktig bra utspel av dig där... | |
Blindhund - Ej medlem längre | 2014-10-14 21:44 | |
![]() | Det är ingen skröna i Finland har polisen genom övervakning och undersökningar bevisat att tiggeriet är organiserat. Det är utländska ligor som ligger bakom det. Och nej jag tänker inte länka. | |
skrutta00 | 2014-10-14 21:57 | |
![]() | Du får åka dit Blindhund och ta bilnummer och skicka till ttiitti:) | |
jin17 | 2014-10-15 18:09 | |
![]() | Till alla er som tror att tiggeri varken är lönsamt eller organiserat. www.aftonbladet.se/n...97 01336.ab | |
skrutta00 | 2014-10-15 18:19 | |
![]() | Tack den behövdes för alla som tror att allt med tiggare är myter..ljug och fanteri, Bara förtydeligar det jag hela tiden sagt . | |
Rhotheta | 2014-10-15 18:51 | |
![]() | Tja, Titti och Nora är definitivt skyldiga dig en rejäl ursäkt. Orkar inte kolla Måns status i frågan nu. | |
Chewbacca3 | 2014-10-15 19:06 | |
![]() | Förbjud tiggeri..... | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-10-15 19:10 | |
![]() | Nej Rhotheta , Jag har ingenting att be om ursäkt för. Men jag tänker inte trassla inte in mig i ytterligare en tok-diskussion, därför får var en tolka mina inlägg hur dom vill. | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2014-10-15 19:21 | |
![]() | Är nog bättre att skaffa sig ett fadderbarn.... www.skovdenyheter.se...el la-ligor | |
skrutta00 | 2014-10-15 20:21 | |
![]() | Så kan man också se det när man vet att argumenten kommer att tryta Nora1. Ditt uteblivande svar säger precis det jag förväntade :)) | |
Rhotheta | 2014-10-16 01:05 | |
![]() | Personligen skulle jag be UFO-tokarna om ursäkt den dag det landar ett gigantiskt tefat utanför tv-huset och små gröna män sitter i morgonsoffan. Jag skulle säga: Ta mig tusan! Ni hade ju faktiskt rätt! Ledsen att jag kallade er konspirationsteoretiker. Men det är ju jag det. | |
kovikstippen | 2014-10-23 13:00 | |
![]() | Flera skånska kommuner överväger att erbjuda tiggarnas barn skolgång. Anledningen är ett EU-direktiv Är det rätt väg att gå? | |