Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 20 045 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-10 02:27 | |
![]() | Dags att sova kanske, blev ju väl mkt psykbryt här. Vår fina obesudlade fjanttråd som legat i träda. *ber en bön* | |
Pseudonymf | 2009-03-10 02:27 | |
![]() | Kan man inte bara vara den bättre, större personen och låta det va?! Jaja, jag ska nog inte lägga mig i det där mer. Jag ville bara vara inne och fjanta en stund, men det är nog slut med det nu... | |
remvanrijn | 2009-03-10 02:30 | |
![]() | titta på den holländska flagga som viftar förbi i sembo reklamen här ovanför, då blir man glad ( jag iaf=)) | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-10 02:45 | |
![]() | Kul att ni bråkar precis när vi försöker att få en ny medlem! | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-10 02:46 | |
![]() | Jag halvsover och bråk är inte min grej. Borde nog sova lite | |
Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-10 02:47 | |
![]() | Behöver popcorn. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-10 02:47 | |
![]() | :D | |
Mouche - Administratör | 2009-03-10 12:23 | |
![]() | Jag har raderat en mängd idiotiska och oerhört omogna inlägg från tråden. Jag ska frångå min vana om diskretion och säga det som ska sägas här och nu: Om jag någonsin ser att de tre personer det gäller (och jag tar för givet att ni alla tre vet vilka jag menar) skriver ETT ENDA ORD som jag uppfattar som hånfullt, spydigt eller rent ut sagt jävligt elakt så kommer jag omedelbart att stänga den personens/-ernas alla olika konton och banna IP. Efter det gäller följande: Får jag nys om att personen/-erna är tillbaka på annat IP..så bannar jag igen och igen och igen om det behövs! Uppför er som de vuxna människor ni ska hetas vara eller ta med er detta oerhört, för oss andra, pinsamma trams till någon annan, mer lämplig sajt! Man häpnar över era oförskämdheter gentemot varandra. Mouche | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-10 13:42 | |
![]() | Jag håller med dig,Mouche. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-10 14:03 | |
![]() | Håller med Anneli72. Råkade se berörda inlägg, när jag loggade in för dagen. Det fulaste jag har sett på Betapet hittills. Man bleknar, mår illa och blir rädd. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-03-10 14:16 | |
![]() | Jag gick mycket för långt här igår i mina uttalande och har bett berörd person om ursäkt i ett privat PM. Har även pratat med Mouche och förklarat mitt agerande så långt som det går att förklara. Jag ber om ursäkt till de som läst det och tagit illa vis sig. | |
Pseudonymf | 2009-03-10 15:59 | |
![]() | Skönt att det verkar utagerat. Då kan man alltså fjanta vidare härinne, med en underton som inte är seriös?! :D | |
remvanrijn | 2009-03-10 16:37 | |
![]() | men Pseudo.. " en underton som inte är seriöst" borde väl vara en överdrift i vår chatt. Finns det nåt seriöst öht ?=) | |
Maja G | 2009-03-10 19:17 | |
![]() | Vad har man missat nu då? För en gång skull så var jag och gav kroppen lite stryk, ja då missar man allt spännande här på Beta.. Nä, nu får det vara slut på träning och arbete..Nu hädanefter så är det bara Beta som gäller!:) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-10 19:47 | |
![]() | Maja, jag önskar att jag också hade missat det där. Sen har jag tänkt hela dagen att jag beundrar dig som kämpar på gym, respekt. | |
Maja G | 2009-03-10 20:11 | |
![]() | Kämpar och kämpar, njae...Jag rodde lite och cyklade lite..Men sprattlade både på yogan och vattengympan det gjorde jag iaf!:) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:55 | |
![]() | Missat och missat maja, bara en massa sorgligheter! | |
remvanrijn | 2009-03-10 23:30 | |
![]() | snart nighttime och tid för de riktig trötta nattfjantisar =) | |
Maja G | 2009-03-11 22:30 | |
![]() | Rem: Jag har lärt mig ett nytt begrepp som kommer från holländskan nämlingen snoezelen... snufelen och doezelen=(snusa) att aktivera sinnen för att få info om omgivningen och (dåsa) att på ett passivt avslappnat sätt ta emot omgivningens signaler | |
remvanrijn | 2009-03-11 22:35 | |
![]() | jepp Alldeles rätt Gräddnos.=) jag är rätt ofta ute där på särgymnasiet där jag kommer i jobbet en del.De har 2 olika rum där. Innan fanns det ett helt hus i lund, med massa olika upplevelse, sinnesträning och avkopplingsrum, men det las ner så klart. | |