Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2009-07-04 20:23 | |
![]() | Det var länge sen jag var så nöjd på t-banan efter en match.. Hammarby spelade tamejfan riktigt riktigt fint! Igor förlorade inte en enda närkamp som vanligt och Gerrbrand var lysande verkligen. Men det positivaste var att Freddy Söderberg gjorde sin första bra insats i Bajen typ! Rami gjorde även 4-5 otroligt bra räddningar, skönt. Frågan är dock vad Stefan Johannesson höll på med? Han är lätt allsvenskans bästa domare tycker jag, har aldrig klagat på honom men idag var han rrriiktigt dålig. Gick på filmningar, missade cirka 30 hands och tveksam offside-avblåsningar. Hoppas inte Dahl är allvarligt skadad, såg att de lindade om hans ena ben då han gick ut... | |
| skogstorparn | 2009-07-04 20:54 | |
![]() | kul att rami är på gång igen!! hoppas man får se han i landslaget igen! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-07-06 01:35 | |
![]() | Djurgården gjorde två mål! Tjalla lalla lalla la.....! | |
| graniten | 2009-07-06 03:00 | |
![]() | Klart skön seger på stadion :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-07-06 03:15 | |
![]() | Äntligen får man vara stolt för sitt lag. | |
| Miss_jk | 2009-07-06 11:35 | |
![]() | Sååå typiskt att man är sängliggande med feber och halsfluss när Stockholms Stolthet för en gångs skull vinner. Men men, jag är lycklig hur som helst. Kompisarna sade att första halvlek var en av de bästa hittills i år. Hoppas detta håller i sig nu! Go Galloway! | |
| mackz_ | 2009-07-06 11:38 | |
![]() | men det säger väl egentligen inte så mkt? dif har ju sugit hästballe i år | |
| Miss_jk | 2009-07-06 12:26 | |
![]() | Det är väl det det gör? För första gången denna säsong kan man se en ljusning i spelet och det är väl bra om något? | |
| mackz_ | 2009-07-06 13:08 | |
![]() | jo, det är kanon att man lyckas vinna över ett lag som hade halva laget borta =) | |
| Miss_jk | 2009-07-06 13:57 | |
![]() | Ja, precis som du skrev så har spelet sugit hästballe hela säsongen. Lyckas ju inte vinna ens mot de sämsta typ. Brajjen - DIF 3-1 DIF - BP 0-2 Örgryte - DIF 0-0 Gays - DIF 2-1 Med det facitet i hand så är det bra gjort att vinna mot henkeborg trots att de var skadedrabbade. Det borde du också tycka som verkar ha sådan stenkoll på vårt spel... Att vi dessutom spelade BRA i åtminstone första halvlek är ju också något att glädjas över. | |
| Maybach | 2009-07-06 13:59 | |
![]() | Såg en intervju med Tony nu, han pratar om att det är potentialen i de två brasilianska provspelarna som är intressant och att de inte är färdiga spelare. Är det så så hoppas jag nästan inte att vi värvar dom, jag tycker att om man ska värva utomlands ska det vara spelare som går direkt in i startelvan - om man ska värva folk med potential ska man satsa på spelar ur egna led... Charlie får bli ett undantag hehe. | |
| graniten | 2009-07-06 14:10 | |
![]() | "jo, det är kanon att man lyckas vinna över ett lag som hade halva laget borta =)" Samma sits som DIF då! | |
| mackz_ | 2009-07-06 14:11 | |
![]() | hmm, jag kan inte se att jag skrivit hur spelet sett ut... men, resultaten talar ju för sig själv maybach, jag ser det inte som nåt fel i att värva spelare som inte går direkt in (även om man vill se nåt nytt folk vid en kass ligaplacering), bara det inte sker på nån egen produkts bekostnad... | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-07-06 14:23 | |
![]() | Hammarby och GIF Sundsvall är överens om villkoren för en övergång för anfallaren Linus Hallenius. Linus ska nu genomgå läkarundersökning och det personliga avtalet ska göras klart innan han kan ansluta till a-truppen. | |
| mackz_ | 2009-07-06 14:32 | |
![]() | bra copy paste:at, skiddy | |
| HurRullarMan | 2009-07-07 05:23 | |
![]() | stockholmslagen rosar inte marknaden precis. Snart har vi väl fyra syrianska lag i högsta divisionen plus Assyriska. Kanske då förstår DIF, AIK att träna lite teknik kan man ha nytta av på fotbollsplanen. | |
| HurRullarMan | 2009-07-07 05:24 | |
![]() | göteborgslagen är ju fan inte bättre de heller undantagen IFK. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-07-07 05:32 | |
![]() | Inte AIKs fel att resten suger=) | |
| Palini | 2009-07-07 10:57 | |
![]() | Allmänna klubben har ju spöat både Hammarby och Djurgården och är i högsta grad delaktiga i respektive lags sugande. Försök inte skylla ifrån dig, Lejonmix. =) | |
| HurRullarMan | 2009-07-07 13:21 | |
![]() | Jo, AIK spelar ju en sådan bländande, vägvinnande och underhållande fotboll! Ser mer ut som ett Vitryskt division tre lag! | |