Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-26 20:54 | |
![]() | Jag ska inte lyfta ansiktet. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-11-26 20:55 | |
![]() | vad ska du göra med thermacool då? inget drygt med att undra det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-26 20:56 | |
![]() | den här ser också bra ut www.kliniken.se/sida...am p;niva=3 lite dyrare än en spa behandling med aha syror. lite frächare resultat:) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:03 | |
![]() | elak kanin: "funderar på penisförminskning och hårimplantat, så kan jag se ut som jag gjorde när jag var 15." Det var "drygt". Jag kommer troligen att använda mig av det när min hals börjar "hänga" som den gör på både min mormor och min mamma. Bägge fick relativt tidigt "häng" på halsen under hakan. Jag tycker inte det är snyggt, har ingen lust att göra ett kirurgiskt ingrepp för att fixa det, men det som Ramsay visade tyckerjag verkar vara ett mycket bra alternativ. Är jag fåfäng? Absolut! Rynkor, åldrande... inget som skrämmer mig, ej heller finner jag det stötande. Men, om jag inte vill ha en sladdrig hals så är väl det ändå min sak och inget jag borde behöva motivera ellr på något vis egentligen alls behöva förklara. Men nu gjorde jag det iaf. Är det något mer du undrar? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:05 | |
![]() | ramsay. Då tror jag nog mer på den första du länkade till, iaf för mig i och med att det är halsen. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:08 | |
![]() | grönöga, jag är tacksam för ditt utförliga svar.dock så var mitt inlägg knappast menat till just dig, men om du vill ta åt dig och gå i försvarsställning så antar jag att du ändå har dåligt samvete över dina planerade ingrepp. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:09 | |
![]() | Lägg av Micke... | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:21 | |
![]() | En sån behandling kan jag också tänka mig att göra. Jag är livrädd för skalpeller, så kirurgi är inte aktuellt. Det där lät bra... det är iaf bra att veta ATT man kan göra det, även om man inte genomför det. Good backup plan! Att få tillbaka sin ungdom går inte. Det är nog knappast det som är tanken heller. Antingen är jag nöjd med mitt utseende om 10 år, eller så upplever jag att en uppfräschning skulle göra mig gladare. Då kommer jag antagligen försöka göra mig själv gladare på det området, inom de gränser jag anser rimliga då. När jag är 45 kanske jag skrattar åt det istället. Det vore ju billigast! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:28 | |
![]() | naturligtvis usige, men nu är det ju inte vi som kan tänka oss uppfräschande behandlingar, smink som får oss att se bättre ut etc. som skriver att vi vill se ut som 20 igen. då finns det ingen anledning till att svara på det motivbaserade projicerande greppet. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:35 | |
![]() | Om näsan sticker ut från ansiktet får man ett horisontalt plan som balanserar upp det vertikala planet som ett hängande ansikte utgör. Brigitte Bardot hade en minimal näsa när hon var ung och söt. När hon åldrades smälte ansiktet ned så näsan nästan bara var två hål som på en brännskadad, allt blev en platt hudpannkaka. Så den som funderar på att klippa av näsan för att kunna vara ung och söt kan ju tänka efter två gånger. Det kan straffa sig senare i livet. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:37 | |
![]() | Jag skrev naturligtvis inte det till dem som inte tyckte det heller. Jag skrev en reflektion för att jag ville. Inte för att jag känner att jag måste bevisa något för någon. Det är inte min grej. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:37 | |
![]() | horisontellt kanske det heter | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:42 | |
![]() | nu vet jag att titti (bland andra?) använder botox. hsh botox och injektioner skrämmer mig faktiskt mer än kirurgiska ingrepp i ansiktet. även om jag personligen aldrig kommer att göra ngt av dem bara för att det är ansiktet (livrädd om det). folks syn på vad som är "värst" och "ok" är iaf intressant. och varför man tycker så. en kille i denna tråd (twaz?) tyckte tex att knacka bort näsbenet var ok men att fylla hakan m silikon inte. satyra höll med honom. hans argument var onaturliga material i kroppen var inte ok. en hållning så god som någon . jag fick inget svar från satyra om hur förstorade hakor gjorde mot skönhetsidealet som inte nedknackade näsben till roten gjorde dock? för det var ju samhället tex satyra initialt var bvekymrat över? själv skulle jag aldrig göra ngt av ingeppen. dock ser jag båda som "ok". och inget som hotande eller "samhällsnedbrytande": | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:43 | |
![]() | När man är närmare 80 år som BB, så rinner nog ansiktet även om man lyft upp analen i nacken. Det är nog inte så mkt man kan göra åt hänghaka när förruttnelseprocessen står runt hörnet. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:45 | |
![]() | Hahaha, Uisge-beata, vilka "bildr" du bygger upp :S *asg* | |
| le-lou | 2010-11-26 21:45 | |
![]() | onaturligt material - då borde tuffa tatueringar räknas in där också in där oxå. Uisge - haha, det var en fin mening du fick in där :D | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:45 | |
![]() | "bilder" | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-26 21:53 | |
![]() | Uisge, BB hade kunnat lyfta sig genom att bygga ut en näsa. En näsa kan vara bra att ha ibland, det var bara det jag menade... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-26 22:04 | |
![]() | det tycker jag verkligen! (men då hade hon lagt till ngt, inte tagit bort ngt... parantese till satyra) | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-26 22:06 | |
![]() | Aha Larvbrud! Ja, det är sant. Personligen kommer jag inte behöva oroa mig för att se ut som ett brännskadeoffer om jag blir gammal... dessutom har jag hört att näsa och öron fortsätter växa hela livet :( Jag såg just en bild på Silvia btw... det är för mig ett varnande exempel på att ansiktslyftningar kan gå för långt. Hon håller så sakteliga på att transformeras till en huvudfoting. Behövs inte många lyft till. | |