Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:06 | |
![]() | Det gör du då rätt i!! Kan inte göra annat är att hålla med i det du säger. Inget halvdant utan ta tag i saker oavsett om det gäller att hugga ved eller bjuda på middag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:06 | |
![]() | Och ffs, prata inte som gubbarna med tvinnad mustasch i en pilsnerfilm. "Välkommen skall han vara, disponenten!" Och så vidare, in i mitt eget privata pilsnerfilmshelvete. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:07 | |
![]() | Retar mig på att jag blivit dum i huvudet sätt på film i 3 timmar & åt 2 potioner lasagne ah iaf nästan & sedanefter de käka ja massa godis så nu mår jag inte bra & när ja skulle knäppa av tv,n drog jag på boxern ist och när jag skulle knäppa av tv,n drog jag av ljudet på tv,n haha retar mig på att jag e störd ibland när jag själv inte lägger märke till det. :) retar mig på att jag vill fortsätta se en annan film nu efter 3 tim :D | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:08 | |
![]() | retar mig på att jag inte är riktigt frisk i huve & riktigt normal.. en normal människa skulle ha dött efter ha sätt en elvis film i 3 tim :p | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:09 | |
![]() | Jo tänk om alla gick runt och pratade som i en pilsnerfilm! Klämkäckt och så var alla vänner. Ryser av tanken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:11 | |
![]() | Ja, usch... och om alla dessa pilsnermänniskor var intresserade av svår polsk litteratur. I en sån värld hade jag fått bli nunna, inget snack om saken. | |
| Lill-IT | 2010-06-23 23:11 | |
![]() | Hehe... fick mig att tänka på Åsa-Nisse... kollade faktiskt på en av hans filmer i söndags<3 | |
| apbur | 2010-06-23 23:11 | |
![]() | Konstigt nog skäms man för att dega i soffan och kolla film fem timmar i sträck men hade man bytt ut det mot en bra bok behöver man inte skämmas. Hur är det då med ljudböcker? | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:12 | |
![]() | Jo kan tänka mig det! Tänk dig bergman goes pilsnerfilm det hade vart något. | |
| Lill-IT | 2010-06-23 23:12 | |
![]() | Ljudböcker is the shit... då kan du ju tex laga mat samtidigt | |
| catinahat | 2010-06-23 23:13 | |
![]() | jag retar mig lite lite på att alla på den här sidan pratar i bokstavskombinationer. När man suttit i en hel havtimme och spelat med någon kommer det ett ttgfm eller något och så har dom lämnat spelet. Det är ju inte som att folk inte kan hela ord. Går det att skriva kul, tack, grattis, hejdå eller så? Mycket konstigt tycker jag. Egentligen retar jag mig inte så mycket som tycker det är märkligt. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:14 | |
![]() | retar mig på att jag retar mig på ljudböcker jag tål dom inte.. för mig är filmer is the shit! eftersom jag inte kan "fantisera" om nån förstår mig med det uttrycket? :P iaf när det gäller böcker eller ljudböcker så kan jag inte men ser jag filmer.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:15 | |
![]() | Nästa steg är givetvis att bli ihop med Åsa-Nisse. Japp, det är min lott i livet. :( Ja, man undrar. Retar mig på folk som idisslar finkultur. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:16 | |
![]() | HAHA måste.. bara MÅSTE berätta detta idag när jag var i stan eller aah i en liten liten LITEN ort.. där transor eller liknande inte är vanligt i en liten ort så hade jag & min mamma gått ut ifrån systembolaget & så fick jag syn på en transexuell person .. jag kunde inte veta om det va en tjej som ville va man eller om det va en kille som ville va tjej.. men det var så lustigt& chockerande eftersom sådant mer är vanligt i storstäderna.. haha | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:16 | |
![]() | Ja det vore väl något Åsa-Nisse som verkar så sympatisk. Du måste väl vara lika exalterad som jag över att det görs en "modern version" as we speak. | |
| Tinna | 2010-06-23 23:18 | |
![]() | Retar mig på folk som andas högt genom näsan. Som gubben innan mig vid bankomaten. :S | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:19 | |
![]() | Tinna ; man ska andas via munnen ;) | |
| apbur | 2010-06-23 23:19 | |
![]() | Jag talade med en kvinna en gång som sa att hon inte kunde skapa bilder i huvudet, liksom inte föreställa sig saker. Jag blev jättefrustrerad. Kan inte föreställa mig alls vad hon ser. Eller inte ser. Är det öht möjligt? | |
| Lill-IT | 2010-06-23 23:20 | |
![]() | Det är möjligt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-23 23:20 | |
![]() | :( :( :( Näsgubbar frodas i landet as we speak! | |