Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 592 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 08:56 | |
![]() | Liten, men väldigt välplanerad. Det är där min roll kommer in. Jag hade hellre bott så än som jag gjorde; studentrum med dödytor, på 19 kvm. Och att studenter gärna bor i korridorsboende är verkligen varken konstigt eller extremt. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 08:58 | |
![]() | Och en överhypad lgh i Stockholms innerstad är ingen bra jämförelse, nej. Till vad, förresten? | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:01 | |
![]() | Yamma.... Invandringen kan man begränsa här i sverige. Barnfödsel skulle aldrig komma på tal här i sverige att begränsa å har aldrig vart på tal så vitt jag vet... Det ör skillnad.... Men lägg fram ett förslag att du tar hand om ett gäng invandrare i ditt hus lr lgh då om du nu prompt vill ta in allt som kommer. Jag säger stopp å det NU. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:03 | |
![]() | Jonisk...du menar på fullaste allvar då att man skall taen hel invandrar familj å pressa in på 13 m2?? | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:04 | |
![]() | Nej, VAR skrev jag det? Jag gjorde ett inpass om studentlgh. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:07 | |
![]() | Sa ej du skrev... Antog att du menade det. För isf va det det knäppaste.jag hört. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:12 | |
![]() | Då har du förvisso inte sett mycket av världen, men nej, såklart menade jag inte alls så. Studenter, som bor ensamma. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:15 | |
![]() | Jodå har sett mer än du tror å jag har sett folk pressa sig in i skokartonger... Jonisk vi släpper det... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:16 | |
![]() | Gärna det. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 09:18 | |
![]() | Of course!!!2 | |
| Yamma | 2012-12-10 09:20 | |
![]() | Man kan begränsa barnafödande precis lika lätt som invandring. Det är precis samma människor som stiftar sådana begränsningar. "Barnafödsel skulle aldrig komma på tal i Sverige" - nej, just det. Varför? Jo, för att du och dina gelikar tydligt gör skillnad på svenskar och icke-svenskar. För att du tydligt, precis som SD, har en klar bild av att detta är DITT land, och bara de som är RIKTIGT svenska i dina ögon har rätt till det landet. Att det ska vara så svårt för dig att berätta det, det är inte direkt en hemlighet. Anledningen att du inte ens klarar av tanken på att jämföra barnafödande med invandring är att du anser att den ena gruppen har mer rätt till Sverige än den andra. Det finns ingen annan förklaring än att du gör skillnad på folk och folk. Och sen tycker du att det är konstigt om du skulle bli kallad främlingsfientlig. Mycket märkligt. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 10:08 | |
![]() | Du e så enkelriktad ... Har jag sagt att vi inte ska ta in nån alls...har jag det???????????? Vi skall ta in men fan begränsa det. Inte ta in allt. Fattar du nada? Å kalla ej mig för sd en gång till lr det så kallade rasse språket som du gömmer i en annan text. Du är bara ett stort skämt i en dumstrut.... Enkelriktad... Blrja läsa vad jag skriver... Men du vill ta in allt. | |
| Måns_E | 2012-12-10 10:17 | |
![]() | Så vilka skall vi inte ta in? Forskare, utbytesstudenter, gästarbetare, adoptioner eller kanske utländska fruar respektive män till svenska medborgare? Gällande just asylsökande så har vi ju redan en stark begränsning med tanke på att Sveriges asylskäl redan är ganska tuffa. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 10:44 | |
![]() | Det är ej min sak att avgöra...begeänsa hur dom vill det bryr jag mig faktiskt ej om. Om nån e trädgårdsmästare lr jobbar. Med cyklat...spjutkastare lr forskare..... Begränsa antalet. | |
| Måns_E | 2012-12-10 10:54 | |
![]() | Jo, jag tycker faktiskt att det är din sak att avgöra. Det är ju du som tycker att man KAN begränsa invandringen i Sverige. Och det är klart att man kan, liksom man kan införa ettbarnspolitik eller vad man nu vill. Så hur skall man gå tillväga, vilka grupper skall inte få komma in? adoptioner kanske? | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 11:07 | |
![]() | Förklara då för yamma om att folk. Som yamma att hata barn. Sen invandrarfamiljer som kommer hit med stora familjer ska vi ej ta in då.med ditt ex på ett barn? | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 11:08 | |
![]() | Sen begränsningen kan dom ovanför.min skalle avgöra vilka..... | |
| Måns_E | 2012-12-10 11:18 | |
![]() | Varför tror du att Yamma hatar barn? Du skriver hela tiden att det går att minska invandringen, hur vill du i så fall att invandringen skall minskas? Det är väl en ganska naturlig följdfråga om det nu är så enkelt att minska invandringen som du vill göra gällande. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 11:26 | |
![]() | För att hon vill dra ner på barnafödseln tydligen.... | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-12-10 11:26 | |
![]() | Enklare att ta in färre.... | |