Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:20 | |
![]() | men om jag går med, för att sedan ändra mig... Förföljer dem mig då? | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:20 | |
![]() | Nejnej, sånt förekommer aldrig! | |
| patboone | 2008-05-21 00:21 | |
![]() | Guppa, näsan växer... | |
| Jamo | 2008-05-21 00:23 | |
![]() | Guppa, sa inte råna utan skinna. Precis som alla andra sekter inte rånar utan skinnar sina medlemmar. | |
| IchbinTysk | 2008-05-21 00:24 | |
![]() | Kanske ska ta och starta en egen religion vars syfte är att råna rika gamla tanter och ge till fattiga... ett sorts Robin Hood complex. Allt jag behöver göra sedan är att skapa en gud som jag styr samt värva en dum blond rik kändis, perfekt! | |
| patboone | 2008-05-21 00:24 | |
![]() | Upprepar från 18:35 "The only way you can control people is to lie to them..." L Ron Hubbard 1952 "When somebody enrolls, consider he or she has joined up for the duration of the universe - never permit an "open minded" approach...If they enrolled, they're aboard, and if they're aboard they're here on the same terms as the rest of us - win or die in the attempt. Never let them be half minded about being Scientologists...When Mrs Pattycake comes to us to be taught, turn that wandering doubt in her eye into a fixed, dedicated glare. The proper instruction attitude is, "We'd rather have you dead than incapable..." L Ron Hubbard 1980 Akta dig dVb...:) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:26 | |
![]() | "Tom Cruise is allegedly planning to build a $10 million bunker underneath in preparation for the end of the world. The 'Top Gun' star, who is a devout follower of Scientology, is said to believe evil intergalactic ruler Xenu will attack Earth and so has designed a place to hide underneath his Colorado mansion." HAHAHAHAHAHAHAAA! Underbart! Guppa, ärligt talat, du har bara genom att starta den här tråden hjälpt en betapetare. Mådde lite halvtaskigt förut, men nu är jag på kalasbra humör! Jag riktigt stortrivs och tänker lägga mig att sova nu, i visshet om att jag har ett underbart liv. Kram och godnatt! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:27 | |
![]() | Äh det där låter ju mest som peptalk till telemarketinganställda. Har ni aldrig varit ute i verkligheten och stött på Marknaden? | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:29 | |
![]() | varför ska jag akta mig?... | |
| IchbinTysk | 2008-05-21 00:31 | |
![]() | Nog för jag inte vill bli en scientolog, men jag förstår inte varför man måste klaga på alla nya religioner. Varför börjar ni inte klanka ner på kristna som ger bort sina pengar också, eller varför inte hinduisterna som köper elefantstatyer? Kristendomen är knappast mycket bättre än scientologin, den har fler ledare bara och därför är fritt tänkade mera acceptabelt. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:32 | |
![]() | Tom Cruise verkar för övrigt inte så mycket mer galen än Noa som byggde ark i 100 år för att överleva den globala översvämningen. Dessutom har ju Tom Cruise gjort några filmer. Det bevisar att han har existerat för framtida generationer som undrar om han verkligen existerade eller bara är en gammal myt, när de firar segern över Xulu. | |
| Dyslekso | 2008-05-21 00:33 | |
![]() | Från wikipedia: "Enligt dessa läror fanns det för 75 miljoner år sedan en intergalaktisk härskare vid namn Xenu, som bestämde sig för att råda bot på överbefolkningen på de 76 planeter han härskade över. Detta gjorde han genom att kalla in folk till en skattekontroll. I stället blev dessa miljardtals människor injicerade med en blandning av alkohol och glykol, vilket gjorde att de blev förlamade, och därefter lastades de ombord på stora rymdskepp och fraktades till Jorden (som då hette Teegeeack), där de placerades i vulkaner och sprängdes med vätebomber. När de dog åkte deras själar - "thetaner" - upp i atmosfären där de fångades in i elektroniska fällor, varpå de fraktades till stora biografer där de fick se långa filmer där de implanterades med falsk information om sitt förflutna. Efter denna hjärntvätt flockade thetanerna ihop sig i kluster som fäste sig vid de få människor som fortfarande levde och hade kroppar. Fortfarande i våra dagar har vi dessa kluster av kroppsthetaner i våra kroppar, och det är de som får oss att handla irrationellt. Denna händelse kallas The Wall of Fire, Incident II och R6-implantatet." sv.wikipedia.org/wiki/Xen u Låter logiskt, tycker jag. | |
| Snoosy | 2008-05-21 00:33 | |
![]() | IchbinTysk, Scientologi är inte en religion i sig. Det är en sekt. Men varför inte dra fram reklam för livets ord här också ?? Tycker du det är rätt ?? För i princip så är det samma personer som dras till de båda.. | |
| Dyslekso | 2008-05-21 00:35 | |
![]() | Hmm...först placeras människor i vulkaner och sedan sprängs de med vätebomber. Väldigt storslaget. | |
| patboone | 2008-05-21 00:35 | |
![]() | dVb, för att gå med och sedan ändra dig. | |
| Snoosy | 2008-05-21 00:37 | |
![]() | IchbinTysk, har du förståelse för det jag skrev överhuvudtaget ?? Att det finns personer som blir lurade till att gå med i sekter som denna ? | |
| Dyslekso | 2008-05-21 00:37 | |
![]() | Guppa, stämmer mitt citat överens med vad du har hört? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-21 00:38 | |
![]() | Det finns personer som blir lurade att gå med i Jamba och 3, men jag tycker att var och en själv får ta ansvar för sina Thetaner. | |
| Snoosy | 2008-05-21 00:39 | |
![]() | ..är fullt medveten om att vi har fri tankerätt i vårat land, men för det så behöver man inte driva in personer som är sökande, in i nått som dem sedan mår ännu sämre av. Det var enda anledningen till att jag tycker den här tråden ska läggas ner.. | |
| patboone | 2008-05-21 00:40 | |
![]() | E Solu, är du helt säker på att Tom Cruise finns, påminner otäckt mycket om en dataanimation tycker jag. | |