Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emman | 2008-05-27 22:17 | |
![]() | Nattravn: så du har aldrig haft åsikter om andra människors utseende? Då är du troligtvis unik i ditt slag | |
| Teppy | 2008-05-27 22:18 | |
![]() | Nattravn, hur ska jag kunna svara på frågan när det inte finns ens en gnutta verklighet i det utseendet? Man kan inte födas så. | |
| emman | 2008-05-27 22:18 | |
![]() | Ansvar för sitt liv och sina handlingar har man alltid. Speciellt i Sverige då du anses vara ansvarig för dina handlingar även om du är spritt språngade psykotisk | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:19 | |
![]() | Det var coolt när Linda Rosings kille Fadde banta på du är vad du äter på tv iallafall:) | |
| OneW | 2008-05-27 22:19 | |
![]() | Gariam, om någon säger att hon är en förebild då tycker inte JAG att den personen tar sitt yttrandeansvar men fortfarande är det inte mitt ansvar att läxa upp andra för deras åsikter. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:20 | |
![]() | Det är väl en stor skillnad på att ha åsikter och öppna en tråd i ett forum och smutskasta personen där. Ska vi öppna en tråd som handlar om dig emman, och skriva att du är ful osv där varje dag? Skulle du uppskatta de? | |
| lsaw | 2008-05-27 22:21 | |
![]() | sv.wikipedia.org/wik...C3 %B6rning | |
| Teppy | 2008-05-27 22:21 | |
![]() | Imbattibile, jag startade iofs inte tråden för att smutskasta Linda. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:21 | |
![]() | Teppy: Men om du inte vill svara på den frågan om den inte har att göra med hur man föds naturligt för det är operationer som ligger bakom, svara då på detta istället: Om man som brandman blir brännskadad i hela ansiktet, blir man ful då? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:22 | |
![]() | De va en hyllning? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:22 | |
![]() | Jo när folk gör sig fula när de är fina som de är skapta så tycker jag det är bra att faktiskt säga att du var fin som du var, men din operation gjorde dig ful.. Avskräckande exempel på unga tjejer som kanske tycker att de inte duger och gör sig "snygga" med hjälp av operation. När alla avgudar brösten som har gravitationen uppifrån så vill alla göra den där operationen men om man faktiskt påtalar att det är fult så kanske någon ung tjej ångrar sig och låter bli .Tycker tex att det är bra att Gynning tog ut sina siliconinlägg.. | |
| Teppy | 2008-05-27 22:23 | |
![]() | även Natasha Peyre. | |
| emman | 2008-05-27 22:23 | |
![]() | Imbattibile: Hahaha...ja det tycker jag låter som en alldeles lysande idé. I had that coming for ages. =) Offentliga personer får tåla att synas lite extra i sömmarna. Vad får de annars betalt för? nyhetsvärdet? Har jag för övrigt sagt ett ord om linda Rosings utseende? Det måste jag ha missat totalt. Aaah, det hör ju inte till saken. Det viktigaste måste ju ändå vara osakliga påhopp och förvrängningar. OneW: mkt bra sagt. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:23 | |
![]() | emman: Återigen, som Gariam sa. "Med yttrandefrihet följer för övrigt yttrandeansvar." Självklart kopplar jag ord och tankar till olika utseenden. Men då får jag tänka efter innan jag yttrar mig. Varför får jag de tankarna, och är det rätt av mig att tänka så, osv. Jag går inte runt och tänker att folk är fula iaf. Det behöver jag inte ens jobba på, för jag tycker det är en självklarhet att ingen är ful. | |
| OneW | 2008-05-27 22:23 | |
![]() | Nattravn, måste bara kolla om jag har förstått rätt, är så mycket att läsa här så jag kan ha missat något viktigt men menar du med frågan att man inte få tycka någon är ful? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:24 | |
![]() | De flesta som tar ut silikon tar inte ut allt, de tar ut en liten del av det bara, därbland Gynning. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-27 22:25 | |
![]() | OneW: Hm. Tycker du att jag har försökt läxat upp dig för dina åsikter? Där ser man... (?) Oavsett vilka som sagt vad i denna tråd eller i andra sammanhang så tycker jag alltid att det är oetiskt att smutskasta, förtala och fördömma andra människor. Och vissa gånger är det ännu mer provocerande än andra. | |
| Teppy | 2008-05-27 22:25 | |
![]() | Nattravn, en brännskada är väl aldrig snygg? | |
| Susssen | 2008-05-27 22:27 | |
![]() | Linda rosing... vad ska man säga? Skäms | |
| emman | 2008-05-27 22:27 | |
![]() | Teppy: Terror på Elmstreet? Freddie Krüeger är väl omg hawt ? ;) | |