Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emman | 2008-05-28 18:15 | |
![]() | welcome back pöllä! Jag har inte sett dig lämna avtryck sedan Ordspel ;) | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:31 | |
![]() | Jag känner dig inte så därför visste jag inte..Många använder ju :-) lite hur som och många har ju den åsikten du skrev -- utan att vara ironiska. Men tack för svaret | |
| emman | 2008-05-28 18:33 | |
![]() | det var så lite så =) | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:52 | |
![]() | ordvältaren 2008-05-28 11:15 "yayasout, hmm ok då... men om jag ska rensa ogräv vill jag ha extra veckopeng." Freudiansk felskrevning(!) á la grävmaskinist? *fniss fniss* | |
| emman | 2008-05-28 18:57 | |
![]() | haha lysande =) | |
| uberbacon | 2008-05-28 23:12 | |
![]() | Vulcans idé är lite intressant, men känns som en onödig omväg. Varför inte helt enkelt göra detta till veckans fråga nästa vecka, låt demokratin tala! Nu vet jag inte hur kopplingen Betapet/demokrati fick fart, men värt ett försök? "Ska det räknas som att ge upp om man lämnar innan första draget?" - Ja - Nej - Likgiltig Gogo veckans fråga! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-28 23:15 | |
![]() | Jag är så besviken. Sån lovande titel och så platt fall vid trådinnehållet. | |
| Dyslekso | 2008-05-28 23:15 | |
![]() | Låter som en uberbra idé!:) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-28 23:17 | |
![]() | Ja du trasan, livet är en enda lång besvikelse.. ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-28 23:21 | |
![]() | zimba: ;) | |
| Zizzi | 2008-05-28 23:27 | |
![]() | Jag spelar mest slumpat spel och vill absolut inte ha någon förändring på förflyttninga av röda rutor eller dolda rutor. Även om jag ligger under med massor av poäng så tycker jag det är intressant att se om jag hinner ikapp eller hinner förbi innan spelet är slut. Dolda rutor *ryser*. | |
| Suds McDuff | 2008-05-28 23:31 | |
![]() | Angående dolda rutor. Man skulle kunna ha ett till bräde: superslump. Hela brädet ser bara ut som vanliga icke-poänggivande rutor. Men under dom är det dolt ett slumpat bräde. Och man får inte veta vad som låg där under förrän det står vilken poäng man får för ordet. Nä fyy va trist det skulle vara... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-28 23:37 | |
![]() | Jag tycker det är okej att man får lämna men det borde ge avdrag även om ingen har hunnit lägga ut! | |
| emman | 2008-05-29 00:28 | |
![]() | haha...skrämmande nog så tycker jag att Suds idé är lysande ;) | |
| Lius | 2008-05-29 01:16 | |
![]() | Ja, jag tycker också suds idé är lysande. Då skulle man helt slippa detdär med att försöka fiska till sig poängrutorna. | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-29 01:21 | |
![]() | Hej, här kommer ett genomtänkt svar. Ät skit. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-29 01:26 | |
![]() | Just nu hade jag önskat jag var forumvärd. Vad härligt det hade varit att bara slänga ut dig miljöbil.. Vilken känsla, pang ut genom dörren.. | |
| sjutusan | 2008-05-29 09:05 | |
![]() | Håller med fiskaren helt. Så vad gör det om du får slå i underläge nån gång? Nästa gång är det din tur att få smörbrickan. Och suds- då förstör man ju hela iden med slump!?! | |
| DIF-Elton | 2008-05-29 09:23 | |
![]() | Brukar inte vara i forumet ofta, är här för att spela och nu förstår jag varför jag inte är i forumet. Sån låg nivå det verkar vara här, är det verkligen vuxna människor som håller på så här. Man blir ju mörkrädd. Jag håller helt med Fiskaren, tycker det är skitirriterande. Ja, det är "bara" ett spel men eftersom man spelar det betyder det ju mycket mer för en. Jag vill ha mycket poäng, jag ger aldrig upp hur dåligt det än går för mig. Tycker att det borde ge någon form av minuspoäng för att bara dra. Eftersom man får minus när man ger upp borde det även gälla INNAN ett ord har lagts. Håller med de som skrivit att om man inte vill att motståndaren ska få 500p på första ordet så spelar man inte slump. Jag spelar slump just för att det är kul att få in såna där extrema ord, det hör till spelet. Och vad brukar man säga: "Den som ger sig in i leken får leken tåla" Nej, nu lämnar jag forumet för att spela - det jag är här för. | |
| sjutusan | 2008-05-29 09:41 | |
![]() | =P "Den som är med i leken får leken tåla", så sa karln min när jag sprack där nere höhö | |