Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:33 | |
![]() | Jag är samma människa trots att ni upplevde det som att jag bytte utseende ja. Ja jag tar droger. | |
| Tinna | 2008-07-29 09:52 | |
![]() | Räknas antalet nick man legat med eller är det bara antalet personer? :P | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:54 | |
![]() | Bra fråga det där. :) Men ett nick är ju inte samma sak som en person, så det torde väl vara peroner som räknas? Nick har ju inte sex tror jag. Fast jag ska väl erkänna att man vet inte vad som försiggår inne i databasen på Betapets servrar på nätterna. | |
| Tinna | 2008-07-29 09:55 | |
![]() | E Solu. Haha.. Det har du iofs rätt i ja. :P Nja, frågan är om man ens vill veta vad som försiggår? :O | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:57 | |
![]() | Nej det vill jag inte :S Nu ska jag fixa lite droger (kaffe), så att min hjärna börjar fungera. | |
| Tinna | 2008-07-29 10:00 | |
![]() | Vad menas med högrankade egentligen? Jag har 2000+ och har bara fått legat med en från betapet. :P Måste man över 3000 för att få ligga mer? :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:01 | |
![]() | Ska man få över 3000 får man ligga i! | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:33 | |
![]() | Ska man få 500- behöver det inte innebära att personen ifråga är dum i huvudet. H*n kanske bara har legat samtidigt som h*n kört superhets var gång efter säg 500 matcher. Svårt att koncentrera sig på betapetmatcherna då menar jag. De perosnerna har sannerligen legat i, och medan. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:36 | |
![]() | Ja det stämmer iofs också :) Men det är ju alltid roligare att ligga med personer som ägnar en hela sin uppmärksamhet, så det är nog inte någon stor förlust att dissa såna som ligger medan de betapetar. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:44 | |
![]() | Hellre en 10-poängare betapetandes älskare i kontorsstolen än 10 1-poängare i sängen. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:46 | |
![]() | Såklart, Kvalitet är alltid bättre än kvantitet. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:55 | |
![]() | Ligga mycket = Liggzor | |
| Sotfinger | 2008-07-29 12:00 | |
![]() | Finns det i SAOL? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-29 16:51 | |
![]() | "ryss: finns en hemlig swingerklubb här på beta för alla med en rating över 2700.. så det är bara att jobba på! ;)" Jädrar i hälsingland, nu har jag kommit över 2700!!!! Väntar ivrigt på inbjudan för swingandet...... | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-29 17:15 | |
![]() | limerick: hjärtligt välkommen i "gänget".. eftersom att du är rookie så får du agera fluffer på våra sammankomster framöver. ;) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-29 18:02 | |
![]() | Sicken sån besvikelse.... *suck* | |
| Susssen | 2008-07-29 18:17 | |
![]() | vem orkar ligga när det är 30 grader varmt... egentligen? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-29 18:24 | |
![]() | Nu måste jag bena lite i några inlägg. Först: "Att ligga" Vadå att ligga? Ha sex, att knulla, sätta på, jänga, pippa, dra över menar ni? Att ligga är ngt helt annat, att ligga MED isf... så ju lägre rating står ni desto mer då? ------------------------- --------------- E-B skrev: "Sjukt så jävla sjuk och barnsligt,, ska man måsta logga in och läsa sånt här,, och tänk på att det faktiskt finns barn som spelar på betapet.. låt i alla fall dom slippa det.." E-B: Barn/ungdomar vet mer än DU gör om sex/porr redan från skolgården eller internetsidor som har sex/porr? Tror du att Betapet är det enda forumet i hela världen som skriver lite om sex? Det är ganska oskyldigt här jämförelsevis hörru. Det finns spaltmeter med sex/porr i "Fråga Linn" i AB, o Maj Fant har väl sidor, o den där apan Malena Ivarsson. TV radio o överallt finns det mer sex o porr än här. ------------------------- ------------------------- - _abc_ skrev: "Vem säger att kvalitet är att föredra före kvalitet?" Svar: Ehhh? Vad? Är inte det samma sak _abc_? ------------------------- ------------------------- ------- _abc_ skrev: "Vad gör folk medan de spelar betapet?" Många kanske ligger medan de spelar. Tvivlar på det, men jag har blivit förvånad över mindre." Jodå, en avblåsning kan man ju lätt ta emot när man rullat som bonus ;) Och det har väl hänt oxo... Limerick: Vet du vad en fluffer är?? Det är inte fy skam för en rookie ska du veta... :P Annars anser jag att lågrejtade har mer att ge sexuellt, de går in för sexet mer o skiter i Beta. En högrejtare vill säkert hinna ett hets-parti under tiden det jufsas. Och man ska inte förkasta kvantitet, jag säger inte nej till att 3-4 st lågrejatde samtidigt, hellre 4 st på 800 rating än en stroppig 3200-rejtare... eller varför inte en gruppis med 10 300-rejtare..det e nog så mer kul än en 3000-rejtare.. ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-29 18:25 | |
![]() | Omg lol fniZz! Du har lagt ner energi på detta ju, nästan värt en liggning bara det. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-29 18:27 | |
![]() | man tackar ;) | |