Spelrum
Giraffen27
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade42
Mobilspel
Pågående19 649

Forumkategorier

Användare Inlägg  
klunsen - Ej medlem längre2008-08-01 12:40
Antal inlägg: 57

Jag vet inte dina förutsättningar men då min fru var i "säcken" så lät jag henne vara ifred när hon ville och kom till henne då hon önskade. Låta allt få ta tid och acceptera detta. Det verkar ju vara nåt som hör livet till att någon gång i livet hamna därnere och då ge sig tid att vara ledsen o deppad o sakta hela sig själv. Sköt om dig Elle

soapan - Ej medlem längre2008-08-01 12:50
Antal inlägg: 510

Skaffa barn. Allt blir så smått i jämnförelse. Jag var super deppig innan alla min goa tjejer kom till världen. Nu är jag bara deppig när jag saknar dom för mycket. Men alla dom stora bökiga "varför" frågorna upphörde när Lisa (min första) föddes. Då blev allt ett ända stort "ahhhhh därför".

Limerick - Ej medlem längre2008-08-01 16:11
Antal inlägg: 4099

Jätteglad för din skull Soapan.
Men det känns inte helt rätt att komma med det som "recept" på en depression. Att det funkat för dig är ju fantastiskt men risken finns att det inte går lika smidigt för alla. Att få barn är ett stort ansvar som det är utan att vara inne i en svacka när man väntar och får dom.

Ellebellebii - Ej medlem längre2008-08-01 16:59
Antal inlägg: 7733

tack söta ni är... men barn skulle jag aldrig skaffa för att jag skulle må bra... barn får komma när jag är någorlunda stabil och har ngn att dela lyckan med

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?