Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vulcan | 2008-08-05 02:18 | |
![]() | Nä det gör du inte. Jag har haft damen i fråga som chef ett par år, så tro mig på mitt ord :-) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 02:20 | |
![]() | Är det inte bara att ringa skatteverket och byta namn? ;) | |
| UffesExfru | 2008-08-05 02:22 | |
![]() | Fast Göran har ju lite auktoritär charm så där. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 02:27 | |
![]() | Anitra är rätt charmig också tycker jag :) | |
| Snoosy | 2008-08-05 05:50 | |
![]() | Finns det något charmigt med att vara makt och pengagalen ? Ne fy f.. | |
| fnittermajan - Ej medlem längre | 2008-08-05 20:55 | |
![]() | Men åh Vulcan, vad är ett litet namnbyte mot ett ljuvligt torp och med sjöutsikt dessutom. Sker ju ändå bara på papperet, *blink, blink*, så nåde den som skulle våga kalla mig för Anitra. Och hördu UffesEx, tack för det skämtet. :) Göran auktoritärt charmig? Pytt, den buffeln byts ut så fort jag bott in mig i torpet. Så hav tröst E Solu, snart är torpet fixat och "lyckliga levde de i resten av sina dagar, utan grannar, utan oväsen". Hurra! (nån som vill komma på fest förresten?? ;))))) | |
| Greenline | 2008-08-05 21:21 | |
![]() | För allt för många verkar livet gå ut på att det ska vara lugnt och städat utanför porten. Trist. När det gäller rättigheter, så tror jag inte man har några rättigheter alls. Upplever grannarna att det är stökigt på kvällarna så är det det, ungefä så bizarrt är det här i Stockholm. Jag har pratat med störningsjouren om detta. Därmed inte sagt att man blir vräkt för det, men den subjektiva upplevelsen hos grannarna är väldigt viktig, och det finns ingen regel om tex, att man får stöka fram till 22. Så se till att ha normala grannar som kan tåla en fest. | |
| Minta | 2008-08-05 21:48 | |
![]() | Instämmer Greenline :-) | |
| fnittermajan - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:07 | |
![]() | Mmm..."det ska vara lugnt och städat utanför porten", ojja, absolut, och innanför porten då...där ska det vara knäpptyst. *nickar riiiktigt bestämt* ;D | |