Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:57 | |
![]() | beaujolais, man samtalar ju ofta med tillhörande huvud och talar även om olika bekymmer som kan uppstå, på så sätt lär man sig och kan även förmedla tips och i viss mån även råd till sina nya erövringar ibland. | |
| IchbinTysk | 2008-08-14 21:59 | |
![]() | Jag ser att ordprofeten har stängt in sig i ett hörn, vad kul att se! =) Hur pass känslig man är varierar väl från person till person, killar kan bli uttorkade och ömma på penisen utav endast vatten också. | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:59 | |
![]() | Säkert??? Och därmed är du en underlivshobbydoktor!? Då vet jag vart jag ska vända mig nästa gång jag får någonting jag funderar över som gäller de regionerna. :) Då behöver jag bara prata om dem dessutom. Skönt! | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:01 | |
![]() | beaujolais, nej jag säger bara att man inte behöver ha ett kvinnligt underliv för att vara bekant med vissa av deras funktioner. | |
| -Lala-la | 2008-08-14 22:02 | |
![]() | jag funderar på att raka huvudet. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:03 | |
![]() | Men skärp dig lite grand iaf :) "Min senaste erövring med tillhörande huvud och hennes funktioner". | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:05 | |
![]() | har du hår där^^ ;) jamen nu ser jag ju att du har det lalala...sådär ja nu fick en del mer vatten på kvarnen | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:05 | |
![]() | mommesfrites, vem citerar du? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:05 | |
![]() | Beaujolais: Så, vad vet du mer om snoppar annat än att de "reser sig" när man petar på dem...? | |
| Mirrra | 2008-08-14 22:05 | |
![]() | ja precis undrar vad man skulle kunna få för råd av ordprofeten... det luktar oerfarenhet | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:06 | |
![]() | Inte ett skvatt... | |
| IchbinTysk | 2008-08-14 22:06 | |
![]() | Konstigt, lät inyss som att du visste mer än genomsnittskvinnan, då antar jag att du är en genomsnittsman. "Ser man rent krasst på saken så har ju genomsnittsmannen betydligt större erfarenhet av olika underliv, de flesta kvinnor är ju mest bekanta med sitt eget." Själv är jag ingen expert, man vet väl ett och annat, men deras kropp vet de bäst själv hur de sköter. Annars hänvisar jag till en gynekolog. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:06 | |
![]() | Jag tycker Ord är "tapper" som stannar kvar här och försöker föra en "dialog"... | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:07 | |
![]() | IchbinTysk, bra lismat där, tur att nån är beredd att sälja ut sin stolthet för lite tillfällig uppskattning från hönshuset :) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:11 | |
![]() | Den här hönan siktar in sig på duschen.. adios ;) | |
| IchbinTysk | 2008-08-14 22:12 | |
![]() | Var har stolthet med saken att göra? Jag är vill inte och är varken en expert på kvinnans underliv. Om jag hade velat vara det så hade jag blivit gynekolog istället för att jobba med företags PR. | |
| palle-71 | 2008-08-14 22:14 | |
![]() | klart att det ska vara rakat!!!! | |
| SirMattBusby | 2008-08-14 22:15 | |
![]() | Seriöst ordprofeten. har du bruksanvisning när du går till sängs med din kvinna, användarmanual? Nog för man försöker vara lyhörd på vad partnern tycker om men huruvida hon får försämrat ph-värde av vatten eller tvål, det överlåter jag nog till min partner. Jag vet bara hur jag reagerade när min dotter fick sin första mens, att avdramatisera gick bra men förklaringen fick modern komma över och ta hand om. | |
| SirMattBusby | 2008-08-14 22:17 | |
![]() | Jag tror majoriteten av kvinnorna på beta kan detta bättre än du ord även om jag vet att du vet och kan mycket, men vissa saker går inte att läsa sig till tyvärr och så kanske det är bäst att det får vara:) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-14 22:18 | |
![]() | Det kan ju bero på att vi har fått lära oss mycket från våran gynekolog också. Vilket jag antar att många män inte haft lika stor erfarenhet av... | |