Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 866 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-07 12:48 | |
![]() | haha ok, jag kramar alltid Gnaget i hjärtat. Som sagt i öv. är det kul att läsa dina inlägg=) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-07 12:51 | |
![]() | Åh vad du är snäller.... för att va råtta är du inte så illa du heller. (försök bortse från rimmet där, det var inte meningen att va fullt så fjantig) | |
| stefanf | 2008-09-07 12:56 | |
![]() | Det blir lite förvirrat för alla Lagerbäck-hatare, kan jag tänka mig, när han plötsligen har "lyssnat" och det ändå inte fungerar.. :) In med Kjellström, mer offensiv, in med Sebastian Larsson etc. Problemet ÄR och förblir att Sverige inte är bättre än så här - och att det är spelarna på plan som avgör hur det går. Det finns inte mycket mer att göra än de gjorde i går. Sverige gjorde en fullt godkänd insats och rent av, på många håll, en BRA match. Hade någon av den handfulla andel kvalificerade chanser trillat in (vilket kunde varit fullt logiskt) skulle Sverige hyllats både i kvällspressen och här - Oh, så fantastiskt det nya spelsystemet är och äntligen har vi lärt oss att vi måste våga oh spela framåt.. INGEN hade kritiserat spelet, en en enda människa här. Sanningen är den att vi gör precis så mycket vi kan mot ett kompetent bunkerförsvar - utfört att professionella spelare i de stora ligorna i europa. Det krävs inte särskilt mycket klass idag för att backa hem och ta bort alla ytor som finns. Sverige är varken först eller sist med att tappa poäng i Tirana. Jag tror däremot att vi kommer att få svårt mot Portugal om vi envisas med 3-5-2. För mig vore det rimligare att laborera med 4-5-1 och våga pusha fram två offensiva yttrar och två av de centrala mittfältarna - när tillfälle ges. Vi behöver inte 3-5-2 mot de (relativt) mediokra nationerna och mot de bästa är vi chanslösa med den taktiken som _garanterat_ kommer att leda till ett 5-3-2 i praktiken. | |
| Maybach | 2008-09-07 18:15 | |
![]() | Haerdin 2008-09-07 09:52 Ut med zlatan, här är så jävla dålig. Mest överskattade idrottsman som finns! Du skojar väl? Tycker synd om honom, att han måste spela i ett sånt pajaslandslag som Sverige. Lätt en av världens främsta spelare. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-07 18:17 | |
![]() | maybach- du håller ju på ett pajaslag | |
| mrperfect | 2008-09-10 22:48 | |
![]() | Dom slog Malta med 2-0... | |