Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 296

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vita_syrener - Ej medlem längre2008-09-07 14:53
Antal inlägg: 22144

Jag tycker Preben låter danskt? och dom brukar väl vara glada, han kanske är en gammeldansk ;)

NightRanger - Ej medlem längre2008-09-07 15:02
Antal inlägg: 1630

Mathias 19 år från och Boendes i Alingsås 25% Schweizare har även Schweiziskt pass.
Gillar Ost ,
Lirar fotboll i Gerdskens BK
gillar komedi och kriminalserier
Komedier på tv fördriver min tid
Mellanbarn .
dricker mycket Loka
utbildad kock i 3 år på gymnasiet
Gillar all musik utan hiphop & RnB
lyssnar mest på gammal go musik
Är ett Fan av Arvingarna
Hejar på Hammarby IF

mackz_2008-09-07 15:05
Antal inlägg: 900

en svetsare som gillar ost, snart kommer väl nån försöka lura i mig att malmöbor gillar falafel också

Olonets2008-09-07 17:57
Antal inlägg: 5

Tjabba!!
Jag är Jonny, jobbar som Biomedicinsk analytiker om någon vet vad det nu är.
28 år gammal snart, singel och barnlös. Bott i Lycksele i ett år nu men kommer ursprungligen från Ljusne utanför Söderhamn.
Gillar allt som gör en glad. Whiskey och öl smakar bra och likaså mat av nästan alla former. Är en hundraprocentig soffpotatis vilket också syns en aning på min kroppsform.
Är för övrigt nästan alltid en glad skit.

TazzRat2008-09-07 18:48
Antal inlägg: 268

Känns lite drygt att presentera sig nu, så alla kan se o jämföra hur tråkiga jag är. §;o(

Heter Therése, 160cm kort o säkert 65-70kg tung nuförtiden. Blir 30 år i november o född- o uppvuxen i Enköping mellan Uppsala o Västerås. Bor sedan 1½ år i Knivsta en bit från Uppsala tillsammans med min fem år yngre - opassande intelligenta - sambo (yngre killar dras till mig. Låter det vara osagt huruvida jag själv dras till yngre killar) o min tretton år gamla katt. Skulle nog beskriva mig som en snäll (mesig, rent av), drömsk o lat (wannabe)hårdrockare.

Är allergisk mot nötter (inte jordnötter längre, tack gode vad-det-nu-är-som-bestämm er), damm, pälsdjur, stenfrukter samt blåbär. §:o( Även mot mobbare o djurplågare. (Två släkten som jag verkligen inte KAN känna empati för- även om det egentligen är mot min natur att förneka varelser empati.)

Jobbar sedan tio år tillbaka på IKEA, sedan några år främst på Byten&Återköp bl a. (Kan nog tänka mig att det var IKEA Veasel menade också? *s*). Älskar IKEA o är fortfarande den som ledsnar sist när man är med vänner o shoppar på något IKEA-varuhus. Älskar för övrigt inredning överhuvudtaget. Ser fram mot renoveringen av vår lya (planeringen o resultatet iaf), men har inte bråttom med det.

Annars är musik, vänner, datorer o barnsliga nöjen det bästa jag vet. Även om hårdrock (jag är dock petig med även detta) är det bästa som finns (Finntroll kanske t o m det bästa av det bästa) så går en hel del annat ned med. Dock INTE jazz o storbandsmusik. Kent, Oasis o AC/DC är exempel på saker man kan spela om man vill se mig lämna en fest. §;o)

...O så skriver jag ALLTID för långa inlägg! §:o(

jonaker2008-09-07 19:18
Antal inlägg: 170

Patrik från Orust. 38 år. 180/95 cm/kg. Tre barn. En fru. Tre anställda i mitt företag. Bor i villa.

skorpion3 - Ej medlem längre2008-09-07 19:36
Antal inlägg: 24

Virrpannan Izabelle, än så länge 27 år. Bor på landet i villa. Snart fru till en ståtlig karl . En huliganson på 6 år och 2 schäferhundar
Glad och framåt brutta med alldeles för många intressen. Bla. Styrketräning, bilar och poker. Man är aningen envis och blir sjukt bitchig när blodsockernivån är i döläge. Jobbar inom rättspsyk och psykos. Kör min goa mimmibil. Det var jag det:)

Groda_ - Ej medlem längre2008-09-07 19:38
Antal inlägg: 4

jag är jag och ingen annan :P

misse1232008-09-07 19:51
Antal inlägg: 99

Hej Anette 47 år gift två döttrar 16 och 18 år. Jobbar i en matbutik. När jag är ledig spelar jag för mycket betapet enl gubben HAN HAR FEL. Jag gillar också att laga och äta mat, men de har blivit dåligt med det i sommar då vi har bytt kök.Trivs på beta mycket trevliga människor ( män i skor)

Hr Winbladh2008-09-07 19:54
Antal inlägg: 384

Tomas 42.
Gnäller gärna men är väldigt snäll innerst inne. Jag går alldeles för sällan på konsert och ut i skogen. Istället hamnar jag alltför ofta i soffan tittandes på en film eller läsandes en bok.
Bilar ska vara snabba, whiskyn ska vara rökig, stereoanläggningen rejäl och maten välkryddad. Flickor ska ha långa ben och själv borde jag väga fem kilo mindre.
Jag betalar alla mina räkningar i tid, blir glad av att hälsa på katten som brukar hålla till vid garaget och hatar vintern.

-huggo2008-09-07 20:11
Antal inlägg: 129

Huggormen, 41 år ung, 2 söner, 18 och 21, en hund och en make. Född i värmland, uppvuxen i västmanland, mellanlandat 10 år i dalarna och nu boende i Jämtland, mitt i skogen.
Har vart medlem här i 4 år.
Har jäkla kort stubin, och kan ibland skriva/prata först och tänka sedan, men det är väl därför jag har mitt smeknamn antar jag =D
Men för det mesta är jag snäll

Silverin - Ej medlem längre2008-09-07 20:17
Antal inlägg: 1760

Är en grinig Tant på Södermalm som gillar att rulla.
Hatar att dammsuga.

... å så söker jag en snickare från Farsta.

annelille2008-09-07 20:26
Antal inlägg: 500

... 34 år...
.....förskollärare...
......nybliven mamma...
.......gillar att spela tv-spel...
........bor i villa utanför Varberg...
.........tycker att texten blev snygg i rutan... =)

uffe6y2008-09-07 20:30
Antal inlägg: 267

Uffe...ålder okänd,,,stor stark å snäll..sjunger som en gud ;-) Jobbar som resurslärare och ordningsvakt och fotograf (inte samtidigt)

Gnaeze2008-09-07 20:35
Antal inlägg: 12

Lyckligt gift tvåbarnsfar , lagerarbetare , deltidsbrandman , tränar pojklag i innebandy , spelar betapet och är barnsligt förtjust i racing spel på xboxen.Fiske och golf förekommer men inte så ofta som man önskar.

EvaPno2008-09-07 20:57

Jag är en 42-årig lastbilschaufför i Göteborg Glad,lojal, positiv, fattig,pratglad, hjälpsam, hund och ormägare, bor i stort hus med stor tädgård. Festfixare, Har fyra flickor, ett fadderbarn. Jobbar mycket. Musikälskare.

Mitt måtto i livet : Ha så roligt du kan, du lever bara en gång.

EvaPno2008-09-07 21:01

Annelille, mycket snygg text i rutan......du verkar väldigt strukturerad =)?

kärsti2008-09-07 21:04
Antal inlägg: 41

Villken suveveränt trevlig och informativ tråd...
väldigt nyfiken
människointresserad
ordgalen (kallad ordpolis ibland)
lyckligt gift
extremt orastlös
plit på anstalt
med två ljuvliga (numera) döttrar, 17 o 19 år
41
Kärsti

klibaza2008-09-07 21:53
Antal inlägg: 169

två barns mamma, gift, nötkreaturägare, hundägare, landsbygdsbo-indalsleden, lärare, älskar betapet, spelar dragspel, sjunger......kommer inte på nåt mer=)

Anna09202008-09-07 22:16
Antal inlägg: 13

Jag tycker fruktsallad är jättegott och vill helst vara den gula spelpjäsen. Jag gör pannkaka i ugnen och plättar i stekpannan. Jag kan inte vissla, men jag är en hejare på sudoku.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?