Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 996 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lelleli | 2008-09-25 17:26 | |
![]() | ... att "böen" skuule komma och ta mig om jag var ute efter det blivit mörkt. Böen var enligt min farmor en ful hemsk gubbe som bodde ub´nder deras trapp.. Och ja- jag e fortfarande sjukligt rädd för mörkret... | |
hemliga anna | 2008-09-25 18:28 | |
![]() | jag trodde att kisset kom från klitoris | |
Mimikryp | 2008-09-26 06:08 | |
![]() | hemliga anna; Det trodde jag tills jag var typ 27, då jag forskade närmare i saken... O_O | |
Ordbank | 2008-09-26 08:46 | |
![]() | När jag var hos min moster så fick jag äta sockerbitar, men aldrig mer än 5 st för skulle jag ta en 6:e så skulle jag få sockersjuka. Bröderna Cartwright gick på TV:n när jag var liten och i vinjetten så sjöng de Bröderna, bröderna... Cartwright, men jag var säker på att de sjöng Bruna, bruna... Cartwright. | |
Tiara12000 - Ej medlem längre | 2008-09-26 16:27 | |
![]() | När jag var liten gillade jag morötter otroligt mycket ...tills en lärare sa till mig att om jag åt för mycket morötter skulle det växa morötter från öronen... Min kompis mamma jobbade på BB och hon lurade i mig att jag var gravid en gång när jag hade ont i magen.. Jag var bara ca 9 år... Jag blev otroligt orolig. Dessutom trodde jag att när ett barn föds som kommer den från rumpan... | |
magga | 2008-09-26 16:36 | |
![]() | Jag trodde att Bantorget i Lund (vid Järnvägsstationen) hette BARNtorget. Fler lundabor som trodde det kanske?;) Sen en gång i jaa trean kanske, skulle vi måla en bild till en text vi läst på engelskan. Texten var typ "... He put the knife in her hand..." och jag målade spklart en gubbe som stack en kniv genom en flickas hand så att det blödde. Lite pinsamt efteråt när man fick veta vad texten faktiskt betydde..... | |
YlBjörn | 2008-09-26 17:08 | |
![]() | Jag trodde länge att när barn föddes så promenerade de ut ur mammans mage arm i arm, med hatt och käpp och kostym och tjejen hade vit klänning. Måste ha blandat ihop det med nåt annat.... | |
Smutsmunnen | 2008-09-26 17:18 | |
![]() | Jag trodde, bara en kort stund, att man var osynlig när man blundade. Mitt livs bästa 3 minuter! | |
glitter | 2008-09-26 17:25 | |
![]() | Vi kan ta en korv på stan, sa mamma när vi var och handlade, och trodde följdaktligen att korv med bröd hette korvpåstan. Att man inte kunde styra segelbåtar utan kom dit vinden blåste. förstod inte hur folk vågade segla. | |
Smutsmunnen | 2008-09-26 17:54 | |
![]() | Jag trodde även att min storebror hade svart bälte i karate (för det hade han sagt). Vidare att dom gånger han mer eller mindre oprovocerat slog mig så var det karatelektioner (för det sa han ibland). Ergo: Jag var själv rätt grym på karate och skulle lätt kunna slå ner dom äldre killarna på dagis. Kanske förklarar varför jag tyckte det var så skönt att vara osynlig ett tag. Älskar dig förresten bro! | |
SaraAras | 2008-09-26 17:57 | |
![]() | Jag trodde att kolonilotter var ett tomteland. Hade aldrig sett en kolonilott på nära håll utan bara från bilen så det såg alltid så litet ut och då trodde jag att det bodde små tomtar där men dom fick inte visa sig för människor så dom gömde sig när man tittade dit! Snabba måste dom ha vart!! Haha! | |
poke ball | 2008-09-26 20:51 | |
![]() | Todde att Dr Jekyll var den elake och Mr Hyde således den snälle | |
Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-09-26 21:09 | |
![]() | Jag trodde att mamma menade "monster" när hon stickade en kofta åt mig med några speciella "mönster" på, så jag blev rädd och visste inte om jag skulle våga använda den koftan. :-) | |
MadameMim | 2008-09-26 21:14 | |
![]() | Att först så blir man stor och sedan blir man liten igen...så kan det ju i och för sig vara. Att man pendlar lite upp och ner i vikt, men det var inte så jag tänkte. Trodde mer att man blev vuxen och sedan barn igen... och så kan det kanske också vara... på något sätt... | |
iothal - Ej medlem längre | 2008-09-26 21:15 | |
![]() | Att det hette eldjursspår och inte elljusspår, såg aldrig några eldjur dock. | |
znorkle | 2008-09-26 21:21 | |
![]() | Att Modern Talking i låten You're my heart you're my soul sjöng "Yamaha Yamaso". Och den låten diggade jag och en polare till och åkte på en Yamahacross. | |
CarlOtto | 2008-09-26 21:23 | |
![]() | *Att gulan i ägget var det lilla kycklingfostret. *När folk utbrast "jag tror jag svimmar" i ojande syfte (i synnerhet mor min) trodde jag att de sa "jag tror jag simmar". Tyckte att det var ypperligt korkat eftersom de aldrig befann sig i vatten vid tidpunkten för sitt kungörande. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-09-26 21:28 | |
![]() | E du riktigt säker på att det hette eldjurspår iothal?? Har bara hört elljusspår.... | |
Tess_80 | 2008-09-26 21:34 | |
![]() | .....att Ronja Rövardotters pappa (vet inte vad han heter) även var min pappa! Blev så arg över att han hade en till dotter min far som han älskade... *skratt* | |
Exina | 2008-09-26 21:39 | |
![]() | Jag trodde att jag skulle kunna hoppa in i tv:n och hamna i barnprogrammet, jag vågade aldrig testa som tur var. Sedan trodde jag också att om man åkte till New York så skulle man dö fär där gick det bara rånare och mördare på gatorna. Jag tittade mycket på polisserier med min pappa när jag var liten | |