Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:11 | |
![]() | det är jäkligt jobbigt om man har liten en,, iaf idagens samhälle, samma sak som du tex tänker på de om bröst,, ju | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:12 | |
![]() | kaai tänk på dom som är oskuld dom blir nog bara glad isf. till skillnad från bröst :( | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:12 | |
![]() | hur menar du nu ? | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:14 | |
![]() | kaai ja om man har en liten K*k och nån tjej är oskuld då e det bara bra till en början att den är liten.. till skillnad från bösten dom vill man bara ha stora o runda o fasta.. iaf som jag tycker i min egen smak för det är finast. | |
| Billan_85 | 2008-10-14 20:15 | |
![]() | Bröst är härliga oavsett storlek, färg o form :) De är ju erogena!! ;) | |
| Piaree | 2008-10-14 20:16 | |
![]() | Gud vad tragiskt att en 16-årig tjej år 2008 inte fattar att hon duger som hon är & söker bekräftelse i ett forum. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:17 | |
![]() | Ha ja, det har du rätt i, fashion :) Minns när vi körde OB mini och hoppades att killen skulle ha liten :P | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:17 | |
![]() | Piareee som jag sagt till alla andra att ja inte sökte nån bekräftelse denna gång! läs ALLA INLÄGG INANN DU LÄGGER TIL LEN JÄVLIGT DUM KOMMENTAR.. oj caps. | |
| Billan_85 | 2008-10-14 20:18 | |
![]() | Jag är homosexuell så av egen erfarenhet vet jag inte om det stämmer men nästan alla mina tjejkompisar tycker att det är hur de gör med "den" som har betydelse, alltså inte stoleken :) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:18 | |
![]() | mommesfrites haha ^^ fan att alla ska köra ob bara för dom är oskuld o blabla.. gud.. känner mig som mammas flicka men det är ja inte.. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:19 | |
![]() | mhmh, men om man alltid har en liten en ,.,ska man alltid leta oskulder då ? eller ? hur ska man göra då om man vill ha familj ? .. liksom,, det blir lite svåååårt,,, sen all mediahets,, på vad som allt ska va,,, o sen va ni tjejer,, tycker,, det är störande,, | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:21 | |
![]() | haha kaai :) det är bra till en början sen vänjer man väll sig kan väll fan inte va så himmla viktigt.. | |
| Billan_85 | 2008-10-14 20:21 | |
![]() | Jag trodde man valde tampongstorlek efter hur mycket man blöder..? | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:22 | |
![]() | billian_85 finns dom som är oskuld som kör upp tampongen i hålet endå.. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:23 | |
![]() | tja,, vad ska man säga,,, Ex som säger vissa saker om han mellan benen,, och ja jag vet inte ,, kanske stämmer eller inte, men liten är han , och ja,, det är nog viktigt,, många förhållanden dör ju pga att mr.k*k aldrig duger eller liknande,,, iaf det jag hört,,, :/ | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:23 | |
![]() | Kaai, jag tror ärligt att du kommer att hitta en partner som tycker om allt på dig, som det är. Själv är jag inte så stor och föredrar fortfarande icke överdimensionerade killar. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:24 | |
![]() | hm, kanske är så :( ... om sex är väll inte allt? :( finns annat än bara sex. | |
| Piaree | 2008-10-14 20:25 | |
![]() | I så fall förstår jag inte alls meningen med denna tråd. Tror inte TS fattade innebörden av mitt inlägg. Sluta läs dumma veckotidningar & bloggar & tänk själv istället. Håller med Billan, ingen av tjejerna jag känner bryr sig om storleken. Det är bara killar som gör det & som tror tjejer oxå gör det. | |
| Billan_85 | 2008-10-14 20:26 | |
![]() | Men kan man inte kompensera det på något vis? Med t.ex händer, mun, tunga &/eller leksaker? Om kärleken finns där så borde inte det vara ett hinder.. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-14 20:27 | |
![]() | mmhmh ,, men många förhållanden skiter sig pga SEX ,, att inget duger etc,, otrohet hit och dit,, så ja,, allt handlar ju nästan om han där nere? men ja, ,BRÖSTEN du bär på är inget fel på, ,, men jag förstår att det blir som du tänkt på,, men men, att hitta en partner idag,, då det uppmuntras till massa otrohet etc,, det vete fan, im fucked,, får hålla mig till ölen | |