Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| caughtbock | 2009-08-31 00:51 | |
![]() | Just L: "Barnmorska måste lätt va de snuskigaste jobbat i världen. De kan aldrig känan sig rena o lukatr konstant illa, ni vet den där vidriga bäbis doften blandat med lite blod o fittsafter samt en massa kvinnobajs o svett nä fy fan." Jag har aldrig träffat på en barnmorska som luktar illa ;) Dessutom tror jag inte att alla barnmorskor jobbar med att förlösa bebisar. Och kvinnobajs? Nåt speciellt med det eller? ;) Sen nämnde du nåt (förutom bebis) som faktiskt luktar gott, men det är en annan diskussion... | |
| caughtbock | 2009-08-31 00:57 | |
![]() | Telefonförsäljning suger nåt så fruktansvärt och dessutom är jag riktigt j*vla usel på att sälja. "Hej, jag ringer just DIG (och flera hundra tusen andra som min lilla dial-up-grej råkar hamna hos) för att berätta att DU (och jättemånga andra) har blivit utvald att få kostnadsfria kalsonger av mig (blink blink porrig röst)." (ja jag provade till och med att prata som en sextelefonist, men inte ens det fungerade) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-31 01:20 | |
![]() | Bara att inse att en liten del inte utvecklats emotionellt sedan 3-4årsåldern. Inte du då, caughtbock, utan lite tidigare. Retar mig på att jag inte vet hur en sextelefonist låter men reta sig skulle jag göra nån annanstans, ja. Sotare skulle inte vara så kul heller. Jag avskyr tak och svarta naglar. (Jämtländskt ordspråk: "det svartna för yga, sa storsa som kysst sotarn"). | |
| kajix | 2009-08-31 06:30 | |
![]() | storsa=tjej (tror jag) barnmorska tror jag skulle vara jobbigt när det inte går som det ska. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-08-31 07:29 | |
![]() | Att vara barnmorska skulle vara ett av det bästa jobben jag skulle kunna tänka mig. Försäljning är däremot inte min grej. Har svårt att propsa på folk saker de inte vill ha. Jag skulle vara en urursel försäljare. | |
| Ovetrampolin | 2009-08-31 07:54 | |
![]() | Tv-shops försäljare, så hela Sverige vet hur man ser ut efter att ljugigt dem rakt upp i ansiktet! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-08-31 08:10 | |
![]() | *asg* Ovetrampolin! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-08-31 08:44 | |
![]() | Till Just L, och det du skrev ------> 2009-08-30 10:04 Jag har skrivit det tidigare i någon tråd och jag skriver det om igen, NU GÅR DU och letar rätt på en vettig terapeut så du får hjälp och får prata av dig. För jag tror nämligen inte alls att det skulle vara så som någon skrev här att du vill verka tuff och vill vara provokativ. Utan snarare tror jag att livet har gett dig för många törnar och du mår pecka. Se nu till att ge dig själv en chans. | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-08-31 09:30 | |
![]() | någon har redan sagt det: men att jobba på slakteri, som att jobba i auswich | |
| ___Tania___ | 2009-08-31 09:36 | |
![]() | Tände folk till på Just L:s grova språk? Jag blev rätt förvånad också. Däremot förstår jag att alla bara inte kan gilla bebisar, blod och bajs. | |
| kajix | 2009-08-31 10:09 | |
![]() | terapeut | |
| cre8tiv | 2009-08-31 13:04 | |
![]() | Jobbcoach på AF!!! | |
| Junkgirl - Ej medlem längre | 2009-08-31 14:53 | |
![]() | Då jag var i Indien såg jag de indiska kloakdykarna som gled ner i kloakerna med bara kroppar och med händerna grävde loss bajset som orsakat stoppet. Jämfört med det är jag nöjd med de jobb jag haft hittills, även om en del kanske inte varit drömkarriären, direkt. | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-08-31 14:57 | |
![]() | >_< | |