Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-13 18:58 | |
![]() | Myspruppen: det är dock inte sånt jag talar om. Jag tycker visst man kan använda sig av katt och hundpäls, men inte avla upp djuren endast för det ändamålet. Sen så kan jag känna att visst skall det vara Sveriges riksdag som skall ta besluten. Men även att om man finner något vara så fel som pälsfarmar så får man visa det. De militanta ganska fanatiska och udda informerade ungdomarna borde lära sig andra vägar att visa sitt missnöje. Kanske de vuxna som inte heller gillar pälsfarmar och dyl kan visa dem vägen. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-13 19:01 | |
![]() | jag ville bara påpeka att det finns=)men sedan är det sättet att gå till på,,hade djuren fått dött snabbt å smärtfritt,hade jag aldrig haft några invändningar mot äkta päls elr de som vill sälja det! | |
| Voldemort78 | 2008-12-13 19:45 | |
![]() | Om bara konsumenterna köpte mindre päls så blir det ju mindre pälsbutiker, men att använda våldsmetoder för att få bort pälsaffärer o farmer är helt fel väg att gå... | |
| rispåse | 2008-12-13 22:38 | |
![]() | Jaa, ställ krav på de stora köttproducenterna i stället, där finns mycket att göra | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-13 23:31 | |
![]() | Jag måste säga att det är beundransvärt av de veganer som pysslar med jaktförstörelse at våga sig ut i skogen då det är jakt. För att referera till goldens påstående om att äta kött är korkat så tycker jag nog att den som inte är mer rädd om livet än så är korkad i vilket fall. Även om man som jägare alltid söker efter ett så bra kulfång som möjligt för att undvika att kulan fortsätter i oplanerad bana så kan den vinkla av och hamna vart som helst i närheten om det vill sig illa. Beträffande jaktsabotörers aktioner så är det som om de läst på om jaktmetoden klappjakt, dvs. att de med tjo och tjim driver bytet mot skyttar, och det är väl inte fel med lite extra drevfolk i skogen. Ärtsoppan som det bjuds på under jaktdagen är de dock inte bjudna till. | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:31 | |
![]() | dom är militanta veganerna är bara patetiska människor med för mkt fritid och går i gång på att förstöra för andra människor,dom är precis lika dumma i skallen som vilken terrorist eller pedofil som helst...thats it | |