Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-12-16 14:30 | |
![]() | ViktorWig: Nää, jag kör alltid ut med såpass marginal att nästa bil hinner låta mig åka utan att behöva tvärnita | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-16 14:47 | |
![]() | Jag retar mig mest på att jag låter mig bli uppretad ibland. Varför blir man det? Det är mitt mission i trafiken, att låta bli att bli uppretad på små saker som egentligen är löjliga att reta sig på. | |
| Filippa67 - Ej medlem längre | 2008-12-16 15:02 | |
![]() | Om man ska fråga mina medpassagere så stör jag mig på allt och det mesta, precis som i historien så vet min 5-åriga dotter att alla idioter e ute och kör när mamma e ute och kör =) | |
| ViktorWig | 2008-12-16 15:03 | |
![]() | Jag ber om ursäkt till alla er som jag pekat finger åt i trafiken (ca halva sveriges befolkning) ni är säkert jättegoa människor. Jag är också ganska trevlig när jag inte sitter bakom ratten :) | |
| Peddape | 2008-12-16 15:17 | |
![]() | Lamadjur som inte blinkar i rondeller är det värsta! Väldigt trist att behöva stanna när jeppen ändå svänger höger :S | |
| merqria | 2008-12-16 16:36 | |
![]() | Jag blir galen på grabbar i 18-årsåldern med färskav körkort som tror att dom är Gud och Schumacher (eller hur han nu stavar) på samma gång. Har ett gäng som kör här utanför om nätterna, det skriker i däcken och motorerna vrålar, inne i "stan"! Har ringt polisen vid ett par tillfällen, men dom finns ju inte här och har jag inget regnr så kan dom inte hjälpa mig. Det kommer sluta med att någon kör ihjäl någon nattlig vandrare, eller sig själv. Jag tycker att 18 år för körkort är för ungt. Eller så borde det individanpassas. Det finns så många ungdomar som absolut inte har vett eller styrka att låta bli när "grupptrycksandan" eller "kolla-på-mig-andan" faller på. | |
| fuego | 2008-12-16 16:43 | |
![]() | Merqria// så länge de inte tror de är GUDrun SCHyMAn är jag nöjd. Emmy// vänta tills du haft körkort i ett par år, då har du nog samma uppfattning som jag om vilka som är ett hinder i trafiken. | |
| AIK SUGER | 2008-12-16 16:45 | |
![]() | @Mimikryp Öööh, skall förtydliga mig lite så att även du förstår. Det är inte alltid alla 3 filerna behövs. Det jag syftade var på är när det är tomt i högerfilen och folk smyger fram i 85/90 i mittenfilen, vad skall man då med 3-filigt till?? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-16 16:48 | |
![]() | Vägrenar, och då menar jag djuret ren, som uppehåller sig på vägen, helst i ishalka. Jonatoon 2008-12-15 20:33 " Glömde kärringar som fastnar längst ut på infarterna till motorvägarna för att dom inte vågar köra in, där kan dom stå hela dan.. " mohahihaha...*rodnar*...j ag har ganska stort dödsförakt men är så rädd om bilen, har du några tips? | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2008-12-16 17:07 | |
![]() | Kärringar i trafiken är i min värld ofta kvinnor men i regel riktigt usla manliga bilförare. Och de florerar i högsta grad i min hemstad. Har dock sällan, eller när jag tänker efter aldrig, sett någon _stå still_ på motorvägspåfarten (såvida de inte verkar ha punktering eller motorkrångel), däremot alltför många som inte fattar att det är 110!! som gäller när man kör på och de blir jag galen på! Sedan, trots att man inte är skyldig till det, tycker jag att det är riktigt att underlätta för bakomvarande trafik genom att flytta sig ut på vägrenen när någon (oavsett om man själv håller rätt hastighet eller inte) vill köra om. Det är ju inte dennes problem att någon annan vill köra för fort eller hur? Däremot kan man underlätta och skapa ett bättre trafikflyt därigenom. (Behöver jag påpeka att jag avskyr folk som envisas ligga kvar mitt i körfältet, eller ännu hellre slicka mittlinjen, bara för att de minsann har "rätt", hehe). | |
| ViktorWig | 2008-12-18 18:10 | |
![]() | Senast idag på väg hem från jobbet höll jag på att spricka av ilska! Jävla kärring kör upp på motorvägen i 60 km/h. Jag toktutade på henne samtidigt som jag gav ett fett fuckfinger till henne! hon märkte inte ett skit för hon var så upptagen med att hålla händerna på ratten och trycka näsan mot vindrutan! känner du igen dig?? lämna in körkortet för i helvete! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-18 18:19 | |
![]() | ViktorWig: hahahahahahhahaha | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 18:27 | |
![]() | Lämna in körkortet borde väl även Viktor överväga. | |
| mrperfect | 2008-12-18 18:32 | |
![]() | Som det jävla nötet som parkerar så när min bil på förarsidan att jag måste kliva in på höger sida, tur att man är hyfsat vig. En gång hjälpte jag en tant att flytta bilen för hon befann sig i fel viktklass för att kunna komma in i sin bil på vänstersidan. | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2008-12-18 18:34 | |
![]() | Jag gillar ViktorWig. Han verkar vara en ytterst förståndig trafikant. Och undrar om han är mitt alter ego...? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 18:43 | |
![]() | Förståndig? Eh i vilken värld då? | |
| kermis | 2008-12-18 19:10 | |
![]() | Jag körde bakom en lastbil nyligen. När vi kom ut ur en rondell, till en tvåfilig väg bromsar han in och stannar i höger fil. Jag tittar bakåt, blinkar och ska svänga ut till vänster fil för att köra om honom, men får en tuta och argt blinkande av helljus från ett as som kör som en dåre förbi mig. Han låg från början fyra bilar bakom mig men hade tydligen alltför bråttom för att vänta tills jag fått köra om lastbilen först. Sådana idioter finns det alltför gott om... Hetsare tycker jag fan illa om på riktigt. Kan ni inte hålla avstånd: GÅ istället. Har suttit som passagerare i en bil som körde in i framförvarande samt en gång i en bil som blev påkörd bakifrån... Det är så onödigt. Jag hoppas ni som ligger tätt bakom andra bilister använde de där tio sekundrarna ni sparade i slutändan till något viktigare än andras liv. Folk som inte lär sig är snäppet värre. Dvs till exempel hetsare som hetsat sig in i en olycka som efter olyckan fortsätter att köra som de brukar. Skrämmande människor. Bilar är hårda. Ha lite respekt för era medmänniskor... | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-18 19:17 | |
![]() | VW.. varför detta fingervisande,, det hjälper ju knappast va? tuta kan ju vara befogat ibland, men är tröttsamt när bilar står i kö och inte direkt kan komma nånstans iaf, tyvärr ett vanligt fenomen i sthlm´s-trafiken | |
| mrperfect | 2008-12-18 19:20 | |
![]() | Fortsät toktuta och visa finget, jag skulle aldrig göra det för jag är rädd om mitt körkort, man får inte leka polis. Att det finns en idiot på vägen betyder inte att även jag måste transformeras till en sådan. | |
| puzzl | 2008-12-18 19:30 | |
![]() | folk som kör om i vått väglag/slask/whatever, och lägger sig JUST framför bilen så man får allt upp på rutan å ser inget typ. liksom .. om ni liks ska om kan ni väl hålla er i vänster fil några metrar till !! de som slänger ut blinkers 2 meter före de ska svänga av, och man har ingen möjlighet att byta fil etc. dom som stannar vid stopplikt och ser att man kommer typ 75 meter bort på e4an, och kör ut. istället får jag lägga i en lägre växel för att sen köra om er för ni är så sega på att få upp farten ...... :s det finns mycket mer att klaga på. men nu ska jag dricka kaffe å spela lite :) | |