Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 531 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2008-12-28 17:43 | |
![]() | Klart att det gör det, och det känns nog för de flesta här inne när man ser folk som farit illa. Det jag ifrågasätter är varför vi ska skämmas över att vi har det bra och varför de tagit för givet att vi inte bryr oss öht bara för det. Men svar verkar man inte få utan bara ännu fler påhopp... | |
| run-marie | 2008-12-28 17:57 | |
![]() | Ja, det verkar faktiskt som alla i familjen har sammangaddat sig mot oss som har hem och familj, kanske beror på upplevelser vi andra inte kan förstå eller har fått förklarat för oss heller för den delen. Känns lite sorgligt att behöva försvara sig på nåt sätt för att man har det som borde vara ganska mänskligt, utan att man lever i ett slott eller en herrgård och inte heller är rik. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-28 18:18 | |
![]() | Vad vill dom då? Förutom att vi som har jobb och bostad ska må dåligt av deras trakasserier?? Dom säger ju inte vad dom vill utan klankar bara på oss som har "allt" enligt dom själva. Säger att vi inte vet något osv.. Vill dom ha tionde, som vissa kyrkor, eller vad?? Ska alla vi som lyckats komma någonstans betala straffavgift till dom som har det sämre??? Det gör vi ju redan med den skatt vi betalar, och tycker man att skattepengarna används fel, så är nog inte betapets forum rätt ställe att klaga på. Här läser nog inte Reinfelt några inlägg!!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-28 18:20 | |
![]() | Få ut sig sin ilska och besvikelse de egentligen känner mot sig själva men riktas till int ont anande forumare? | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-28 18:22 | |
![]() | Lägg ägg nu, Trashiegumman! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-28 18:25 | |
![]() | Sir, yes sir! | |
| pion ekrot | 2008-12-28 18:36 | |
![]() | Med hög kakaohaltig chokladkaka + våt ängsmark-attityd kommer man ingenstans, bara till samma återvändsgränd åter och åter igen (oavsett kön). Men det är ju himlans lätt och oförskämt av mig att sitta här och säga så. Dock kan ilskan som riktas här i tråden istället användas som finfint bränsle i rena praktikaliteter kring situationen kanske? Stadsmissionen har många fina och bra verksamheter som jag nyligen har varit med och samlat ihop pengar till. Bland annat ett väldigt uppskattat tre-stegsboende mitt i city. Stort Lycka Till. | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-28 18:40 | |
![]() | Jag har sagt det förut och jag säger det igen, människors hemlöshet är en stor skamfläck för konungariket Sverige. Stadsmissionen gör ett fantastiskt arbete, det är bara synd att det ska behövas. | |
| rufs | 2008-12-28 18:42 | |
![]() | Ja du Vonne! Tänka om behöver jag nog inte göra !!! även om det finns pengar som fördelas på fel sätt ,sjukdomar , narkotika vad det än gäller så e det väl ändå allas ansvar att göra ngt ? självklart e det jättetragiskt när det drabbar ngn o jag lider verkligen med alla som har det svårt på alla sätt ...det jag menar är att vi alla är så himla duktiga på att skjuta vårt egenansvar över på stat o kommun o helst bli behandlade som små värnlösa barn..förr tog man faktiskt hand om varann bodde hela familjer ihop kanske inte alltid till det bättre,men trots allt även om ngn va annorlunda så fanns det tid o plats idag har ingen tid att vare sig bry sig än mindre öppna sina plånböcker o hem... | |