Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-02 13:43 | |
![]() | ..därför undrar jag varför den stängdes eftersom alla inte postade tomt. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-02 13:45 | |
![]() | Då är vi 2, Pg... minst | |
| -Lala-la | 2009-01-02 22:51 | |
![]() | den här tråden är ju intressant. www.youtube.com/watc...T8 uiT_rZ5k NOT! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-02 23:42 | |
![]() | Du är så b. | |
| Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-01-03 01:08 | |
![]() | Stängdes "most nice town"-tråden alldeles just precis? why? | |
| daner00 | 2009-01-03 01:08 | |
![]() | ja exakt letar också efter den | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2009-01-03 10:28 | |
![]() | Ett problem jag tycker det blir med för många skitsnackstrådar är att eftersom de uppdateras så ofta med värdelöst innehåll (är det någon som läser igenom de här trådarna?) så läggs det mindre energi på de trådar som faktiskt har något att komma med. De här stora skitsnackstrådarna är lite som kärnkraftverk. Stora, fula och sprider föroreningar i forumen. Men det är lätt att hämta energi från dem, det är bara att skriva nåt menlöst inlägg. | |
| megasen | 2009-01-03 10:29 | |
![]() | varför är vi så förtjusta i att prata strunt? Småprat, struntprat, skitsnack, skvaller – kärt barn har många namn. Men varför är vi så förtjusta i att prata strunt? Det tycks som att nonsens, det som saknar mening, ändå på något vis är meningsfullt för människor. Medan apor putsar varandras päls för att skapa tillit pratar människor strunt, stämmer kanske | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 11:08 | |
![]() | Jag vet inte hur ni fungerar i ert dagliga liv. Men för min del består pratet både på arbetet och fritiden till uppskattningsvis 70 procent "strunt ". Därför är det inte konstigt om det avspeglar sig även i cyberspace. Sedan kan man naturligtvis diskutera(!) om struntprat (chattande) verkligen hör hemma i ett diskussionforum. Men då vi på denna sajt har en flik för mer seriösa debatter kan jag egentligen inte se något problem med att det på forumets "snackavdelning " skenar iväg till något som liknar nonsens emellanåt. Förresten så är väl snack en synonym till chatt? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-03 11:11 | |
![]() | Ingen orkar väl med att bara prata om sånt som är viktigt. Hujeda mig så jobbigt det skulle bli.. | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 11:17 | |
![]() | Bizzzy: Jag håller med. Och vem avgör egentligen vad som är "viktigt "? För mig är det viktigt att skoja och skratta, och dessa böjelser får jag understundom utlopp för på detta forum. Om någon inte gillar det... tja, tough shit, men jag vet egentligen inte vad jag ska göra åt saken. Cyberspace är stort, det finns en plats för alla. Sök, och du skall finna, som allas vår käre Mouche brukar säga. :-) | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-03 11:57 | |
![]() | Rättelse: Det var en kille med lite mer power än gamle Mouche som myntade det uttrycket. Nämligen Jesus Kristus. =) Även här i Snack bör man respektera att det i vissa, inte ALLA alltså, trådar, vill diskuteras och/eller berättas något som det INTE passar sig att hoppa in i och fjanta runt i. I mina ögon är det faktiskt väldigt lätt att urskilja dessa mer seriösa Snacktrådar och om jag kan se det så tror jag nog att 99,99% av er andra också kan det. Vi har några "stora" trådar här i Snack, där åtminstone jag är sparsam med att redigera/radera i det sagda. Om man nu vill snacka lite, hmmm, mer "skojfriskt" eller enbart tjoa till lite, så är de trådarna att föredra. Tyvärr har jag lagt märke till att det tycks ha blivit olika läger vad vissa av de trådarna anbelangar och det är något som inte får förekomma. INGEN besökare/spelare *äger* en tråd här...man må ha startat den men ägarna till -allt- som har med Betapet att göra i den vägen, är och förblir Monk, Odin och Claws. Alla är alltså välkomna att skriva i alla trådar här. Egentligen är det väldigt lätt alltsammans. Man använder sig bara av sin respekt till medmänniskorna, den omtanke som man normalt bör visa andra och sitt eget sunda förnuft och så är saken biff! Gör man det så sårar man alltså ingen, förstör inte andras trådar etc... Blev kanske lite långt detta, men för mig betyder det mycket att alla ska kunna trivas, våga skriva ned sina tankar, fråga om saker som vi andra kanske har svaren på, ja allt detta och det utan att bli sårade och ledsna. Nu dags att handla middagsmat! Mouche | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 12:05 | |
![]() | Men Mouche, jag sa inte att du hade MYNTAT uttrycket. Jag är mer bibelsprängd än du kanske anar. :-) I övrigt: Bra inlägg, som vanligt när det kommer från dig. | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-03 12:13 | |
![]() | Omklädd och redo för att tampas med vildsinta damer på Willys i Borås. Ville bara säga: Tack detsamma Robban. =) Wienersnitzeln är klar framåt 18:30-tiden om någon känner sig hågad. Mouche | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 12:16 | |
![]() | Tampas med vildsviniga damer... då njuter du va, din råbock?! Vadå, bjuder du på käk? | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-03 12:19 | |
![]() | Det tackar jag för och ett varmt hus hoppas jag ,, för här hemma är det iskallt idag Bitte | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 12:24 | |
![]() | Bitte, är du och Mouche ihop? | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 12:24 | |
![]() | Kilar ni stadigt? | |
| CaroCaw | 2009-01-03 12:30 | |
![]() | Nej de er ikke sammen Råbbson. Han er sammen med mig ser du =) | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 12:31 | |
![]() | CaroCaw: Jaha, då får jag gratulera. Vilket kap du har gjort. :-D | |