Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-10 13:59 | |
![]() | ordgräwaren, det gör inte ont att tänka, det gör ont när man inser att alla inte tänker likadant eller förstår ens mening. folk är egentligen inte dumma, de är mest andra individer som tänker på ett annat vis grundat på ens egen bakgrund | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:00 | |
![]() | Jag är lite besviken, jag trodde ordis var tjockhudad och inte brydde sig om lägre stående varelser. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:01 | |
![]() | trash har jag inte talat oma tt han är söt som en svamp egentligen? han är riktigt go faktiskt å tänker tydligen mer än man anar;) puss på dig ordis | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:02 | |
![]() | Oj.. jag som säger tack gode gud för att vi inte alla tänker likadant, Tilduskan. Tänk bara på dr Phil och alla som följer i hans fotspår, vad i hela fridens namn skulle de då ha att göra?!?! | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:03 | |
![]() | limerick du har en poöng där jag är rätt glad åt det med jag bara menar att det är svårt att förstå att det faktiskt är så... | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:03 | |
![]() | Vi diskuterar inte enskilda medlemmar? | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:04 | |
![]() | så sant sorry | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:04 | |
![]() | så sant sorry | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:05 | |
![]() | *ler* | |
| pion ekrot | 2009-01-10 14:05 | |
![]() | För att förändra något krävs tre saker: vilja, kraft och medvetenhet. Mitt förslag är att något av detta saknas om man inte tänker det där extra steget som du talar om. Frånvaro av tillräckligt med kraft, eller lättja som du väljer att uttrycka det. Kanske det. Att föregå med gott exempel är dels för sin egen skull om man själv tycker det är en bra grej (varför kräva saker av andra som man själv inte lever upp till?) och dels för att kunna inspirera och visa på andra möjligheter (medvetenhet). Andras vilja kan man ju förstås aldrig göra nåt åt om man inte vill använda sig av typ tortyr. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:06 | |
![]() | Den meningen är verkligen trådmördande kryptonit, på gott och ont antar jag | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:06 | |
![]() | ord. jag tycker det är skönt att förstå. men det är också skönt att inte alltid "ta det där extra steget" - för när ska man ge upp? kan ju bli en ganska lång promenad, om man nu inte tycker att man är framme redan. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:07 | |
![]() | Oj förlåt Ordis, jag visste inte att doktor Phil betapetar. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:12 | |
![]() | Limerick, du får skicka en hink kyckling till honom så blir han nog glad igen. carlmartin, när jag bara läser det du skrev känner jag genast: -Aah, han är allt bra klarsynt den där carlmartin, han har en poäng. Sen andas jag och läser en gång till, känner att jag inte förstår, tittar på orden och ser att de betyder egentligen ingenting. Festligt det där med formuleringar, det som på ytan ser ut som något genomtänkt skulle lika gärna kunna vara ett sätt att berätta att man ser sig själv som medioker. Vill du utveckla lite? Jag tror jag missförstår dig. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:13 | |
![]() | Vi borde ha en fridag per månad när man kunde få diskutera andra fritt. Låta sanningar komma fram. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:15 | |
![]() | Oj Trash... hur mycket sanningar vet vi egentligen om varann som vi kan dela med oss av?!? Känner mig då inte säker på en enda av folket härinne... och tack för det säger jag. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:16 | |
![]() | Exakt limerick, vi vet inget om varann. Finns ju dom som utger sig för att vara en person men inte alls är det irl. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:18 | |
![]() | kissed är de kaniner? ordis ja jag tänkte i den meningen;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:21 | |
![]() | Limerick: Finns väl en del som haft irlkontakt. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-10 14:23 | |
![]() | Jo det gör det ju förståss. Är det bara dom som ska förhandlas då? Det känns tryggt för då kanske vi andra kan besparas. :) | |