Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade48
Mobilspel
Pågående19 702

Forumkategorier

Användare Inlägg  
patboone2009-01-20 18:54
Antal inlägg: 3222

Bill O'Reilly är en föraktansvärd figur. Högljudd, oförskämd och genant opåläst.
Att han dessutom ser ut som om han luktar illa gör inte saken bättre.

Sushimannen - Ej medlem längre2009-01-20 18:56
Antal inlägg: 367

Såg på sida 1 att ni hjälpt mig komma fram till Patrik Ekwall... usch - man får rysningar bara man ser honom....

men vad är det som får alla att hata honom? är det ingen som gillar honom? har när ju trots allt på tv, det måste väl vara för att han är omtyckt?

skogstorparn2009-01-20 19:30
Antal inlägg: 2287

hata är ett starkt ord som tydligen missbrukas..många här "hatar" tv profiler,skådisar m m som dom sett endast på tv/film när dessa personer gör sitt jobb..märkligt..

Jankster - Ej medlem längre2009-01-20 19:52
Antal inlägg: 656

okej jag hatar dig skogstorparn.

Safflor - Ej medlem längre2009-01-20 23:39
Antal inlägg: 832

Genom livet har jag successivt lärt mig att de personer jag "hatat" mest är de som haft darg av mig själv jag inte gillat. Detta har varit helt omedvetet och jag har kommit underfund med det med tiden. Numera har jag lärt mig att personer jag intensivt avskyr har något drag även jag har och att jag kan lära mig något viktigt om mig själv genom dem.

Låter fint, va??

Det är dock sant.

Just nu avskyr jag ingen.

Men listan har varit lång......en av dem jag avskydde mest är nu min stora idol : Sean Penn.

Safflor - Ej medlem längre2009-01-20 23:40
Antal inlägg: 832

Det ska stå "drag av mig själv"...kan tydligen inte stava........

_abc_2009-01-21 00:14
Antal inlägg: 2200

Hur resonerar en värd på forumet om en person hänger ut och säger sig hata en kändis vid namn X X som just värden vet är medlem här men som troligen ingen annan vet om?

evilein2009-01-21 16:08
Antal inlägg: 74

Vet att jag startade den här tråden, alldeles för impulsivt och visst handlar det inte om hat i ordets bemärkelse, utan mer om reta sig på, irriterande m.m.

Vidare önskade jag även att lägga locket på, när jag lugnat ner mig. Menar självklart inte att uppmana härliga betapetare att irritera sig på eller uttrycka ännu starka negativa tankar, känslor över andra betapetare.

Min konstiga senmoral i det här är också att vi är så lika men ändå så olika. Det som irriterar mig hos offentliga kända personer, ser andra som talang och/eller charm och vise versa.

FÖRLÅT ALLA, kan till och med tänka mig att formulera något possitivt om Tommy Körberg, bara vi slutar å vara neg.

NameIsNobody - Ej medlem längre2009-01-21 16:21
Antal inlägg: 1702

Hat är ju en negativ känsla är dom flesta överens om och projicera sin ångest på andra offentliga mäniskor är väll rätt primitivt och inhumant i sig. Jag hatar ingen utan tycker mer synd om de människor som vill stå i rampljus och ta den mörka sidan av människors betende och förvånar mig inte en sekund att dom vänder sig till missbruk emellanåt.

Som jag skrev i en annan tråd så har hat-kulturen tagits ett steg frammåt (bakåt) ... nu när Obama skall kriga emot hatet.

amazing2009-01-21 16:25
Antal inlägg: 104

blondinbella

dudeniro - Ej medlem längre2009-01-21 16:52
Antal inlägg: 6214

Jag håller med dig name. Varför "hata" över huvud taget, vad är det positiva - och hur tusan kan man hata någon man "sett på tv"?!

patboone2009-01-21 17:02
Antal inlägg: 3222

Intressant är väl också att en övervägande del av våra "hatobjekt" är hämtade från underhållningsbranschen. Väldigt få är ekonomiska eller politiska makthavare. Har vi då inte gått i "bröd och skådespel"fällan?

uisge beatha - Ej medlem längre2009-01-21 19:08
Antal inlägg: 1289

Hat är lite starkt för min del - men Michael Douglas och Leonardo DiCaprio kan förstöra vilken film som helst. Carola kan förstöra vilken dag som helst. Liza Marklund kan förstöra vilken bok som helst. Madonna kan förstöra vilken måltid som helst. Tomas Östros förstör allt.

Tess 082009-01-21 19:14
Antal inlägg: 18003

Har tidigare skrivit om mina spykänslor ang. Carolina Gynning och kan bygga ut med bla Carola och Blondinbella....
Finns fler, men dessa är väl de som verkligen får mej att kräkas lite i munnen..

hungerstrejk2009-01-21 23:47
Antal inlägg: 524

Okej, det är illa nog att jag ens engagerar mig i Andra Avenyn på SVT, men killen som spelar Hamza måste vara den sämsta skådisen jag sett i modern tid. Jag skäms verkligen när jag ser honom. Till och med jag skulle göra det bättre.

Kitty, min syrras ex-pojkvänner, pundare...

Han som ledde P3 guldgalan fick mina ben att rycka av irritation, fy fan så kass å patetisk!

belugavis - Ej medlem längre2009-01-22 23:18
Antal inlägg: 1600

Jag kan tycka otroligt illa om han som leder postkodmiljonären. Jag kan bara sitta och irritera mig på hans otroligt medvetna rörelser..otroligt medvetna leende och otroligt irriterande "är du säker HAHAHAHA" är du helt säker..även om det är helt instyrt och inövat så borde man ha lite egen tankeförmåga..aha folk kanske tycker det är skitirriterande att man drar ut på VARJE svar en minut innan man säger att det är rätt eller fel.
"Jag har varit i Budapest så jag är rätt säker på att det ligger i Ungern. Ja, jag svarar D-Ungern"
"-Är du sääääker?"
"Ja, D- Ungern"
"Är du helt säker Du har en livlina kvar...Det vet du"
osv
Fan ibland tror jag att jag hatar honom när jag inte har nåt annat at tänka på. Sen det här självgoda att "vi hjälper folk som har det svårt." "Nu kan du vinna, samtidigt som du hjälper"

Det är en BRÅKdel av pengarna som går till behövande..det mesta går till de som säljer miljarders lotter helt enkelt.
Så vartför fokusera jättemycket på attman är så god..i de här programmen , om man köper en lott.

Just honom, tycker jag illa om..det är som att det gått åt..uppe i huvet...

Sen tycker jag illa om han som skrev moderaternas "ordlista" för strategisk politik för att vinna valet. jag orkar inte ta reda på vad han heter, men jag hatade honom när han uttryckte sig i TV.
Jag hatar även vissa typer av tjejer.

belugavis - Ej medlem längre2009-01-22 23:19
Antal inlägg: 1600

Med hatar menar jag "hatar" tror jag..

Femme_Fatale2009-01-23 09:35
Antal inlägg: 709

Hat är kanske ett litet starkt ord men det finns personer som jag undviker och dyker de upp på tv:n så byter jag kanal eller går därifrån för jag kan helt enkelt inte med dem......de är så klart redan omnämnda någonstans här i tråden =)

yayasout - Ej medlem längre2009-01-23 10:47
Antal inlägg: 1408

Jag fullkomligt hatar Charlie Sheen. För att inte tala om den där polska häxan som bloggar.

Så. Nu har jag hatat nog för ett bra tag framöver.

bujum2009-01-23 23:36
Antal inlägg: 1750

Jag klarar inte Tina Turner; vulgær och verkar helt urblåst. Hur kan man stanna i flera år med en sån skitstøvel?

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?