Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mattisplatti - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:10 | |
![]() | Ett gammalt citat "Vad sägs om kåt,glad och tacksam?" Tyvärr är det inte så enkelt men i början på ett förhållande räcker det långt. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:10 | |
![]() | dudeniro, lite glättigt men ok, sant om vi nu ska bedömma människor rent generellt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:11 | |
![]() | Lojalitet och omvårdande (moders-)egenskaper Flickaktig beundran Svank och midja | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:11 | |
![]() | allas vår agilera, ja pottberg. Tänkte att det passade så fint in vad risotto skrev om skönhet. Jag önskar att vi alla kunde hålla hand just nu. | |
| blankomblank | 2009-01-21 17:14 | |
![]() | utseende är inte så viktigt ändå det är ju personen man attraheras av. Jag har svårt för att bli attraherad av killar själv men det beror på att de saker jag attraheras av inte är så uppenbara när man träffar någon bara. Men ska man bara ligga med någon förstås då är ju utseende viktigt. Det är förresten 1/3 av killarna som rankat utseende i någon form på denna tråd. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:15 | |
![]() | De vågar inte, eftersom tjejer är känsliga varelser. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:15 | |
![]() | dudeniro, men du får läsa mitt inlägg om skönhet att det är vad jag söker för min egen del och inte något mått på hur den övriga befolkningen ser ut. Bara för att jag inte tycker att någon ser bra ut så betyder inte det att det stämmer i övrigt, någon tycker säkert att den jag ratar ser bra ut och det säger jag inte ett smack om. Jag faller väl säkert inte alla tjejer på läppen heller, även om jag nu råkar ha fina blå ögon med långa ögonfransar. Det finns trots allt några tjejer som har fallit för det. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:16 | |
![]() | Ja, ja jag vet risotto. Tycker att låten passade in perfekt på det. | |
| eviltyrus | 2009-01-22 09:24 | |
![]() | Risotto: Du får mig att tänka på föreläsningar med en man som säger ungefär som du när det gäller vad skönhet är (ämnet för föreläsningarna är kunskap). Han refererar ofta till sin egen fru och att bevisa att hans fru är vacker kan han egentligen bara göra för sig själv eftersom vi människor har olika tycke och smak. Vi kan försöka tänka oss vad han ser som vackert i sin fru men kommer oftast inte i närheten eftersom vi inte har samma känslomässiga relation till henne. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-22 09:54 | |
![]() | evil, ja det är så jag menar, skönhet är subjektivt och det är också det vettigaste sättet att se på det. Samtidigt som jag inte har rätt att kategorisera över vem som på riktigt är snygg eller ful så tar jag mig rätten att själv anse att det är en viktig aspekt i mitt val av partner och sedan välja efter det. | |
| kokills | 2009-01-22 09:59 | |
![]() | Trofast är ett ord som dyker upp lite nu och då. Kan någon vara vänlig och förklara innebörden i det ordet. Jag ser en cockerspaniel med morgontofflorna i munnen framför mig. | |
| eviltyrus | 2009-01-22 10:05 | |
![]() | Ja om man objektivt ser på vad som är snyggt och vackert (ser genom andras ögon) tror jag inte man hittar kärleken så lätt i livet. | |
| dalrog | 2009-01-22 10:27 | |
![]() | Störtlöjligt topic. Trodde att könsdiskussionen kommit längre 2009. Frågar man "vad män vill ha", får man räkna med neandertalarsvar. Förhoppningsvis är det inte grädden i samhället som listat sina favoritegenskaper | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-22 10:32 | |
![]() | Vem har sagt att det ska vara lätt att hitta kärleken? jag tror rent krasst att det bara finns en handfull människor som passar just mig utefter de preferenser som jag vill åt. Bara att hitta dem är ett problem, sen ska de tycka att jag passar för dem också. Det är inte lätt men desto bättre när det klaffar. | |
| floff | 2009-01-22 11:05 | |
![]() | Ett ord till de killar som känner att det är de sviniga killarna som "snor" tjejerna. Statistiskt sett verkar kvinnor attraheras mest av män som utstrålar självsäkerhet. På så vis kan män av kategorin "sviniga" väldigt ofta ha denna egenskap. Ett växlande beteende mellan skojig och självsäker vinner oftast mer attraktion, än blyg, tyst och tafatt. Dessutom ska man inte räna med att någon lägger särskilt märke till en om man inte gör mycket väsen av sig. Till tjejera skulle jag säga att det enklaste sättet att vinna män på är att låta dem tala om sig själva, under den tiden kan ni kolla hur det ligger till med vem/vad de vill ha utan att de uppfattar det som framfust. | |
| eviltyrus | 2009-01-22 11:11 | |
![]() | floff: Intressant... mycket intressant teori, och jag tror den stämmer också. | |
| mumskakan | 2009-01-22 11:53 | |
![]() | Ingenting här i livet är kravlöst, krav finns överallt på allt. Man ska vara en bra mamma, kompis, partner, kollega mm. Folk har förväntningar och krav som kan vara svåra att leva upp till. Med villkorslöst menar jag att då har man hittat balansen mellan en människa där man accepterar den andra med alla fel och brister men där respekten finns att inte nedvärdera, klanka ner på, förändra etc för att passa en annan individ. Så kravlöst och villkorslöst är inte riktigt samma sak i mina ögon.. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-22 12:13 | |
![]() | Min samlade erfarenhet säger mig att män gillar en tjej som gillar sig själv. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-22 12:15 | |
![]() | Och det JAG värdesätter högst hos killar (jag vet att tråden inte handlar om det men ändå..) är: HUMOR GOD SJÄLVKÄNSLA och BRA KVINNOSYN | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-22 12:23 | |
![]() | Jag tror killar generellt gillar en tjej som älskar CAPS LOCK. :) | |