Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 20 278 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maja G | 2009-01-31 10:09 | |
![]() | Jag har precis skickat ett meddelande till en barndomsvän genom Facebook.. Har inte sett henne sedan i början av 80-talet. Så därför skulle det vara roligt att få en kontakt med henne o det tack vare Facebook.. Man måste ju vara lite försiktig med allt som har med internet att göra för det finns idioter överallt..Kanske tom här på Beta!? | |
| Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2009-01-31 10:32 | |
![]() | Jag är mer fascinerad över att tråden har fått leva kvar. För det fanns tidigare någon policy om att man inte fick framföra kritik mot någon av betapets annonsörer i Forum. Vad gäller Facebook skulle jag aldrig lägga in något som jag inte "klarar" av att det sprids vidare. Texter och bilder alltså. Varje gång någon pratar om bilder som sprids tänker jag på en gammal fotograf som berättade om hur hans mamma ställt upp på en genrebild för någon bildbyrå och hur hon sedan också blev "influensasjuk", "kvinna utsatt för våld" med mera. | |
| Mnd | 2009-02-01 13:24 | |
![]() | Och med ditt inlägg dog tråden :) | |
| nyckelpiga75 | 2009-02-01 13:42 | |
![]() | Jag har inte FB för att det känns som att man måste stå för något här i livet. Alla andra har det, inte jag. Jag sitter redan idag tillräckligt fast vid datorn. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-11-13 00:19 | |
![]() | Så många FB trådar så jag skriver i denna. Är det någon som vet hur man tar bort sig från fb?? Har försökt förut, men då inaktiverades det bara och jag fanns kvar ändå.. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-11-13 00:25 | |
![]() | Vissa säger att det går, men jag hittar inte... | |
| efctobbe - Ej medlem längre | 2009-11-13 00:32 | |
![]() | .....att ni ens började!! | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-11-13 00:34 | |
![]() | Ja, ja ångrar det ju verkligen. Men kan ingen hjälpa istället för att kommentera? Man vet ju aldrig vad man ger sig in på.. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-11-13 00:35 | |
![]() | ..innan man gör det, alltså. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-11-13 00:45 | |
![]() | äh, det gick bara att radera permanent. vad fånigt. så måste jag vänta 14 dagar och sedan raderas det helt. varför kan det inte raderas NU så jag kan kolla att det verkligen ÄR raderat.. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-13 10:27 | |
![]() | eftersom jag sällan har en partner åt gången är sådana communitys där man kan se varandras vänner och meddelanden uteslutet för mig, det blir för mkt drama. synd för jag var med nåt år och fick kontakt med massor av människor jag träffat under alla år jag bott utomlands t ex. | |
| Blue Lagoon | 2009-11-13 10:29 | |
![]() | Varför ta bort sig SiriusMusta? Vill du inte vara vän längre? | |
| Mindymoo | 2009-11-13 11:17 | |
![]() | Har vänner som inte fattade att de borde skicka vissa meddelanden privat... Så alla kunde följa deras gräl på FB, varpå några la sig i med goda råd - och allt blev bara värre. Någon slutade nästan helt att vara aktiv på FB, p g a detta. | |
| China Doll | 2009-11-13 11:27 | |
![]() | Folk lägger ju upp hela sina liv på facebook. Fattar inte. Folk tycker om att visa upp sig? Vill man inte hålla saker privat? Alla reagerar ju olika och man är inte lika mycket vänner med alla. Så olika personer uppfattar det man skriver olika. Ska man inte vara lite försiktig då? Eller? | |
| Tess 08 | 2009-11-13 11:45 | |
![]() | Jag har lagt upp bilder på tex min familj, men har begränsat de som kan titta på bilderna. Det är bara mina vänner som kan kolla på dom, på andra bilder kan även vänners vänner titta... Det är ju bara att ställa in som man vill Fast jag håller med om att vissa lägger ut hela livet och DET skulle jag inte göra... | |
| årsta | 2009-11-13 12:09 | |
![]() | Förstår inte syftet med att ifrågasätta FB!!?? Det är ju ett verktyg för kommunikation. Ett verktyg som man använder OM man vill... och HUR man vill. Finns ju inget som helst tvång att vara där... ej heller något tvång kring hur man använder det. Den här diskussionen känns lika "smart" som att ifrågasätta "hammare och spik"...hmm... Somliga slår sig på tummen... andra bygger sig sin drömkåk.. :-) | |
| colan65 | 2009-11-13 12:35 | |
![]() | Bara att gå in på inställningar och avaktivera kontot om man inte vill vara där mer.Ingen blir ju tvingad att vara där..Jag gillar facebook och har inga dåliga erfarenheter därifrån upp till var o en hur mycket man lägger ut sig i text o med bilder ju..Sen tycker jag vissa lägger ut för mkt men det har ju inte jag med att göra så.. | |
| Ässät | 2009-11-13 12:45 | |
![]() | Var och en gör precis som dom vill med sitt eget konto utan att andra ska behöva lägga sig i :). Jag lägger bara till vänner som jag känner eller har känt i min ungdom | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-13 12:47 | |
![]() | roligt att se att samma personer som mår dåligt för att dom får höra att dom är smala (=snygga) mår lika dåligt här för att dom blir kontaktade-uppvaktade på facebook (lr iaf vill tala om att det händer). hihi:) | |
| wolfpac | 2009-11-13 12:55 | |
![]() | Man blir bombarderad med så mycket kvalificerat skit, nonsens och barnsligt trams på Facebook, så det överskuggar tyvärr det positiva och användbara. Orkar nästan aldrig logga in där mera, för jag vill inte behöva bli bedrövad över hur dumma folk jag faktiskt känner tycks ha blivit. Har dock hittat ett par vänner från förr, jag aldrig trodde jag skulle få kontakt med igen och det är ju bra. | |