Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 280 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krutmarie | 2009-02-15 17:24 | |
![]() | Markoolio är en skitkul kille, han driver ju t o m i låten från igår med hela melodifestivalen är det ingen annan som tycker så? Eftersom många här tycker att det är fördummande och inte kulturellt att se på TS 3 olika program så vill jag bara framföra att jag verkligen inte alls är dum i huvudet, snarare tvärtom. Alla människor har väl rätt att se vad dom vill och tycker är avkopplande och underhållande? Jag gillar t ex inte alls Big Brother, men det finns ju massor med människor som inte vill missa ett enda avsnitt. Bonde söker fru är väl egentligen patetiskt, men det gör inte så mycket för jag kan se det ändå. Många är verkligen fördömmande (stavas det med 2 M?) i sin kritik och det anser jag vara fel. Förresten så röstade inte jag alls på Måns igår utan på H.E.A.T, men det är klart jag är ju ingen tjej jag är en kärring på 63. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-15 17:26 | |
![]() | krut: Jo men varför ta med en låt som driver med konceptet? Eller fyllde han ut en tom plats? | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-15 17:35 | |
![]() | Jag tycker också det är värre att vara med OCH driva med allt, än att vara med och stå för det. Han ville säkert göra en känslosam låt men vara cool samtidigt. Ganska ocoolt | |
| levmysjkin - Ej medlem längre | 2009-02-15 17:39 | |
![]() | Varför driva med en företeelse som redan är en parodi på sig själv? | |
| krutmarie | 2009-02-15 17:46 | |
![]() | Har ni inte hört hans och Linda Bengtsings låt från förra året. Den tycker jag har allt det där som det påstås att en schlager ska ha och ändå är texten rakt igenom sarkastisk. När jag hör den på radio så blir jag glad. trash, du har en poäng där, men han kanske tyckte det skulle vara kul att vara med trots att han inte alls kan sjunga, han är väl egentligen rappare. Vet inte om det ligger pengar i potten för deltagarna, men isf är det ju också en orsak att delta(ga). Vad jag undrar är egentligen VEM F-N är det som väljer ut vilka bidrag som ska vara med. Christer Björkman kan väl inte stå för ALL skit iaf. Verkar vara en klubb för inbördes beundrar i urvalet år efter år och det är trist att det ska va´så om det nu stämmer. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-15 17:48 | |
![]() | Fast Krutmarie, låt oss läsa en tjock givande bok istället ;) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-15 17:49 | |
![]() | Jag gillade Christer Björkmans Imorgon är en annan daaaag också..då..för länge länge sen. Både text och musik haha. Jag ska sluta skriva i den här tråden nu | |
| krutmarie | 2009-02-15 17:52 | |
![]() | belugavis, den gillade jag med. Kan inte sluta skriva här riktigt än. trash, jag hatar tjocka, givande böcker, har inte tålamod för så mycket kultur ;) | |
| krutmarie | 2009-02-15 17:55 | |
![]() | Kan berätta att mitt 7-åriga barnbarn också ser på Let´s Dance. Han hade en rolig kommentar för 2 veckor se´n angående Carl-Jan: "Pappa Carl-Jan fick bara 6 poäng, men han sa att han tyckte 6 var bra", den är väl för gullig av en lite kille som inte vet vad sex också kan betyda? ;) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-15 17:59 | |
![]() | Vet du Krut-Marie, jag hade Christer Björkmans skiva kommer jag ihåg. Jag vill inte minnas att jag köpte den.... Det fanns en till låt på skivan som var bra kommer jag ihåg. Nån relationsbaserad...Nåt med vin? | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-15 18:13 | |
![]() | Ingen kollar på dessa program. Ändå har de höga tittarsiffror. Märkligt. | |
| krutmarie | 2009-02-15 18:15 | |
![]() | Tyvärr Belugavis har jag aldrig ägt nå´n skiva av eller med Christer B så jag vet inte vad det kan vara för låt. Man har säkert hört den på radio, men det hjälper ju inte mycket för att komma på titeln. | |
| krutmarie | 2009-02-15 18:16 | |
![]() | Salthatten, ja det verkar lite märkligt, kanske alla dessa som ser programmen inte är här i Betapet möjligen. Mer än jag då som gör både ock. | |
| krutmarie | 2009-02-15 22:07 | |
![]() | Kom på att jag måste förklara för alla er som inte ser Let´s Dance (för att mitt barnbarns kommentar ska va´rolig) att maxpoängen man kan få vid varje uppträdande är 40 poäng! och Carl-Jan fick 6. Kanske blir det lite roligare för nån då? ;) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-15 22:10 | |
![]() | Jag kollar inget av de programmen. | |
| krutmarie | 2009-02-15 23:19 | |
![]() | ewaleena, ja det var ju kort och utan vidare kommentarer. | |
| megasen | 2009-02-15 23:23 | |
![]() | Ibland vill man kanske inte säga mer en just de som ewaleena... | |
| megasen | 2009-02-15 23:29 | |
![]() | Tv Tv o åter Tv...hur viktigt är det....hur mågna "plottar" för redan på morgonen vad man ska se på kvällen??? | |
| megasen | 2009-02-15 23:30 | |
![]() | ....hur många...menade ja sorry.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-15 23:35 | |
![]() | Jag är på väg att få en gråtattack. | |