Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-02-25 12:16 | |
![]() | jeppe, det handlar inte om avundsjuka, det handlar om det faktum att sverige är en demokrati, att kungahuset inte är möjligt att välja -välja bort, och det handlar om att kungahuset står för en förlegad "högrestånds" mentalitet som inte passar in i en demokrati, samt att om det finns kung o drottning så finns det automatiskt undersåtar, och jag har ingen lust att vara undersåte, utan vill vara en fri individ i en demokrati. | |
| Panikism | 2009-02-25 12:23 | |
![]() | väl talat zorro. att en individ dessutom ska födas med privilegier som de kanske själva inte alls vill stå för är ju så jävla oetiskt som det kan bli. | |
| Måns_E | 2009-02-25 12:25 | |
![]() | Äsch, Viktoria kan ju alltid abdikera. | |
| Änglahår | 2009-02-25 13:07 | |
![]() | Me, eter att inte ha läst alla inläggen vill jag bara säga att jag tycker det är smart att ha bröllopet nu. Jag tror det gör så att folk konsumerar mer "kungaprylar" och förbättras Sveriges ekonomi. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-25 13:09 | |
![]() | Botox, sportbilar och slott =kungaprylar? | |
| run-marie | 2009-02-25 14:10 | |
![]() | Men trash, menar du att drottningen har botox isprutat, det är ju så giftigt ju? Det är väl perfekt för kungafamiljen med sportbilar, dom får ju, till skillnad från oss "vanliga Svensson" köra hur fort som helst utan att få böter eller bli av med körkortet. Det gäller nog bara att Victoria kör och inte Daniel för han är inte fritagen från böter. Själv har jag ett eget litet slott och det kostar inte lika mycket i uppvärmning för det är mer likt en isolerad koja om jag jämför storleken med det riktiga Slottet. Så egentligen är väl jag också en sorts drottning (har Sylvia som andra namn) fast utan botox ;) | |
| pion ekrot | 2009-02-25 14:15 | |
![]() | Blir alltid lite illa till mods av att se Viktoria i mediesammanhang för hennes uppenbarelse är så socialt miffad med nervösa undertoner, jag klarade inte av att kolla färdigt på inslaget där de presenterar förlovningen och allt. Huva. Som en jobbig pinsam komedi fast på riktigt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-25 18:06 | |
![]() | Fram med skämskudden pion:) Fast iofs är allt daltande och krypande kring hela saken ganska pinsam..köpte Ab idag och döm om min förvåning när de faktiska nyheterna var en liten tunn bilaga till hovfjäsktidningen.. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-25 18:15 | |
![]() | mmm...kungaprylar... vad är det änglahår? | |
| pion ekrot | 2009-02-25 18:45 | |
![]() | Ond: Ja, helt otroligt. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:23 | |
![]() | Jag tror att Lars Johan Hierta skulle vara stolt om han vakna till liv idag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:47 | |
![]() | Mammas lärarkollega har en vän till familjen som jobbar på nån fashionabel krog på Rivieran. I somras (tror jag det var) kom de svenska kungabarnen dit med sina respektive och hade en helkväll med mat och dryck. Notan gick loss på 170000 sek. Väl bekomme! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:50 | |
![]() | Men dom skrev under med "Med folket på krogen" | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:52 | |
![]() | Ja, eller: "Med gåslever på pikétröjan" | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:52 | |
![]() | Det känns fullt rimligt. Vad skulle annars skattemedlen läggas på? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:56 | |
![]() | Ja, varje fabriksarbetare i det här landet ser det väl som en hederssak att försörja kungabarnens champagnekrig? | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:57 | |
![]() | Trodde det stod sjuttontusen först. "Det är ju inte så farligt" tänkte jag, det spenderar jag ju en kväll på rumpanbar. Men den där extra nollan tog det lite över gränsen. Men bra att de representerar Svedala med fanan i topp och truckerkepsen på sne. | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-25 19:58 | |
![]() | Danne och Vickan är ett sympatiskt par som jag önskar all lycka i livet. På bröllopsdagen är det jag som bullar upp med ostbågar, chips och en viss läskeblask fram dumburken. :-) För övrigt är gamblandet rörande namnet på deras första barn i full gång. Oscar och Gustav samt Alice och Desireé är favorittippade. Glenn ger 250 gånger pengarna, he he. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-25 20:00 | |
![]() | Linn79: Du har helt rätt, jag tycker att ett kungahus i var kommun är god tanke. Man väljer således ett valfritt kommunalråd till kung, sen ärvs den titeln till förstfödd. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-02-25 20:02 | |
![]() | ROB: Tydligen är de Hertig och Hertiginna av Västergötland (vomerar), så en hundring på Glenn vore kanske inte så korkat;) | |