Spelrum
Giraffen52
Krokodilen2
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade87
Mobilspel
Pågående19 314

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Modest Y - Ej medlem längre2009-03-27 13:46
Antal inlägg: 424

Kaninen, tror att om man överhuvudtaget ger sig in i en massa diskussioner om än det ena än det andra så kan det lätt bli tjafs.

Engagerar man sig i ett ämne o inte får medhåll, eller att personer uppfattar det man skrivit på annat sätt än det man menar så börjar kontras det gärna med diverse påhopp av olika slag.

Lösningen i mitt fall är att inte vara delaktig i nån tråd som kan orsaka såna händelser. (Försöker iaf). Vad jag tycker e ändå en fis i havet, så det behöver inte komma på pränt för alla andra att tycka något om.
Tar ett djupt andetaget, startar ett spel o glömmer ämnet helt.

Så mycket skönare...

sanlin2009-03-27 16:35
Antal inlägg: 1462

Finns så många onödiga inlägg i många trådar (i de flesta ). Fattar inte vad det är som är så kul och skriva i "alla" trådar om man inte har något att tillföra. Tycker det har blivit mer o mer de sensate också.Är några stycken som alltid skriver något kort och ofta taskigt eller argt inlägg som är så onödigt.

Ond_Kanin_ - Ej medlem längre2009-03-27 16:37
Antal inlägg: 2032

Har själv sett att jag blivit diskuterad i min frånvaro i en del trådar. Det är ju faktiskt inte tillåtet.

sanlin2009-03-27 16:37

Och sen så finns det ju också en del som skriver små korta inlägg som eg inte hör dit kanske men som ändå gör att man ler eller skrattar! Det är väl tur vi är alla olika. :)

Ond_Kanin_ - Ej medlem längre2009-03-27 16:39
Antal inlägg: 2032

Ja visst kan man skämta och även vara lite OT ibland, men själv tycker jag det blir lite tjatigt och patetiskt när man enbart öser på med negativa kommentarer.

TruckRobbery - Ej medlem längre2009-03-27 16:40
Antal inlägg: 193

Det är inget fel i att må dåligt, men man bör ju undvika att låta det gå ut över andra.

Mouche - Administratör2009-03-27 16:53
Antal inlägg: 24193

Jag vill under inga omständigheter se att en enskild medlem diskuteras på det sätt som förekommit i flera av de inlägg jag raderat.

Jag vill att den utpekade skribenten ska veta att jag beklagar att jag inte var uppmärksam och raderade det omedelbart.

Mouche

Elmis2009-03-27 16:56
Antal inlägg: 2916

Jag tror aldrig jag blivit irriterad över någonting som någonsin skrivits i forumet. Bara mer eller mindre road eller förvånad över stormarna. Betapetforumet är som en låtsasvärld. Och jag kan inte bli arg på låtsas. Maskiner kanske inte har känslor...

Jo förresten, när nån skriver "alfapet".

J-ar, nu blev jag irriterad på mig själv.

TruckRobbery - Ej medlem längre2009-03-27 16:58

Elmis, vad dålig du är på tennis. *retsticka*

Elmis2009-03-27 16:59

Spionerar du på mig? Du har rätt, om du sett mig lira sista tiden... :)

bizzzy - Ej medlem längre2009-03-27 16:59
Antal inlägg: 3169

alfapet alfapet alfapet.. *retar upp elmis*

Elmis2009-03-27 17:00

Jag är fortfarande irriterad på mig själv, så jag ber dig snällt att återkomma.

lejonmix - Ej medlem längre2009-03-27 17:00
Antal inlägg: 2692

kan inte förstå att jag blev censurerad. jag talade direkt till en person. och mitt inlägg var mer en berättelse om något jag upplevt och inte om hur en viss person var mot mig

jaja

censurerar mig själv o skriver om det. för jag tycker det fanns saker värda att tänka på.

TruckRobbery - Ej medlem längre2009-03-27 17:00

Ja, men det är nog bara en tillfällig svacka. Tänk på fotarbetet - upp på tårna. *coachar*

sanlin2009-03-27 17:00

Bra jobbat Mouche! Du rensade bra tycker jag! :)

sanlin2009-03-27 17:01

Håller med dig lejonmix att det fanns mycket bra i ditt inlägg.....det kanske bara råkade försvinna i all hast när Mouche städade. :)

lejonmix - Ej medlem längre2009-03-27 17:05

Tack Sanlin. Det värmer. Hoppas Mouche svarar /=
tycker faktiskt inte jag baktalade någon el någon annan än möjligtvis mig själv. =)

sanlin2009-03-27 17:06

:)

lejonmix - Ej medlem längre2009-03-27 17:09

Här kommer en ny och förfinad version av det jag skrev. Hoppas det får vara kvar:

jag tycker folk kan sköta sitt och inte i varannan kommentar racka på andra-

...det finns personer som är "spydiga" rätt ofta.
Jag har tagit åt mig när nån sagt nåt åt mig något som påminner mkt om saker jag hört HELA mitt liv...

...handlar om:
1. en stämpel man får bara för att någon/några antingen är avundsjuka på "något" som en person har naturligt.
2. el så stör sig någon helt enkelt på att någon får uppmärksamhet.
3. hon/han är inte nöjd med sitt "eget" och vill klanka på en person som hon/han upplever har det bättre ställt på ett "sätt". Detta "sätt" kan va i stort vad som helst.

Jag är uppfostrad som så att man ska svara trevligt, oavsett kön. Men det finns ALLTID folk som stör sig om en viss person är trevlig mot en person av det motsatta könet. Särskilt om något av dom ovanstående punkterna stämmer in.

Jag tror ärligt jag skulle få mindre "skitsnack" bakom ryggen om jag inte hade ett utseende som gjorde att jag genom livet har fått väldigt mkt komplimanger för det och att jag tex haft möjlighet att leva på det t.o.m.
Det stör mig när man får en stämpel som "player" el att man raggar när man bara är ärlig och trevlig i alla olika sorters situationer och "samhällen". Betapet är ett "samhälle".

Var trevliga, mot varandra... oavsett kön och utseende.

LOL@Lejonmix nu

TruckRobbery - Ej medlem längre2009-03-27 17:11

Så jävla snygg är du ju inte. *hä hä* ;-P

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?