Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 171 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2009-03-15 14:48 | |
![]() | >> E Soul, trodde inte jag skulle hålla med dig. det värsta forum fenomenet jag vet är att läsa mellan raderna och göra sin egen tolkning av det som står där, säger så här förstår man inte riktigt ställ frågan till TS i stället Bitte | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-15 14:49 | |
![]() | Trashone, så mitt "sätt " belönas och hyllas? Och detta är fel? Jag tycker ditt sätt att kommentera utan att argumentera är trist, eftersom det inte för diskussionen framåt på något sätt. (Notera att min kommentar följs av ett argument.) Du får gärna berätta vilket "sätt " jag har, och varför det INTE ska "belönas och hyllas ". Jag har fått ett par enstaka kommentarer där folk anser att jag haft vettiga saker att tillföra diskussioner. Är det att betrakta som hyllningar? Nåja, ska detta göras till något personligt så vore det ju trist. Men för att ammanfatta och avsluta min del i denna diskussion (för nu är det dags att åka in till stan) så anser jag följande: Forumet bör modereras mycket hårdare, efter uppstramning av forumregler. En Flamsflik bör inrättas där trådar av tramsigare karaktär och rena chattrådar hör hemma. Värdar som deltar i en viss debatt bör inte moderera nämnda tråd. Medlemmar bör vägledas av vanligt hyfs och respekt för andra debattörer. Hej och tack för mig. | |
| pion ekrot | 2009-03-15 14:50 | |
![]() | Hjärntvätt? Nej, katalias står för något lätt befriande och genuint vettigt som uttrycks genom välskrivna inlägg bara. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-15 14:53 | |
![]() | Ska det kallas hjärntvätt för att man håller med en person och tycker att hon formulerar sig väl? Jag håller med katalias! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-15 14:55 | |
![]() | Om man skriver/säger något vettigt som någon annan håller med så är det alltså hjärntvätt? Jag tycker det är märkligare att såna som aldrig kommer med något konstruktivt utan mest anmärker på andra hyllas reservationslöst av sina nätvänner.. | |
| mbp293 - Ej medlem längre | 2009-03-15 14:56 | |
![]() | Gud vad roligt. Jag fattar ärligen ingenting av vad Esoull vill säga efter att ha läst inlägget 3 gånger. Ja, och i övrigt. Jag orkar nog inte bry mig. Ni har rätt, jag har fel. Det var bra att ingen gjort dig illa kataliad. Det var egentligen en onödig kommentar av mig. Men sådan är jag. Slänger ur mig en del dumheter, en del träffar rätt, annat får jag be om ursäkt för. Och med detta lämnar jag denna tråd. | |
| ANDERStG | 2009-03-15 14:59 | |
![]() | mbp: Han vill diskutera min erfarenhet av konflikthantering. Han är min nätvän och han hyllar mig reservationslöst. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-15 15:06 | |
![]() | mpb293, jag tycker inte att du ska tycka att du inte tillför något till forumet. Onödiga kommentarer är ju ofta vad som gör att de bra inläggen framstår som bra. Hade tråden varit full av bra kommentarer hade de flesta varit onödiga. | |
| agre | 2009-03-15 15:16 | |
![]() | Det här var faktiskt en intressant tråd att läsa! | |
| Tess 08 | 2009-03-15 15:21 | |
![]() | Här håller även jag med E Soul. Har hänt flertalet gånger att jag fått höra att jag skrivit fel eller argt eller något för att personen "läst mellan raderna" något som jag inte ens tänkt på när jag skrev.... Men det kanske beror på personens låga självkänsla att insinuera att mitt inlägg är riktad mot just henne eller honom.. vad vet jag? Jag tycker iofs att Trashone ofta har ganska klarsynta och smarta inlägg även om hon inte argumenterar... men MÅSTE men det? Är det tvång att varje inlägg ska innehålla ett argument?? Om jag tycker en sak, måset jag då argumentera varför eller kan jag få tycka en sak UTAN att argumentera??? Står det i reglerna att man måste argumentera för varje inlägg? Jag tror dessutom att "urspårningar" och "dumma (i brist på bätter ord) kommentarer inte har kommit nu utan har funnits länge, men på ett annat sätt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-15 15:32 | |
![]() | Tänk om datorn kunde registrera promille och puls. Det sämsta i forum, liksom i verkliga livet, skulle nog inte komma fram om man måste komma ner i nog låg alkoholpromille eller puls, innan man fick yttra sig. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-15 16:20 | |
![]() | Katalias: ja jag är inte jätteförvånad, jag är mer förbryllad över att ditt sätt beröms när det är likt en terrier som inte kan släppa taget. Och så klagar du just på det. Att andra stämmer in här väl till, det är en mysko tråd detta. | |
| Femme_Fatale | 2009-03-15 16:26 | |
![]() | Mouche - WORD =) | |