Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dalkullan | 2009-05-03 09:32 | |
![]() | Kissed är köpt ;-) | |
| vemvonhelst | 2009-05-03 09:40 | |
![]() | Jag håller med alla som är negativa till Facebook. Jag åker runt i en Volvo Duett, funderar på att skaffa en svart-vit tv och Internet rent allmänt kan väl ändå inte vara något annat än en modefluga. Nu kan jag inte skriva längre, har slut på fotogen till lampan och grannen vill ha hjälp att resa en ny ladugård igen.... | |
| Dalkullan | 2009-05-03 09:45 | |
![]() | VvH - nu ljuger du igen....du tillbringar ju hur mycket tid som helst på Facebook.... Och tacka f-n för det, du kommer ju aldrig därifrån *muahaaaaaa* | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-03 09:47 | |
![]() | Jag gillar Dalknullan, eller vem fan von helst. ;-) | |
| Dalkullan | 2009-05-03 09:49 | |
![]() | hehe Robbis, det är ömsesidigt ;-) | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-05-03 13:07 | |
![]() | Facebook behövs inte. | |
| Nunnelunan | 2009-05-03 13:13 | |
![]() | Tack vare Facebook mötte jag igår två kamrater (IRL) som jag inte mött på 25 år och som jag troligen aldrig skulle ha mött igen annars? Den ene hade tillbringat 20 år i USA och den andre bor inte så långt ifrån mig, men lever ett "annat liv" idag än tidigare. Visst är det bra med möteplatser på Internet, fast det finns väl andra än Facebook? | |
| Fastlane | 2009-05-03 13:21 | |
![]() | Facebook funkar utmärkt för mig. Har hittat vänner som varit försvunna i flera år och har bättre kontakt med dem som flyttat långt bort. Blir inte provocerad av dem som tävlar om vem som har flest vänner eftersom att jag inte bryr mig ett skit. Tackar alltid nej till att bli vän med dem jag inte är intresserad av. Har blockat ett fruktansvärt elakt ex så att varken han eller jag kan se varandra någonstans. Det tog ungefär en sekund. Förstår delar av kritiken om svårigheten att avsluta osv, men tycker att ganska många är fjantiga här inne. Det är väl bara att skita i att gå med om man nu blir så provocerad av det? | |
| YlBjörn | 2009-05-03 13:25 | |
![]() | Det dök upp hundra okända kusiner som alla vill komma o bo hos mej men iofs behöver tigrarna lite omväxling i kosthållningen. Alltså lätt skrämmande. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:27 | |
![]() | Ha ha, du e best. | |
| YlBjörn | 2009-05-03 13:32 | |
![]() | Är du beautyn dårå? ;) | |
| BorderBeta | 2009-05-03 13:42 | |
![]() | Man har väl för fan inte Face Book. Nej bort med trendslaveriet! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:44 | |
![]() | YlBjörn: Ja, den blindes beauty. :) | |
| YlBjörn | 2009-05-03 13:57 | |
![]() | Ah, då är jag den döves best ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-08 23:06 | |
![]() | Ni äro inte ensamma. everythingrandom.net...gt on-st-st | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-05-08 23:21 | |
![]() | :) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 00:06 | |
![]() | Har hållt mig ifrån fejan. Det har tagit mig så många år att lyckas skaka av mig vissa människor att jag icke planerar att sticka in mitt nylle där bara för att få höra" Men åååhhh va kul då måååste vi bara höras...typ...." Bekräftelsebehov har alla människor. men fullt så stort är inte mitt. | |
| Tångkrabban | 2009-05-09 00:36 | |
![]() | Mycket gnäll på Facebook här! Jag tycker det är kul, om man håller sig på rätt nivå. Håller en god ton mot andra, delar med sig lagom mycket av sitt liv och väljer bilder med omsorg. Ett bra sätt att hålla kontakt med folk. Vill man inte ha med någon bland sina vänner så är den borta med ett snabbt klick så vad är bekymret!? Problem kan det bli om man fläker ut sig mer än vad man egentligen vill, det gäller att känna sig själv och stå för den man är tror jag. Brukar ha som tumregel att det som jag skriver ska vem som helst kunna läsa och det ska kännas bra, om det så är chefen, kompisen, mamma eller arbetskamraten. Ex bör raderas från vänlistan snarast. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-05-09 00:45 | |
![]() | Ni snackar ju om facebook som att det vore en livsstil eller sekt. Jesus, jag kollar in ibland, skickar ett meddelande till någon, kollar lite bilder, pratar med någon vän. Det är praktiskt, trevligt, inte så värst dramatiskt. Mitt ex och hans vänner tog jag bort när vi gjorde slut. Gamla bekanta jag inte vill ha kontakt med lägger jag inte till eller klickar bort från infosidan. Man måste ju inte börja ordna klassträffar från högstadiet för att man använder facebook. Jag använder det lika mycket till att lägga till nya bekanta, trevliga vänners vänner man träffat på någon fest, för att hålla kontakten och kanske lära känna varandra bättre. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-27 14:50 | |
![]() | Mycket att läsa om Facebook: www.aftonbladet.se/w...58 32908.ab | |