Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-20 18:47 | |
![]() | 5 av 6 stämde in! | |
| MissKitka - Ej medlem längre | 2009-04-20 18:49 | |
![]() | Typ: J33 Vård och omsorg Utmärkande drag * Äldre * Yrkesutbildade * Gifta par utan hemmaboende barn * Medelinkomsttagare * Enfamiljshus i småstad * Friluftsintresserade * Traditionalistiska kollektivister Njae...skulle inte vilja säga att något av ovanstående är just UTMÄRKANDE drag i vårt lilla samhälle.... | |
| emmylicious | 2009-04-20 18:49 | |
![]() | Min gata fanns inte, men tog den som ligger bredvid. * Äldre - check * Industriarbetande - check * Gifta par utan hemmaboende barn - check * Medelinkomsttagare - check * Enfamiljshus på bruks- och industriorter - check * Motorintresserade - öh? njae * Traditionalistiska kollektivister - vet inte riktigt vad det innebär? | |
| Morzan B | 2009-04-20 18:50 | |
![]() | Typ: K37 Bruk och industri Utmärkande drag Äldre Industriarbetande Gifta par utan hemmaboende barn Medelinkomsttagare Enfamiljshus på bruks- och industriorter Motorintresserade Traditionalistiska kollektivister | |
| cicci1 | 2009-04-20 18:52 | |
![]() | Hmm,, min adress finns inte =( | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2009-05-22 14:12 | |
![]() | Typ: B04 Globalister Utmärkande drag Unga och medelålders Ganska välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Större hyresrätt i storstad/närförort Omvärldsintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| Mammaoxå | 2009-05-22 14:34 | |
![]() | pensionärer yrkesutbildade gifta par utan hemmaboende barn Låg- och medelinkomsttagare Äldre och mindre enfamiljshus i förort medelstor stad Hemfokuserade Traditionalistiska individualister Kul sida. Bra att veta om sina grannar. De jag träffat passar nog in i beskrivningen | |
| angie_hell | 2009-05-22 15:17 | |
![]() | typ F19 När och fjärran Unga Lågutbildade Singlar Låginkomsttagare/Ej inkomsttagare Hyresrätt i storstadsförort/Mellansto r stad Hög andel utlandsfödda Stämmer inte med mig men över lag väldigt bra. | |
| YlBjörn | 2009-05-22 15:30 | |
![]() | Typ: J34 Lönneberga Medelålders Yrkesutbildade Gifta par med hemmaboende barn Låg- och medelinkomsttagare Äldre villor i/utanför småstad Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivister Hahaha, ramlar av stolen! Varför står inget om tigrar?! | |
| nettan23 | 2009-05-22 15:36 | |
![]() | Typ: G24 Nya villor och barn Utmärkande drag Medelålders Högutbildade Gifta par med barn Stora lån och höga inkomster Nya hus i förort nära Storstad/Medelstor stad Barnfokuserade och Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister | |