Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-05-24 20:59 | |
![]() | Vad hade då hebefiler med saken att göra Plumspappret? | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:00 | |
![]() | den 26 årige man som valde att vara med mig som 16 åring skulle jag nog klassa som hebefil. inte då, då var det bara käääärlek och skulle liksom överbrygga allt. men men | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:01 | |
![]() | hur man som 26åring kan vilja ha ett förhållande med ett barn övergår mitt förstånd... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:05 | |
![]() | Goliath II: Några av de som har förhållanden med yngre är hebefiler får man väl anta. Om en person inte kan tänka sig att träffa/tända på en någorlunda jämnårig utan alltid faller för väldigt unga personer så handlar det om en läggning förutom att man kanske gillar just den man är ihop med. | |
| skrabban | 2009-05-24 21:11 | |
![]() | Jag tycker att det inte spelar någon roll med ålderskillnad bara den inte är för stor. Det skilde 8 och halvt år på mej och min man. Vi var gifta i 38 och ett halvt år innan min man gick bort. Det är ju inte åldern man älskar med. | |
| Tyllestar | 2009-05-24 21:11 | |
![]() | vet ett par med skillnad på 24 år.. det har funkat i 10 år i sommar.. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:14 | |
![]() | ond kanin- kan du inte rulla hebefil åt mig?:D | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:15 | |
![]() | hahaha, jag lovar att jag ska göra mitt yttersta..:) | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:16 | |
![]() | :) | |
| Kadgar | 2009-05-24 21:17 | |
![]() | Aah... kul....lärde mig ett nytt ord....Hebefil.....awesom e... Men jag vill tillägga att det kan vara mycket givande att ha ett förhållande med någon som kanske är avsevärt mycket äldre...för en gångs skull delar man kanske inte samma upplevelser och influenser, vilket leder till att man lär sig mycket nytt och intressant.... så upplever jag det iaf. | |
| emmylish | 2009-05-24 21:19 | |
![]() | Jag träffade en 22-åring som 14-åring, han ville ha sex med mig så mycket att han försökte tvinga sig på mig, men tillslut fattade han tydligen vad "nej" betydde. Träffade en 42-åring som 16-åring och jag kände aldrig någon press från honom och han blev helt förstörd när jag gjorde slut. Vad min poäng är riktigt just nu det vet jag inte, eftersom tråden inte ens handlar om hebefili, men vilken av dom är egentligen "mest" hebefil? | |
| emmylish | 2009-05-24 21:21 | |
![]() | Om man kan uttrycka sig så... | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:21 | |
![]() | Hebefil är orullbart eftersom det inte står i SAOL. Sen är nog en 16-åring inte riktigt fallande under hebefilism (!!). | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:29 | |
![]() | "Träffade en 42-åring som 16-åring och jag kände aldrig någon press från honom och han blev helt förstörd när jag gjorde slut." Folk som måste visa/inte kan dölja att de blir helt förstörda när man gör slut är väl typiska "utpressare"? "Du får mig att må dåligt om du lämnar mig" ungefär. | |
| emmylish | 2009-05-24 21:53 | |
![]() | Fast det var inte riktigt på det sättet. Nåja. Åter till ämnet tycker jag :) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-24 21:58 | |
![]() | Okej, emmylish :) Menade mer generellt och inte i ditt fall, sorry, kunde uttryckt mig bättre. När en person är väldigt ung får man kanske anta att den till följd av bristande erfarenhet -skulle kunna vara- mer lättmanipulerad och falla för subtila påtryckningar. | |
| Kadgar | 2009-05-24 22:02 | |
![]() | Sen hamnar man ofta i en beroendesituation pga av ekonomin...ett par av mina vänner som gjort...de kan inte bestämma något eftersom det är den äldre mannen som betalar för allt....det kan ju bli trist förstås | |
| taru | 2009-05-24 23:53 | |
![]() | funkade bra med 22&33, 11 år emellan alltså. men skulle kunna tänka mig mer. uppåt. aldrig neråt igen tror jag. känns som barnarov, haha. Inte ens någon i närheten av min ålder funkar nog längre. menmen! | |
| taru | 2009-05-24 23:56 | |
![]() | Fast förstås. Om ålderskillnaden funkar beror nog mest på personerna själva. hur mogen/omogen man är, vad man gått igenom i livet, om man vill bli sedd som den mogna kvinnan/mannen som klarar sig själv eller vill bli omhändertagen eller ha ett jämnt förhållande på alla sätt o vis. Så tycker jag dessutom att det känns underligt att trots att vi träffades när jag var rätt ung (22) så är det så mycket som han redan hunnit gå igenom i sitt liv och.. ja.. känns som man missat Mycket! Och tänker man långsiktigt borde alla tjejer ta sig en 7 eller vad det är yngre man.. eftersom män i allmänhet dör tidigare... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-24 23:59 | |
![]() | Jag hade en tanke angående ämnet,men jag tänker inte dra den här. | |