Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| extrm - Ej medlem längre | 2009-05-26 00:24 | |
![]() | Blev verkligen förvånad över hur bra talkshowen var. Kul att se schyffert tala om något allvarligt. Det är svårare att tala om något allvarligt på ett komiskt sätt, men endån inte förlöjliga budskapet. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-05-26 00:41 | |
![]() | Kan man verkligen prata om något allvarligt på ett komiskt sätt? Det låter ju lika befängt som att man skulle kunna vara schizofren och terapera sig själv i samtal med sin andra personlighet som är frisk. | |
| apbur | 2009-05-26 00:53 | |
![]() | Var väl en helt ok show men inget banbrytande. Han underhöll, vilket inte är första gången och man bör väl kunna räkna med att någon som har varit med ett tag ska kunna prestera ungefär det Henrik presterade. Vad var budskapet då? Att Henrik Schyffert har en allvarlig sida också? Att man inte kan skämta bort hela sitt liv? Nej, det är nog inte så många som ens försökt, förutom Henrik då och några till. Tydligen. Eller inte. Vad vet jag. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-05-26 01:10 | |
![]() | Jag tycker att det var ganska banbrytande ändå, eftersom han visade en mognad som inte varit närvarande under hans tidigare framträdanden. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-05-26 10:44 | |
![]() | apbur, jag tror att budskapet var "Jag är faktiskt kvar!" Tyckte också att showen var hygglig, om än långt från "det bästa jag sett". Jag tycker det luktade mest självupptagenhet. Varför göra en nästan två timmar lång show som handlar om sig själv och sin resa till mognad (nåja)? Ja, den var ofta rolig och den var bitvis allvarlig men jag tror ändå showens egentliga syfte var att framhäva Henrik Schyffert och ge honom ny plats i gräddfilen. Och det är väl också okej. | |
| onetrickpony | 2009-05-26 11:01 | |
![]() | Jag tyckte att den var bra! | |
| blackrat | 2009-05-26 12:13 | |
![]() | Jag gillade hans show skarpt. | |
| Ässät | 2009-05-26 17:05 | |
![]() | Nu har jag sett hans show.. jättebra verkligen och jag tycker nog att han borde utnämnas som veckans babe snart igen för han är ju faktiskt riktigt snygg :) | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-26 17:06 | |
![]() | :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-26 17:09 | |
![]() | (Jag tycker han är grisögd och osexig, förmodligen fula händer också. Förlåt.) :( | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-26 17:10 | |
![]() | nää, han liknar min pappa faktiskt och han var snygg som ung och liknar ulf lundell | |
| Ässät | 2009-05-26 17:12 | |
![]() | Näääe Ulf och Henrik är ju inte lika ett skit ju *s* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-26 17:13 | |
![]() | Det är nog iofs det valpigt överspända sättet jag alltid tyckt varit osexigt. En deprimerad clown, förmodligen med tvångssyndrom. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-26 17:22 | |
![]() | äss: min pappa menar jag | |
| Ässät | 2009-05-26 17:26 | |
![]() | men Sylvia..nu dömer du ju honom helt tycker jag. Jag tycker det är otroligt modigt att ställa sig där framme framför alla människor och berätta om sin barndom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-26 17:28 | |
![]() | Ässät, har inte sett showen och ber om ursäkt för mina dampiga OT-inlägg. Är övertygad om att jag skulle ha fått en bättre bild av honom om jag sett den. | |
| Ässät | 2009-05-26 17:29 | |
![]() | precis.. se den så lär du ändra dig sen..det gjorde jag | |
| apbur | 2009-05-26 18:07 | |
![]() | Jag tycker inte det är så modigt att säga att man troligtvis är som precis alla andra. Speciellt inte om man behöver göra det framför en hel drös människor för att rädda sin karriär. Smart, men modigt? Nej. | |