Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 20 213 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
malle72 | 2009-05-31 12:16 | |
![]() | murder, vad har snoppen för funktion som påverkas av storleken då? | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:16 | |
![]() | Är jag rabiat för att jag inte håller med i dina uttalanden. Hahaha | |
murderjunkie | 2009-05-31 12:16 | |
![]() | ingen, men det har väl inte brösten heller? | |
murderjunkie | 2009-05-31 12:17 | |
![]() | nej.. för att du säger att jag är fördömande och att jag tar för givet att alla är som mig. jag tycker snarare att det är du som dömer. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:17 | |
![]() | trashone: Det känns som att TS har mer gemensamt med murderjunkie -ung söt tjej med chanser att gymma sig fast och fin- än med dessa utammade f.d jojobantande äldre personer som peppar henne :) Hon får glada tillrop och kritik, allt är som de ska vara. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:18 | |
![]() | jag dömer dig efter det du skrivit. Anar att jag är helt rätt ute. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:18 | |
![]() | Plums: Jag tar inte alls åt mig av "äldre" ;) | |
murderjunkie | 2009-05-31 12:19 | |
![]() | jaja, det är vad du tycker. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:20 | |
![]() | Haha, inte syftade jag på dig trashie sötis :) Menar bara att det blir något skevt att göra reklam för det bästa som hänt en; när taxöronen fick sig ett lyft, när man vänder sig till en ung kvinna som förmodligen ser ganska fräsch ut ännu (fast det vet vi ju inte iof). | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:21 | |
![]() | plums: Hehe jag förstod. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-05-31 12:55 | |
![]() | Synd att ts ska behöva höra att hon har taskig självbild, behöver psykolog och att hon duger som hon är. Även om all världens bröst duger åt en viss herre, så är det ju JAG som ska trivas med min kropp. De flesta bystoperationer tycker jag är onödiga men om man själv vantrivs med obefintliga, tunga eller missformade bröst, tycker jag det är helt okej att köpa sig en op. Det är livskvalitet att vara stolt över sin kvinnlighet i badhus mm och visst används bröst till mera än amning. Kolla några före/efter-bilder, inte blir bysten fulare? Tänk bara noga och länge på saken, det är ditt liv, ditt val och ingen ska få påverka. Det är dyrt och kan vara både smärtsamt och jobbigt en tid. Sommarvärme är inte att rekommendera, spar det hellre till hösten. www.plastikoperation...tl yft.html Kan tillägga att jag är ingen vän av skönhetsoperationer i övrigt. Kinesiska kvinnor genomgår fruktansvärda op i benen, för att bli längre, då längden har hög status i Kina. Svårt att förstå för oss, kanske. Silikonstinna bröst ser inte bra ut på en äldre kropp, där huden i övrigt mist sin spänstighet. Naturlig look är bättre då. Slätop ansikte med stel mimik är inte heller särskilt vackert, särskilt i kombination med rynkig hals och åldrande händer. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:03 | |
![]() | mommesfrites: Nu länkade du visserligen till bröstlyft och förminskning av vårtor medan tråden så vitt jag förstått handlar om förstoring(?). Jag tycker lyften och förminskningen har bättre efter-resultat än förstoringen. En del av de här brösten ser ut att ha vårtorna på fel ställe (för högt) eller också ser vårtorna stora och blaffiga ut jämfört med innan: www.plastikoperation...at ion.html | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:06 | |
![]() | Jag kan hålla med om att några har valt för stor storlek på implantat, så att det blir oproportionerligt. De runda är inte heller lika snygga som de naturformade, tycker jag då. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:15 | |
![]() | Har man lite olika bröstvårtor verkar det ju förstärkas av att man förstorar upp brösten, så en blir glad och en blir mer ledsen. De har dock fixat dem symmetriska på en del bilder. Det hela verkar vara som ett lotteri tycker jag. Och man får tro att de har valt de bästa bilderna. Det där är as god as it gets lixom. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:15 | |
![]() | good | |
Just L - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:16 | |
![]() | Jag tycker alla de brösten som plumspapper länka till va väldigt fina på efterbilderna. Sådär runda och fina. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:17 | |
![]() | Kanske ska be om ursäkt för min bröstvårtefixering då den kan upplevas som stötande. Jag tycker bara att det är en viktig detalj som många kunder definitivt verkar bli lurade på. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:18 | |
![]() | Okej, Just L. Har du ingen känsla för detaljer nu lär du heller aldrig odla någon :) Lycka till :) | |
BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-06-01 00:37 | |
![]() | Just L berätta gärna hur allt gott efter du gjort operationen/om du gör den. Lycka till ivarjefall:D | |
micro113 | 2009-06-01 09:50 | |
![]() | Jag tycker det är viktigt att man gör operationen för sin egen skull - och inte för andras. Och att man har lite distans till sig själv och inser att ett par bröst till syvende och sist är just ett par bröst - världen förändras inte för att man opererar dem. Man måste också tänka på att silikonet inte förändras när kroppen i övrigt gör det, och att det kan se underligt ut med silikon på en gammal kropp i övrigt eftersom huden tappar sin spänst. Är man klar över alla sidoeffekter och känner att man ändå skulle må bra av operation, då tycker jag man kan göra den och självklart också glädjas åt sina nya bröst. Så har du tänkt igenom det ordentligt, så go for it om du känner att det är det rätta för dig. Själv skulle jag inte våga. | |