Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående18 663

Forumkategorier

Användare Inlägg  
nettan232009-06-08 00:29
Antal inlägg: 4086

Här försöker en kvinna att få råd i känsliga och jobbiga frågor och ni sitter här och driver, ni borde skämmas!

Jesus Pappa2009-06-08 00:30
Antal inlägg: 79

Du kan alltid få förlåtelse för de fel som begåtts, på det villkoret att omvändelse sker och att handpåläggning möjliggörs genom din tro. Om din synd är blodröd skall den därmed bli snövit.

Sviken2009-06-08 15:02
Antal inlägg: 6

Nu har jag nog så gott som läst allas åsikter.. Tack för dom.

Jag tycker inte att jag har hängt ut någon. Jag skapade det här konton helt anonymt för att ingen ska veta vem jag är eller vem han är, så då har jag väl inte hängt ut nån??

Jag tycker ändå att vi har haft bra kommunikation när det gäller sånt här. Redan från början pratade vi om att titta på porrfilm, porrtidningar eller att titta på bilder på nätet är helt ok men i mina ögon är det en helt annan sak att verkligen ha kontakt med "riktiga" tjejer, att ge ut sitt riktiga nummer för att dom ska ringa.
Jag vet ju att han aldrig skulle ha tyckt det va ok om jag hade gjort samma sak.

Självklart är beslutet helt upp till mig men det är ändå intressant att se vad folk tycker.

kissed - Ej medlem längre2009-06-08 15:59
Antal inlägg: 3037

Det är helt åt helvete fel anser jag. Sen om det är otrohet eller inte är väl skitsamma egentligen. Det är ett stort svek i alla fall.

trashone - Ej medlem längre2009-06-08 16:11
Antal inlägg: 18678

Lugn och fin nu Pillemarisk. Leve hyckleriet.

sina_shataz2009-06-08 17:58
Antal inlägg: 251

Även om man lever i ett monogamt förhållande kan ingen kontrollera den andres tankar, känslor eller begär. Du hade ingen rätt att läsa hans privata mail, så på ett annat sätt har du svikit honom.

Fil å såfisk - Ej medlem längre2009-06-08 18:05
Antal inlägg: 22

Ur ett historiskt perspektiv kan man vackla vid avgrundens rand om man låter tankarna fara fritt, ty internet är ett nytt fenomen, som ni kanske vet om.
Ser vi till tidens begynnelse kan vi förstå att kvinnan är till för att behaga mannens lusrtar, så han kan invaggas i ett lugn, varpå han kan fokusera vid vattendraget, då fisken skall spetsas. Utan fisk svalt människan, och på den tiden var fil ej ännu pastöriserad.

Summa sumarum: älta in absurdum överensstämmer ej med carpe diem.

sjöbris - Ej medlem längre2009-06-08 18:10
Antal inlägg: 213

hahha Fil å... :))

taru2009-06-08 22:39
Antal inlägg: 286

Det anses ju att otrohetsgränser är olika för olika människor. Hade han inte ljugit om det, OCH du hade vart ok med det kanske det inte räknats som otrohet. Det viktigaste tycker jag alltid är att man inte ska ljuga osv. Sen är det ju hemskt att han riktar sin sexualitet mot andra än dig. Men det blir ofta svårt när man får barn (vet, har två), nu vet jag ju inte hur ert förhållande ser ut men... Det är skitstövligt att göra så, men det är inte bara killar som gör så. Jag önskar er all lycka till, det är inte lätt.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-08 22:50
Antal inlägg: 5000

enligt mig?svar JA

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?