Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade59
Mobilspel
Pågående19 958

Forumkategorier

Användare Inlägg  
nrXIV2009-06-28 02:13
Antal inlägg: 112

två gånger i veckan är en lyx få förunnat

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-28 03:58
Antal inlägg: 4050

Svenska män har väl jävligt hög medellivslängd? Säkert högre än fransmännen...
Min sökning "impotens svenska män" gav en del träffar fast jag orkar inte läsa just nu. Ni har ju alla 9.5-10 på carlmartins intelligensskala så jag förväntar mig att ni knyter ihop säcken tills jag loggar in utsövd.

peter2009-06-28 06:32
Antal inlägg: 1710

bra....denna tråd är viktig....vi behöver alla lätta på trycket åt nåt håll och sex är nyttigt för kropp och själ....det behöver avdramatiseras....inte sättas på för höga pedistaler....och inte "presteras"....eller avskärmas från andra behov.....bara vårdas och njutas av....för det kan alla....även de som inte har bra erfarenheter....det gäller bara att hitta sin väg.

Har alltid levt med och kring kvinnor just för att jag finner dem behagliga på alla plan.....flickvänner, väninnor, fästmöer och fruar.....blev mycket sex i ungdomen...men nu mer sällan.....hmmm...minns inte när jag hade sex senast....så jag är nog ingen bra respons på den ursprunglia frågan.....men viktigt ändå att ta upp i en tråd så här tycker jag...

allegria2009-06-28 07:35
Antal inlägg: 7

Underskatta inte sex på egen hand. Kan vara mycket trevligt och kan utföras så ofta andan faller på. Går oftast fortare än med en partner också, inte lika svettigt och mer hygieniskt.

-BLÅVITT-2009-06-28 19:23
Antal inlägg: 39

Mycket intressant respons, på min ära! Även om jag knappt fått ett enda svar på min huvudfråga (hade nog trott att snittet kanske skulle vara lite högre)...

kissed - Ej medlem längre2009-06-28 19:33
Antal inlägg: 3037

Fattar inte riktigt vad du menar Ingrid45 om att min dotter skulle "hänga ut mej"?
Jag har inga som helst problem med att min dotter visar sitt släktskap med mej, jag har heller inga problem med hennes sexliv utan hoppas hon har det bra och skönt:-)

Pseudonymf2009-06-28 19:35
Antal inlägg: 8282

svininfluens 2009-06-28 01:24:
   “♂Lejonmix jag tycker också att du är söt. Jag
    tänker på dig när jag gör “det”.”

Nu blir jag nervös :S

-BLÅVITT-2009-06-28 19:42

Och för att besvara ett tidigare inlägg:
Det ligger nog på 3-4 gånger i veckan. Och (fast det hade jag redan skrivit...) vi är runt 35 båda två, har heltidsjobb, två barn (ett till på väg), bor i Gbg.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-28 19:46
Antal inlägg: 5000

haha,hänga ut sin mamma,sedan när är det fel att mor å dotter har en öppen å (h)ärlig relation med varandra?

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-28 19:47

tycker det är super att man kan prata så öppet om sex i familjen,så det inte blir en massa konstigheter å sånt,det är ju ngt sååå naturligt å fint

-BLÅVITT-2009-06-28 19:55

Även om diskussionen tog en annan vändning...
Det är väl fan så mkt bättre att föräldrar och barn har en öppen relation och kan prata om allt än att ungarna går och håller en massa saker för sig själva (och rådfrågar polare - som trots allt har mindre erfarenheter)???

Fattar inte problemet.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-06-28 19:59

ja helt klart,kan inte se ngn som helst nackdel med den öppenheten

Larvbrud - Ej medlem längre2009-06-28 20:08
Antal inlägg: 4050

Alternativt kan man vänta tills man är stor nog att klara sig själv i sängkammaren. Visst bör föräldrar svara på frågor men inget säger ju att de har intressanta eller bra erfarenheter bara för att de är föräldrar. Barn kan ju bli till även genom uselt sex.

kissed - Ej medlem längre2009-06-28 20:11
Antal inlägg: 3037

Som jag ser det så är min dotter snart vuxen. Vi har en öppen dialog om det mesta. Tror faktiskt hon berättar mycket för mej även om jag fattar att hon inte berättar allt.
När det gäller sex, relationer, alkohol, droger och diverse ting så snackar vi öppet om det här hemma. Bättre att veta anser jag en att bli förd bakom ljuset. Klart jag inte applåderar allt hon gör men det är hennes val, jag kan inte förbjuda henne bara bli den som inget vet om jag bråkar om det.

Vad det gäller sex så tycker jag det är viktigt att man lär sig ta hand om sitt sexliv, ser det som något fint och förhoppningsvis lär sig njuta av det. En öppen dialog gör ju bara att jag kan hjälpa henne med skydd och råd kring saker o ting:-)

Pottränad - Ej medlem längre2009-06-28 20:32
Antal inlägg: 4315

Det tänker jag ingalunda avslöja här.

Phaléne2009-06-28 20:41
Antal inlägg: 175

Kissed du låter som en härlig mamma :)

Tess 082009-06-28 22:55
Antal inlägg: 18003

Har mouche eller någon annan varit här och pillat????
Jag har nu letat igenom tråden efter där kissed dotter hängt ut henne.... hittar inte!!!
I övrigt måste jag säga att det beror på var i livet man befinner sig och vad som finns runt omkring en.
Jag har tre barn (5-15 år) och ibland finns itne tid/lust/ork över... Vi har haft vår beskärda del av olyckor på ena eller andra sättet och då kanske inte just sex är prioriterat... i vinter var det nog någon månads mellanrum pga att jag inte var hemma mer än att jag sov och pluggade och spenderade resten av tiden hos mamma. Sen finns det tillfällen där det är någon/några gånger varje dag...

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?