Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-07 14:18 | |
![]() | men läser du inte vad vi skriver?för det första så är det artisten vi sörjer!sedan så tycker vi att man är oskyldig tills annat kan BEVISAS!det skulle nog även du uppskatta om de va dej de gällde.....elr? | |
| UlfTjur | 2009-07-07 14:19 | |
![]() | Skulle ett sådant rykte uppstå om mig så skulle jag utan tvekan ta det till rättegång för att bli fri från anklagelserna | |
| UlfTjur | 2009-07-07 14:19 | |
![]() | Ingen har motbevisat mig angående det att MJ köopte sig fri från rättegång | |
| UlfTjur | 2009-07-07 14:20 | |
![]() | Ungefär som att helgonförklara Hitler efter det han dött - den parallellen drar jag med MJ nu ... sjukt så det förslår | |
| UlfTjur | 2009-07-07 14:22 | |
![]() | FAkta är att han köpte sig fri från rättegång... alltså är han inte friad i domstol för dessa anklagelser | |
| UlfTjur | 2009-07-07 14:26 | |
![]() | Har gför mig att han betalade runt 60 miljoner för att slippa rättegång, och det är väl ett straff i sig | |
| kajix | 2009-07-07 14:28 | |
![]() | Om jag varit oskyldigt anklagad för något och vetat att jag skulle ha dömts i en rättegång. Nog hade jag betalat. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-07 14:28 | |
![]() | Han kanske inte vill figurera i pressen i en utdragen process? Han kanske ville skydda pojken från den pressen också? Han ville kanske inte ta den tiden till en process? Osv osv... | |
| UlfTjur | 2009-07-07 14:29 | |
![]() | är man osyldig blir man inte heller dömd ... är man skyldig gör man allt för att slippa en dom | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-07 14:31 | |
![]() | Så oskyldiga har aldrig dömts i rätten? Sicket skitsnack,,det har vi flera bevis för. | |
| kajix | 2009-07-07 14:32 | |
![]() | Det finns ett flertal människor som blivit felaktigt dömda. Däremot har du helt rätt i att de allra flesta skyldiga försöker undvika eller lindra domen. | |
| Mouche - Administratör | 2009-07-07 14:49 | |
![]() | Jag har raderat rena rama dumheter från tråden. Jag upprepar en redan väl känd sanning: Det är -inte- tillåtet att hemfalla till att använda sig av personangrepp. Mouche | |
| eeistan | 2009-07-07 15:52 | |
![]() | Vila i frid Michael. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-07 15:53 | |
![]() | Bitley: ”Vänta nu. Miss Yoco avslöjade just att det är kvinnorna som fött skvallerpressen! ;)” He, såna ord lägger du i munnen på mig som avskyr skvaller och aldrig läser en skvallerblaska - din retsticka. :P Men jag hävdar fortfarande att ni, oftare än vi, är pragmatiker och att vi, oftare än ni, är idealister. Och det är precis som det ska vara tycker jag. Vi (K & M) är olika - tack o lov - och ska vara det för balansens skull, för båda förhållningssätten behövs och kompletterar varandra. Gärna gott om lugn och harmoni får det vara i tillvaron, men inte slätstrukenhet. Och intetsägande skulle nog varandet bli om vi alltid tyckte lika. Och för att återknyta till trådämnet, så… Jag har inte så många bestämda uppfattningar om MJ, men nog verkade han vara rätt så vilsen i tillvaron, och sånt måste vara grymt värre, OM det är på nivån att det är grundtryggheten som är i olag. Vad har man då att vila sig i och luta sig mot när det stormar….? För stormar gör det garanterat i allas liv – nångång i alla fall. | |
| Maybach | 2009-07-07 16:46 | |
![]() | www.aftonbladet.se/w...54 77824.ab | |
| lillakia | 2009-07-07 16:50 | |
![]() | får jag bara ställa frågan; varför stängdes den förra tråden...? (R.I.P Michael) | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-07-07 17:07 | |
![]() | Nu är detta ett sidospår men nej du Yoco Ono, du kan aldrig hävda att x är z oftare än y när det kommer till människor. Såvida det inte gäller högst fysikaliska ting; exempelvis: kvinnor är oftare gravida än män. Michael Jackson köpte sig aldrig fri från någonting. Snarare så bjöd han på sig själv så mycket att han blev isolerad på grund av all framgång. Denna isolering gjorde mediavärlden vansinnig då man aldrig fick höra ett knyst från världens mest populära artist - något som han faktiskt var ända fram till sin död och även nu efteråt. Det torde vara rimligt att 750.000 sålda biljetter inom några fåtal timmar kunde platsa relativt högt i Guiness' rekordbok. Eller att över 50 miljoner sålda exemplar av ett enskilt album kunde antyda på någonting, kanske. Då han var något excentrisk så snappade mediavärlden upp sandkorn här och sandkorn där, som till slut bildade en sten så full av ondskefulla rubriker att Michael Jackson sannolikt hamnade i depressioner, identitetskriser och utanförskap. Jag hävdar med bestämdhet att Michael Jackson inte har gjort sig skyldig till någonting oetiskt över huvud taget. Media kan fånga ett ögonblicks sekund i en människas liv och blåsa upp det till en oändlig evighet. Vi måste som människor lära oss att ta medias sensationslystenhet med stor ro och lättsamhet. Ju större nyhetskanal, ju större nyhetsbehov. Ibland är det nästan så att man tror att en god vecka kanske CNN skickar ut ett gäng lejda terrorister för att de ska ha något att rapportera. Lokalpressen skriver ivrigt snarare om hur den fantastiska katten klättrade upp ända upp i trädet och fick hämtas med brandkår från grannkommunen (som hade längre stege). Det är time nu för att allas vår Michael Jackson får vila i fred från alla onda rubriker. Det är tid för oss som älskade honom att sortera om våra skivor och läsa om konvoluten, hitta nya favoriter och inse att han kommer att fortsätta leva genom musiken. Länge. - Patrick Fridh | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-07-07 17:10 | |
![]() | Och det är tid för mig att inse att jag inte kan skriva utan att redigera en text, här saknades möjligheterna så ni får liksom rubrikerna ta mina något fula meningar med ganska stor ro. Jag skriver dock under med mitt namn för jag är ganska så trött på alla fejkade människor som gömmer sig bakom nicknamn. Fegt och eländigt i ett land dominerat av en jantekänsla så överhängande att man ibland blir mörkrädd. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-07 17:21 | |
![]() | Håller med dej bitley,,mycket bra skrivet. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-07 17:25 | |
![]() | mm typiskt svenskt alltså? jantekänsla? hur menar du, bitley? jag håller med i det du skriver, men ditt sista inlägg var ju lite larvigt bara... | |