Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-28 23:56 | |
![]() | 2 t i måttligt, det vet ju till och med en bonddjävel. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 00:01 | |
![]() | Vi kan i alla fall fylla upp scandinavium, det är väl inte ofta det inte ekat i globen om man tar ett snitt sista åren! Men visst ni är värda lite medgång då det väl var på 90-talet som guldet fick lånas senast. Jag önskar er all lycka järnkaniner! | |
| Miss_jk | 2010-03-29 06:34 | |
![]() | Det är inte kvantitet som räknas utan kvalitet och den står Järnkaminerna för. Hellre ett fullt Hovet med ca 7000 pers där folk faktiskt engagerar sig i hockeyn och DIF än ett fullt scandinavium där det är viktigare med popcorn, roliga hattar och matchtröja. Den stämningen som skapas på Hovet hittar du ingen annanstans oavsett om ni har 12000 pers på varenda match. | |
| s2visby | 2010-03-29 17:22 | |
![]() | Även om ni fyller upp skadinavium så ekar det lika mycket som på en dödsvaka. Är det så mycket bättre det då? Ta och kolla lite klipp från när vi gästade så får du se hur mycket "ni" fyller upp och bjuder till match.. Pyttsan! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 20:20 | |
![]() | Helt underbart! Tusen växlar drar vi på en match.Hihi. Är du /ni överhuvudtaget insatta i hockey så borde ni veta att Alla lag och alla elitseietränare pratar om hur kul det är att komma till Scandinavium för att det är sån stämning! Varenda kommentator pratar om att göteborgarna är den mest hängivna och sportsliga publiken i Sverige år efter år! Sen att ni under DENNA säsongs medgång har fått fart på klacken är väl inte konstigt med tanke på hur svältfödda ni är på framgångar inom hockeyn. I början av 90-talet var frölunda nere i allsvenskan lite då och då. Det var ofta ändå över 10000 på matcherna. Det är hängivenhet, men jag kan ju inte begära att några 20-25åringar ska ha detta historiska perspektiv på hängivenhet i med OCH! i motgång. | |
| MatildaJ | 2010-03-29 21:46 | |
![]() | Är ni seriösa? bråkar om vem som har den bästa klacken? såklart man tycker sitt eget lags klack är bäst! | |
| Miss_jk | 2010-03-29 22:12 | |
![]() | Konelm: Ja, tycker man att trumma och handklapp helt utan sång är stämning så får det stå för dem. Jag tycker att hög och bra sång helt utan trumma är bra mycket häftigare. Men, det är ju upp till var och en. 25000:- i böter var det äckel-aik fick för skandalen mot rögle. Någonting är jävligt fel i svensk idrott. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:22 | |
![]() | Absolut miss är det vackert med sång fast det behöver jag inte ha när jag e på hockey. Appropå allt snack om eran klack, gillar ni hockey också miss och visby? Det har ju inte varit så mkt tal om det på sistone, utan mer att ni har den bästa publiken enligt egen utsago. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:27 | |
![]() | Vilken klubbs supporter var det som sopade ner en spelare i Assyriska , när han stormade planen i samband med att Djurgårdens fotbollslag klarade återkvalet till allsvenskan? Du ska nog vara lite försiktig miss! när du talar om äckelaikare, och kanske se att din egen förening har sina gangsters de med! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:31 | |
![]() | Ganska många gangster jämfört med goa glada Frölunda! | |
| eminemshow - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:33 | |
![]() | vann HV eller hela klabbet? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:36 | |
![]() | För övrigt anser jag, faktiskt helt ärligt och utan vilja att provocera, att Järnkaminer får tankarna att lätt associera med krig och ja faktiskt till och med saker som har att göra med diktatur och ond bråd död!? I alla fall inte idrott. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:39 | |
![]() | Indianer får mig att tänka på förtryck av ursprungsbefolkning. | |
| eminemshow - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:40 | |
![]() | och eldvatten! glöm inte det! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:46 | |
![]() | På nåt sätt blir klackars namn lätt ngt vissa mindre smarta, vilka tillhör klacken, måste leva upp till. Ja menar jag förknippar varken Black army eller Järnkaminer med solidaritet, sportslighet eller god och glad kamratanda(men givetvis med hjärtlig rivalitet) gentemot andra lag. Det är väl just detta ni stockholmssupporters(vare sig det är kaminer eller svartsoldater) alltid kommer att känna er provocerade av. Goa gubbar, aldrig hata bara älska. Ni saknar denna mentalitet i Sthm, i alla fall inom storklubbarna. Bajen hade det i fotboll, men även där gick det snett. | |
| eminemshow - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:46 | |
![]() | men vem vann då? eller ligger i topp? HV? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:47 | |
![]() | Grundsnygg, tankevurpa va? VI e väl indianerna, och i så fall är väl vi förtryckta och inte förtryckare??? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:50 | |
![]() | Män i höftskynke som vill skalpera blekansikten, inte så trevligt. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:53 | |
![]() | Öh att slå sig fri från förtrycket Grundsnygg, äh vi glömmer denna sidtråd tror jag. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:54 | |
![]() | Jag tyckte att du var rolig bara. ha de gott | |