Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade51
Mobilspel
Pågående18 738

Forumkategorier

Användare Inlägg  
___Tania___2009-08-24 21:18
Antal inlägg: 1158

*för...hua,...mina staavfel beror verkligen bara på mitt tangentbord, som är för stort!

Maja G2009-08-24 21:20
Antal inlägg: 10730

_Tania_: Jag tycker, och jag påpekar att det är mina åsikter, att ungdomar ska inte påtvingas något dom inte är mogna för..
Menade inte att vissa saker är osunda för alla, tex analsex, men för ungdomar som inte är så sexuellt erfarna så kanske det är osunt...

Hittar inte riktigt orden som jag vill skriva ner,(är en eminent talare däremot,) men vi har olika åsikter om sexualitet och porr och det är väl härligt att alla inte tycker lika i saker och ting!
Och som du skriver, huvudsaken är att man inte skadar någon annan..

Finns ju olika sorters porr...
Vem kommer inte ihåg " Fäbojäntan"?

Shinesia - Ej medlem längre2009-08-24 21:20
Antal inlägg: 40

Alltså om man gör de för ofta alltså,en gång eller 2 ggr är väl bara skitsamma men OM för ofta JA!

Miss_jk2009-08-24 21:22
Antal inlägg: 8941

Hur ofta är för ofta då? Och vem ger dig rätten att bestämma det? Han kanske tycker att 2 ggr i månaden är ganska lagom. De två gångerna du är bortrest med jobbet, medan du tycker att det är på tok för mycket om du bara vill att han gör det 1-2 ggr totalt.

katalias - Ej medlem längre2009-08-24 21:23
Antal inlägg: 2032

Om jag reser bort två dagar i veckan och min sambo varje gång kollar porr för att tillfredsställa sig så skulle jag tolka det som att han tar till andra klassens stimulans när nu första klassen (jag) inte finns tillgänglig. Sannerligen inget tecken på att jag inte skulle duga. Tycker jag.

___Tania___2009-08-24 21:29

Maja, vet du att, jag är ganska säker på att ungdomar som vill titta på porr, är i högsta grad mogna för sex, och vill lära sig.

Osunt för min del, är mer djursex, för inte vill väl djur att människor ska göra saker med dem? Och så längde de inte pratar, så...

bowlorama2009-08-24 21:33
Antal inlägg: 278

Som någon uttryckte det tidigt i den här tråden; porr verkar uppfattas mer som hotande än stötande. Och att prata om porr som "kvinnoförnedrande" likställer jag med att kalla sex detsamma. Alla porrfilmer går inte ut på att tjejen är en hora. Vissa gör det, ja, men är det verkligen ett så ovanligt rollspel utanför porrfilmsvärlden?

Det finns porr för alla smaker. Underbart tycker jag! Det innebär att jag kan titta på det som tänder mig när jag känner mig sugen. Smidigt som fan ju!

Jag köper heller inte myten om att porrindustrins kvinnliga deltagare är osäkra och destruktiva. I alla fall inte mer än deras manliga motspelare. Och för den som tycker att sex är något privat som ska ske mellan husets fyra väggar, med lampan släckt och kanske till och med i ett ljudisolerat rum... Ja, grattis.

apbur2009-08-24 21:36
Antal inlägg: 9699

Det kanske är lite kvinnoförnedrande att det mest produceras porr för män?

Maja G2009-08-24 21:38
Antal inlägg: 10730

_Tania_: där tror vi lite olika. De börjar bli mogna för sex, men inte vilken sex som helst inte..
Tror inte de kan sortera bland porrträsket på nätet och då ser som allt tex djursex, barnsex och allt annat skit som de inte bör se...

Som sagt var, alla får göra vad de vill bara de inte skadar någon. Och naturligtvis diskuterar man eventuell porrsurfande, som allt annat, med sin partner, annars vore det väl ingen bra relation?

Men nu ger jag mig i denna diskussion. Blev lite OT från TS frågeställning och jag ber om ursäkt om det var jag som drog iväg på annat håll...

bowlorama2009-08-24 21:40

apbur: Varför? Som det redan förklarats konsumeras porr till störst del av män. Producenterna anpassar sig efter efterfrågan. På vilket sätt är det kvinnoförnedrande?

bowlorama2009-08-24 21:46

Det är väl snarare mansförnedrande att tro att alla män gillar samma saker och kan övervinnas med exakt samma knep?

apbur2009-08-24 21:49

På så vis att det inte finns lika lättillgänglig porr som faller kvinnor i smaken. Jag tänker mest på kameravinklar och kvaliteten på de manliga porrskådisarna. Blir lite jobbigt att hela tiden följa med handen över skärmen för att täcka den allra mest avtändande männen.

Du sa ju själv innan att det finns filmer för alla smaker. Nu säger du emot dig själv.

___Tania___2009-08-24 21:51

Om en tonåring kommer åt djursex och barnsex på nätet, då kanske man ska försöka se till att den åtkomligheten stryps.

bowlorama2009-08-24 21:51

Men om kvinnorna gick ut och tydligt förklarade hur dom vill att deras porr ska se ut skulle det kanske bli ändring på det. Sen är som sagt smaken som baken, dom män du dömer ut som fula kanske älskas av någon annan? Precis som jag inte tänder på alla brudar som suger kuk på film.

Det FINNS film för alla smaker, ja. Vi pratade om vad som annonseras.

___Tania___2009-08-24 21:53

Förresten, om man inte gillar porrsufande män, så är det väl nåt man tar upp när man lär känna en person. Då slipper man överraskningen sen.

apbur2009-08-24 21:55

Vem förklarade vad män gillar?
Vem ska jag ringa?

bowlorama2009-08-24 21:55

Apbur: Sen finns det faktiskt porr AV kvinnor FÖR kvinnor. Om det kanske passar dig bättre? Vissa kollar ju hellre på fotboll än hockey liksom ;)

apbur2009-08-24 22:04

Men när jag ska välja porr kan jag ju inte lika lätt se vilka män som kommer vara med.
Jag menar, det finns ju ofta förklarat hur tjejen ser ut vilket intresserar mig föga bara hon inte är stötande ful.

"Hårig vältrimmad man får sig en avsugning."
"Hårig gravid man får sig en avsugning."
"Vältrimmad välansad hunk får sig en avsugning."
"80-årig kåt gubbe får sig en avsugnin."

Nu har jag lättare att välja, de som vill välja den sistnämnda ska ju göra det.

Miss Yoco - Ej medlem längre2009-08-24 22:06
Antal inlägg: 2521

Utifrån denhär tråden så kan man få den uppfattningen att inte befolkningen här i landet gör så mycket annat än håller på med sex, tänker på sex, tittar på sex, drömmer om sex, pratar om sex, skriver om sex, försvarar sexet, förespråkar sex, lever för sex.

bowlorama2009-08-24 22:07

Haha... Jag fattar vad du menar Apbur. Men dom flesta manliga porrskådisar har ju övergett Ron Jeremy- looken och shapat upp sig.

Tråkigt dock att du inte hittar det du letar efter.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?