Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-08-27 01:47 | |
![]() | Tack då vet vi att det luktar pung för dvärgar i en trång hiss. | |
| qla2 | 2009-08-27 01:48 | |
![]() | Mmmm känner mig våldsam som fan just nu. Vad ska jag ta mig till? | |
| qla2 | 2009-08-27 01:48 | |
![]() | pung? Bara män i hissen alltså? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-08-27 01:49 | |
![]() | Spöa en midget kanske? | |
| kochira - Ej medlem längre | 2009-08-27 01:49 | |
![]() | caughtblock Så hur skall polisen agera exemplariskt då om dem står inför en situation där ungdomar kastar stenar på dem, det är inte robotar vi talar om utan människor. Försök sätta dig in i polisens situation lite också tror det kan hjälpa en del, det är faktiskt utbildat folk. Svenska polisen är en mild västanvind om du jämför med hur polisen agerar i många andra länder. | |
| qla2 | 2009-08-27 01:49 | |
![]() | Inga i närheten | |
| caughtbock | 2009-08-27 01:51 | |
![]() | kochira: Jag har inte sagt att polisen agerade fel när de blev stenkastade. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-08-27 01:52 | |
![]() | Missnöjet i förorterna är också en västanvind om man jämför med många andra länder. | |
| kochira - Ej medlem längre | 2009-08-27 02:02 | |
![]() | caughtblock: Okej vet inte riktigt vart du vill komma då, eller är du bara en "badboy" brud som tycker det är coolt att skydda dina poteniella pojkvänner :). | |
| qla2 | 2009-08-27 02:03 | |
![]() | Jämför inte då | |
| caughtbock | 2009-08-27 02:06 | |
![]() | "caughtblock: Okej vet inte riktigt vart du vill komma då, eller är du bara en "badboy" brud som tycker det är coolt att skydda dina poteniella pojkvänner :)." Om du fortfarande inte fattar vart jag vill komma orkar jag inte lägga ner mer tid på att diskutera med dig. Jag har klart och tydligt förklarat vad jag tycker och tänker, men du bara vänder och vrider på allt. Och nu är jag en "badboybrud" också. Suck!!! | |
| Peppet | 2009-08-27 02:07 | |
![]() | Jag har blivit stoppad av polisen 2 ggr denna vecka. Dags för min hämnd på samhället. Fuck Aina yeah yeah. Jag är kvinna, försvarar våld, orationell, ologisk, bygger min åsikter på känslor. Inte fakta! | |
| apbur | 2009-08-27 02:12 | |
![]() | Jag avslutar den här diskussionen genom att citera en mycket klok man här på betapet. "Ett stort problem är ju att det i Sverige nästan anses vara en mänsklig rättighet att få slåss med och kasta glåpord och fysiska föremål på poliser och att alla fall av krökta hårstrån på demonstranter klassas som övervåld. Sunt förnuft säger ju att det aldrig någonsin finns något legitimt skäl att inte göra som en polis säger åt dig att göra. Säger polisen "stopp" och du inte stannar så har han åtminstone enligt min mening moralisk rätt att skjuta för att döda." Ge polisen större befogenheter. Godnatt. | |
| kochira - Ej medlem längre | 2009-08-27 02:13 | |
![]() | Okej det sista var lite plumpt kanske, men ditt resonemang håller inte. Jag ställer en motfråga istället. Finns det några tillfällen där polisen gör rätt i att diskriminera? Om du var narkotikapolis vid tullen och det kom två somliska ungdomar i en mercedes och i den andra bilen kom det två svenska ungdomar vilken hade du stannat? | |
| kochira - Ej medlem längre | 2009-08-27 02:24 | |
![]() | Förklarar härmed debatten för avslutad. | |
| caughtbock | 2009-08-27 02:24 | |
![]() | Båda :) | |
| kochira - Ej medlem längre | 2009-08-27 02:29 | |
![]() | caughtblock Försök inte, självklart har dem bara tid och personal för att stanna en bil. Nå hur skall tullen arbeta effektivt i det fallet? | |
| caughtbock | 2009-08-27 02:34 | |
![]() | Jag tänker inte ens kommentera det där eftersom det inte alls har med saken att göra. | |
| kochira - Ej medlem längre | 2009-08-27 02:42 | |
![]() | Det har väl allt med saken att göra, det är sådana problem polisen brottas med varje dag, att diskriminera eller inte diskriminera. Hur skall dem arbeta effektivast med begränsade resurser och för samhällets bästa. | |
| caughtbock | 2009-08-27 02:43 | |
![]() | Och där gick alla och la sig antar jag... | |