Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 18 847 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-25 22:10 | |
![]() | har bara lyckats träffa en som vara rent av jävlig...de andra jag haft förhållanden med har varit superkillar!! å jag har killkompisar som är bra killar,,,vart "letar"ni?haha!klart dom finns=) | |
| meravera | 2009-10-25 22:11 | |
![]() | Men vilken utseendefixering det var här då.... Bästa sättet att hitta ngn som man "klickar" borde vara att försöka leta där man har sina egna intressen... Med tanke på att alla lägger ord som galningar här så skulle det här stället kunna vara en ren guldgruva ;-) | |
| X-Change | 2009-10-25 22:17 | |
![]() | Alla mina vänner som sökt "vettiga" tjejer har i själva verket inte sökt en tjej, utan tjejen har kommit till dem. Så vad de menar med "vettig" är faktiskt en tjej som gillar dem. I alla de fallen är tjejen inte alls "vettig", utan ofta tråkig, sur, psycho och allt för kontrollerande. Och det är vad man får om man inte aktivt själv letar själv - man nöjer sig. Alla som säger att krogen fungerar inte, det ska vara gemensamma intressen osv osv snackar skit. Steg 1 är att börja tänka positivt om alla människor du möter "undra vad för spännande konversation jag kan få med henne" och ändra ditt synsätt. Steg 2 är att bestämma vad du är ute efter och vilka egenskaper du vill ha hos din partner. Ex: kreativ, initiativrik, framåt etc. OBS! Snäll räknas inte! Snäll är precis som "vettig" ett intetsägande ord (Snäll betyder Sympatisk / Med goda avsikter - och vem har inte det?). Du kan gå runt och fråga alla människor i hela världen om de är snäll eller vettiga och alla kommer svara ja. Finns ingen människa som skulle svara att de är en dålig människa även om de är det (inte ens Hitler skulle sagt det). Steg 3 är att se vad du har att erbjuda. Varför vill hon vara med dig? Och här bör svaret vara att du får henne att må bra, du får henne att skratta och du finns där för henne när hon behöver dig (och du ska ställa samma krav på henne). Detta gör du genom att verkligen lyssna på henne (för alla tjejer har egentligen massor att säga även om de ofta är blyga i början) och engagera dig i vad hon säger, vara mannen som tar initiativ och visar att du vill vara med henne och varför (både mentalt och fysiskt - få henne att känna sig sexig och uppskattad) Steg 4 är att vara selektiv och inte gå fram till alla tjejer du ser, utan bara de som du verkligen känner attraktion för och var ÄKTA dvs: ge aldrig en komplimang du inte menar fullt. Kanske tvivlar du här, men är du toppenkillen som har några av egenskaperna jag listat (du får henne att må bra...) så kan du få henne oavsett hur snygg hon är (för det är en ren lögn att folk måste vara fula för att ha en bra personlighet). Och slutligen tar du hand om dig själv och ser till att alltid lukta gott och använda hela rena kläder. Självklart uppträder du inte som en klängväxt och säger jag vill vara med dig för evigt efter att ha pratat med henne i 5 min (var inte desperat) och du ger henne inte heller en bukett rosor och en ask choklad på första dejten (gör något enkelt och få henne att slappna av). Bjud henne inte heller på restaurang eller betala för henne för att du känner att du måste (för att visa att du är en gentleman/bra kille) utan bara om du verkligen vill. (alltså utan baktanke på att förbättra dina chanser). Köp aldrig en drink till henne. Till sist ler du, har lätt till skratt och beter dig respektfullt mot alla du möter (båda könen). Där har du det! ...Och till alla som säger att det inte finns vettiga tjejer osv har antagligen aldrig försökt lära känna en tjej på djupet utan att tjejen kommit fram till honom först och visat intresse. | |
| Plåtnicklas | 2009-10-25 22:18 | |
![]() | hihi, jag provade kyssa min bästa tjejkompis inatt. Det var något nytt och fräscht. Kanske ska köra vidare på den linjen. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-25 22:22 | |
![]() | been there done that å de va kul | |
| Plåtnicklas | 2009-10-25 22:22 | |
![]() | förresten ljög jag förut. jag är vansinnigt ovettig. och jag är riktigt nöjd med det. | |
| Mimikryp | 2009-10-25 22:22 | |
![]() | Wow... Lederhosen, nu när du läst X-Changes inlägg vill jag bara säga... Hej! Jag är vettig! ;-) Tyvärr har jag samma problem som du, fast när det gäller att hitta en vettig kille. *suckar* Jag har inte så stora krav... Ickerökare, hyfsat lång och någorlunda musikintresserad, that's it! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-25 22:23 | |
![]() | Men åh, ett guldkorn! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-25 22:24 | |
![]() | - menade alltså 2009-10-25 22:17 | |
| Mimikryp | 2009-10-25 22:28 | |
![]() | Äh, jag som trodde att du menade mig. ;-P | |
| Ässät | 2009-10-25 22:32 | |
![]() | Plåtnicklas det tycker jag absolut ;) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-25 22:35 | |
![]() | Klart att du är det, krypis - inte tu tal om annat. :) | |
| mrperfect | 2009-10-25 23:40 | |
![]() | salutogenes ? vattussan betyder det?...får googla.. dessutom, musikintresserad, vilken musik? finns ju 18 kvadriljoner olika sorter | |
| Rhotheta | 2009-10-25 23:49 | |
![]() | ljuv;) | |
| Mimikryp | 2009-10-26 07:43 | |
![]() | mrperfect; Om det där var riktat till mig så... Främst pop, rock och punk men även klassiskt, heavy metal och en gnutta jazz och techno. :-P | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-10-26 09:25 | |
![]() | seriöst tips: gå till bibblan, snacka lite med en söt tjej, bjud på fika tex, vips släpper hon ner sitt långa hår och tar av sig glasögonen. | |
| Lederhosen | 2009-10-26 10:21 | |
![]() | Tack för alla fantastiska tips vänner! | |
| nailil | 2009-10-26 10:41 | |
![]() | Ett tips på vad du INTE ska göra: gå inte med på Vildawebben, för är tjejerna där likadana som killarna, så..... *suck* | |
| mrperfect | 2009-10-26 11:57 | |
![]() | Krypet, ja det var riktat till dig men det var värt att säga även till andra :) | |
| nippertippan | 2009-10-26 12:53 | |
![]() | Högre poäng på betapet? | |