Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 18 600 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
wildcard | 2010-05-19 13:29 | |
![]() | malman: du är klok du! Jag önskar att bara "rätt" människor fick ha barn och djur men tyvärr är det inte så här i världen... | |
Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-19 13:29 | |
![]() | Tack malman och Nickel, nu vet jag att det är taxar och dess ägare jag ska passa mig för! | |
Skabbspel | 2010-05-19 13:30 | |
![]() | "Jag tror att pitten egentligen har förlorat mest på att ägarna uteslutande verkar vara white-trash. Har blivit nån slags begåvningshandikapp-hund. " Gautama/Apbur, Antingen är ni båda ägare till dom största flockarna Pitt Bull i hela Svedala eller är det så att ni kandiderar till att vara dom Mest fördomsfulla och korkade blondinerna i Världen. | |
Liinda01 | 2010-05-19 13:30 | |
![]() | Varför överhuvud taget komma med ett så idiotiskt påstående? Tog verkligen inte åt mej personligen utan blev ställd av din fördomsfullhet å dumhet. | |
Haslo - Ej medlem längre | 2010-05-19 13:31 | |
![]() | nickel, nej det gör du inte. Fast ska ta allt du skriver med en nypa salt nu då jag inte tror det är din mening att framstå som du gör. malman. Jag sa inget om att en tax inte kunde vinna. Det jag fråga var hur ofta han tror taxen vinner. Eftersom jag själv inte har någon aning så ville jag ha en procentuppskattning. Kanske är lite offtopic och du bad ju om att vi skulle hålla oss till ämnet så sry. Ska inte skriva mer off..nu. | |
malman | 2010-05-19 13:32 | |
![]() | du behöver inte vara rädd för några ägare och deras hundar. vi ville bara få fram att det inte bara är pitbullen som biter folk. tyvärr så kommer vi alltid ha problem med hundar som bits oavsätt ras | |
llNickel | 2010-05-19 13:32 | |
![]() | Haslo du verkar vara in intelligen person, synd bara att du använder det på fel sätt- | |
Gautama | 2010-05-19 13:33 | |
![]() | Skabbspel jag är inte äkta blondin och apbur är rödhårig ser det ut som så oroa dej inte. | |
Gautama | 2010-05-19 13:35 | |
![]() | För övrigt tycker jag skabbspel är lite fördomsfull i sitt uttalande om blondiner, inte snällt, aja baja!! | |
Haslo - Ej medlem längre | 2010-05-19 13:36 | |
![]() | haha nu vet jag inte om du va ironisk men jag är korkad, fördomsfull och missförstådd. Men tack för komplimangen ;) | |
apbur | 2010-05-19 13:38 | |
![]() | Äsch, såklart folk blir arga. Sanningen svider alltid. Det betyder inte att jag har mindre rätt för det. Kolla utbildningsnivå och bostadsort för alla pitbull-ägare. Jag lovar er, ni kommer se ett mönster. Och nåde den som påstår att afghanhunds-ägare är bohemer. | |
Liinda01 | 2010-05-19 13:39 | |
![]() | Som sagt så är pitbull en envis å lättlärd hund vilket är både bra å dåligt. Därför hänger det väldigt mycket på ägaren. Min pitbull/amstaff har jag uppfostrat med kärlek å disciplin å hon e tillgiven å gosig å hon vet att det e jag som bestämmer, jag som e hennes "flockledare". Kanske just den här typen av hundar kräver extra mycket disciplin, kärlek å motion. Felet e ju oxå att så många skaffar hund som om det var nån jävla accessoar.. | |
Liinda01 | 2010-05-19 13:41 | |
![]() | apbur...du borde stanna i apburen å hålla tyst. | |
wildcard | 2010-05-19 13:42 | |
![]() | Liinda01: Det har du rätt i, särskilt små hundar, iklädda små västar och pärlprydda koppel, i fina villaområden, va? =) Nej, jag skojar bara. Över lag är det för många som skaffar hund utan att tänka på att alla hundar kräver motion, disciplin, mat och kärlek. | |
Skabbspel | 2010-05-19 13:44 | |
![]() | Gautama, Då är det väl hon som e den äkta blondinen då och du nån B kopia. Du måste väl hålla med om att det va fruktansvärt korkat skrivet. Ungefär lika korkat som ett uttalande jag hörde häromdan. "Du vet såna där med kriminell hudfärg". Har träffat många ägare till just Pitt Bull och "Staffar" och dom har haft alla hästarna på plats i stallet men med tanke på era uttalanden så verkar det som det fattas en och annan pålle hos er båda. | |
Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-19 13:46 | |
![]() | Afghanhundsägare är avdankade musikalartister som inte haft en roll sedan Pontus Platins glansdagar i Jesus christ superstar. Det vet ju alla! | |
IcaPika | 2010-05-19 13:48 | |
![]() | Pitbull är förbjudna i Sverige. Den rasen de flesta här kallar pitbull är egentligen amstaff. | |
Minta | 2010-05-19 13:48 | |
![]() | Pitbull förbjudna i Sverige? | |
Gautama | 2010-05-19 13:50 | |
![]() | Det är bara larv av dej Skabbspel att börja kommentera min hårfärg och dylikt för min åsikt. Det var inte jag som skrev det men jag höll med om att det ofta är så det ser ut. Alla som äger så kallade kamphundar ingår säkert inte under den kategorin men sorgligt nog många gör det tyvärr enligt min erfarenhet. | |
Liinda01 | 2010-05-19 13:51 | |
![]() | hahaha...låt oss säga att hjulet snurrar men hamstern e död | |