Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 316 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-19 19:21 | |
![]() | Förresten, är det bara jag som Inte tycker att Mona Sahlin inte ser ofarlig ut? Snarare tvärtom. | |
| Okkervil | 2010-07-19 23:05 | |
![]() | Gudrun Schyman alternativt Lars Ohly. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:15 | |
![]() | Per Holknekt....han driver ju Svea och Odd Molly. jag kör på honom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:17 | |
![]() | Ha ha! Jag säger anneli72. | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:23 | |
![]() | Okkervil: Enligt min åsikt är moderaterna det sämsta parti i riksdagen med en människosyn som liknar skitig luft - och ändå skulle jag tusen gånger hellre se Reinfeldt som statsminister i hundra år till än EN enda dag med Schyman på posten. Tänk er vad majbrasorna skulle eldas med i Schymans Sverige... | |
| medius | 2010-07-19 23:26 | |
![]() | Tycker de flesta partiledare i de mindre partierna snurrat i sig på tok för mycket på de små sakfrågorna, Schyman - feminismen, Maud Olofsson - arbetsgivaravgifterna och LO etc. För att de ska ha en chans att nå upp dit tror jag de måste försöka väga skålen jämnare. För min del kommer det klart bli Mona Sahlin av rent solidaritetstänk. Även om det personligen skulle gynna mig att rösta blått. Ska inte trots allt grundideologin vara den viktigaste frågan i vart man lägger sig, snarare än personen som företräder dem? vad tycker ni? Svänga kommer det ju ändå att göra fram och tillbaka utan särskilt långvariga resultat, eller? | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:34 | |
![]() | medius: Du säger: "Ska inte trots allt grundideologin vara den viktigaste frågan i vart man lägger sig, snarare än personen som företräder dem? vad tycker ni?" efter att ha sagt... "För min del kommer det klart bli Mona Sahlin av rent solidaritetstänk" Hmm, det var lite tvetydigt... | |
| medius | 2010-07-19 23:37 | |
![]() | Av rent solidaritetstänk för att hon företräder socialdemokraterna. Inte som person, dåligt framlagt. | |
| BSKV - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:38 | |
![]() | Got it! ;-) | |
| _sweetlime_ - Ej medlem längre | 2010-07-20 02:06 | |
![]() | Grodan Boll. | |
| torstensito | 2010-07-20 08:57 | |
![]() | håller med medius. Majtös som skriver om att Sahlin lägger huvudet på sned har fastnat i mobbgänget som härjar i svensk politik. Sådana uttalanden är inte seriösa. Sahlin är mest meriterad. Sedan skiter jag i ps-byråer och personhatskampanjer...! | |
| torstensito | 2010-07-20 08:58 | |
![]() | pr-byråer, menar jag. Sådana som jobbr hårt för alliansen. | |
| niala22 | 2010-07-20 09:00 | |
![]() | toblerone | |
| aktuell | 2010-07-20 10:25 | |
![]() | Det är så man kan spy. Mona S köpte inte bara blöjor och Toblerone. Hon och hennes familj hyrde bilar som användes privat och gjorde andra privata inköp under närmare ett år för över 50 000 spänn allt på regeringens eurocard. Sen tog tantstackarn timout på mauritius med familjen och två livvakter en månad eller nåt. Också det ngt som vi skattebetalare fick stå för. Och den ska va meriterad? Lägg därtill alla obetalda parkeringsböter, svarta dagmammor och obetalda tv-avgifter och skatter med mera. Sahlin är en fifflare med få motsvarigheter. Henne ska vi alltså ha som statsminster. Tillsammans med den gamle kommunisten Ohly som ägnat stor del av sitt liv att slicka diverse öststatsdiktatorer i ändan. | |
| torstensito | 2010-07-20 10:44 | |
![]() | Allt hon använde kortet till betalade hon tillbaka. Inte bara i efterhand utan underhand. | |
| torstensito | 2010-07-20 10:45 | |
![]() | Kortet får faktiskt användas, det finns inte där utan anledning. Det viktiga är att det regleras i efterhand. | |
| Zmrzlina | 2010-07-20 10:58 | |
![]() | Wetterstrand, helt klart. | |
| MiniLudd | 2010-07-20 11:19 | |
![]() | Skrämmande att det ändå finns de som vill ha Mona. Kommer ihåg när Fadime mördades och hon, på sitt alldeles speciella vis, menade att hon inte hade haft en aaaaaning om att dessa strömningar fanns i samhället. Själv hade man tydligt märkt av detta redan i plugget, flera år tillbaka. Denna kvinna är ju helt lost i space. | |
| torstensito | 2010-07-20 11:32 | |
![]() | Väldigt vad det sägs mycket om henne. Jag tvivlar i Fadime fallet i alla fall. Vi kanske får kul om hon blir statsminister i alla fall. | |
| torstensito | 2010-07-20 11:33 | |
![]() | Hur kul är det att se reinfeldt stå och spänna käkarna för att framstå som trovärdig. Det inger inte förtroende precis. Allt är bara taktik och som om budskap. | |