Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade11
Mobilspel
Pågående18 985

Forumkategorier

Användare Inlägg  
promenad - Ej medlem längre2011-07-02 21:48
Antal inlägg: 3995

Det kan ju vara svalt också. Men verkar den deppig i övrigt?

Minta2011-07-02 21:55
Antal inlägg: 20042

Nej, det kan vara svalt för det är mycket kvavt. Den verkar må bra.

promenad - Ej medlem längre2011-07-02 21:57
Antal inlägg: 3995

Den jag har ligger oxå under sängen dessa soldagar, inte nu när det regnar kanske, men annars. När den vill vara ifred.

taxam - Ej medlem längre2011-07-02 21:57
Antal inlägg: 427

Äldre katter ska helst ha blöt mat. Jag lagar egen mat till vår 14åriga kastrerade hankatt. Kycklingfilé, fisk och nötfärs. ( kokt !) Gamla katter behöver proteinrik mat. Sedan får han vanlig kattmat på burk och torrfoder står alltid framme men den rör han inte. Men enbart torrfoder är nog inte bra, inte heller hundmat har jag läst någonstans för det är inte rätt balanserad kost till katter.

malman2011-07-05 17:08
Antal inlägg: 1457

nu har jag varit hos veterinären med katten och det var inget fel på han så det är nog bara någon ide han fått så vi får se vad jag ska göra

Lillstölla2011-07-08 16:56
Antal inlägg: 23831

Som svar på TS fråga, gav min kastrerade hankatt Royal canin för just kasterade katter då, honkatten jag hade åt samma märke fast mer anpassat för henne.

Har en hankatt nu som är kastrerad, han får i dagsläget Friskies för steriliserade/kastrerade katter och han mår fint, tanken är ju att han ska över på Royal Canin han också, men han verkar helst äta Friskies.

Fick med mig sådana där provpåsar med mat från veterinären av märket Hills som de själva säljer, som ska vara så bra, och detta var ju anpassat för kastrerade hankatter, min nosade på det, slickade på några bitar, vände och gick, bara vägrar äta det. Så han får det han gillar bäst och han mår fint!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?