Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2010-09-20 15:49 | |
![]() | kirgistan, fick dom inte pengar för sitt arbete tidigare menar du?? Apotekspersonalen?? | |
| justforfun | 2010-09-20 15:50 | |
![]() | Snoosy, att många lever över sina tillgångar - det är sådant som riskerar skjuta vår ekonomi i sank och som ledde till bankkraschen i USA för två år sen. | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 15:50 | |
![]() | Lightning, du verkar ju glömma bort en väsentlig sak. Alliansen vill fortfarande inte bannlysa allt kommunalägt, trivs du bättre med det gamla apoteket så har du all rätt att köpa dina mediciner där. Jag som inte gör det ska också ha rätt till att vara nöjd. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:50 | |
![]() | Kirgizistan, Du kan inte kalla folk inkompetenta för att de har svårare att lära sig än andra. Det handlar inte alla gånger om ointresse. | |
| le-lou | 2010-09-20 15:51 | |
![]() | Snoosy - ungefär ja på din fråga. på ditt inlägg innan det ...så pallar jag helt enkelt inte. Du rycker saker ur sammanhang och ser inte den röda tråden. Du kommer också med rena faktafel och det säger mig bara att du inte är insatt ett dugg i vad tex privatisering egentligen innebär och har inneburit för Sverige de senaste åren. Som jag ser det, så upprepar du bara saker som du hört på tv. De här slagorden som egentligen inte innebär ett skit om man inte har argument som stödjer dem. nu ska jag gå och handla för mina exakta 950 kronor extra i månaden. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:52 | |
![]() | Kirgizistan, Känner du mig eller? Jag har inte kompletterat mina betyg och behöver inte det heller. | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 15:53 | |
![]() | Snoosy, du gör det svårt för dig att bli förstådd. Delicious, återigen, idag har man möjlighet att skaffa sig högskolebehörighet när man väljer att läsa ett yrkesförberedande program på gymnasiet. Gör man inte det då så kan man komplettera efteråt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:55 | |
![]() | Kirgizistan, Jag har vänner som läste frisör och inte fick det valet. I så fall får de läsa in det på komvux. Det är ju bra om man kan välja in det numer då. | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 15:56 | |
![]() | Delicious, är man inte kompetent är man inkompetent. Bara för att man inte förmögen till en sak betyder inte att man inte kan en annan, lugnar det ditt hjärta? När talade jag om dig i ett sådant avseende? Att jag känner dig, alltså. | |
| Snoosy | 2010-09-20 15:56 | |
![]() | justforum, ja och då är det ju bättre att dom får mer i plänboken med hjälp av skattesänkningar då, menar du?? | |
| Snoosy | 2010-09-20 15:56 | |
![]() | ''du gör det svårt för dig att bli förstådd.'' jaså. | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 15:56 | |
![]() | När påbörjade dina vänner sina studier? Du vet väl att det trädde i kraft för knappt 3 år sedan? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:58 | |
![]() | Menar du individuella val då eller? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-20 16:00 | |
![]() | Valbara kurser hette det visst | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 16:00 | |
![]() | Delicious, de individuella valen är olika för var skola. Vad jag menar är att man kan gå till sin studievägledare och be om att få läsa kurser som garanterar högskolebehörighet. | |
| Snoosy | 2010-09-20 16:01 | |
![]() | Ni högermännsikor har lätt att bara gå ifrån då ni inte hittar svar på frågor. Typiskt högern. Att vända på klacken då det passar. Le-lou, det sista jag skrev var lättförståeligt. Så svara gärna på frågorna då du handlat klart. Gör inte av med för mycket av dina pengar. Både för dig själv och för samhället menar jag. Vi vill ju inte hamna i en ekomisk kris. | |
| Snoosy | 2010-09-20 16:02 | |
![]() | kirgistan, är du hon hmm, minns inte vad du kallade dig då. Du hade en modellande tjejkompis och fick sen barn? | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 16:02 | |
![]() | Vilka frågor har vi "gått ifrån"? Jag bad dig förklara dig. Gör du det, får du ett svar. | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 16:04 | |
![]() | Jag vet inte vem du talar om. Jag har ingen kompis som arbetar med något sådant och jag vill verkligen inte ha barn. | |
| Kirgizistan | 2010-09-20 16:06 | |
![]() | Men jag hade ett annat konto, Jablko nickade jag då, och hade det 200-2009. | |