Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-10-09 23:37 | |
![]() | Jag känner att jag vill svara på din ursprungsfråga. Gamla kärringar lägger bäst ord! Och därmed basta! | |
| Minta | 2010-10-10 00:02 | |
![]() | Och om man inte klarar att ta sig ur en trappa eller inte själv falla i trappan själv är det kärringarnas fel. Aldrig är det ens eget fel. | |
| Minta | 2010-10-10 00:13 | |
![]() | Ja, blev lite för många själv. | |
| twistedmind | 2010-11-24 22:39 | |
![]() | Sätt aldrig upp en trappa för någon för du faller du på eget.... | |
| mrperfect | 2010-11-24 22:43 | |
![]() | Jag skulle kunna tänka mej att spela så mot en motståndare som jag är underlägsen i rating. Alternativt att jag lyckas ta en storledning men vill blockera möjligheten att man skall kunna komma fram till et antal läskiga x3 eller x2 rutor ( röda och gula ) som förstör min vinst. Kommentaren verkar vara fälld av någon som bara vill chansa utan tanke på hur det går i matchen....... Själv är jag en gubbe på 55 bast :) | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2010-11-24 23:02 | |
![]() | ''Något jag gemensamt börjar skönja är hur dessa älskar att bygga in spelen så att det i stort sätt blir omöjligt att fortsätta lägga. De ägnar sig åt bygga korta småord som på, då, så, liv, siv, mig, dig, etc. '' Jag spelar inte så, däremot använder jag en sådan strategi i forumet. Med hjälp av enkla oengagerade ord försöker jag leda in diskussionen i en återvändsgränd. | |
| mrperfect | 2010-11-24 23:05 | |
![]() | Ja det har vi märkt :P | |
| LisaLong | 2010-11-24 23:20 | |
![]() | För det första tycker jag det är löjligt att ta in ålder i hur folk spelar, trots hur man spelar beror mer på kunnighet/okunnighet om spelet samt personlighet än ålder. Jag är 50 och försöker spela så bra det går, inte alltid man får bra bokstäver, jag lägger ibland korta ord då jag inte vill byta och vill hellre lägga ett kort ord än att passa. Jag skulle också kunna generalisera och säga att alla killar mellan 14-18 är otrevliga och dåliga förlorare samt äldre personer tänker läääänge | |
| twistedmind | 2010-11-24 23:42 | |
![]() | LisaLong - Är det verkligen löjligt att blanda in ålder? Tycker allt du mottalar dig själv lite när du sedan säger att äldre personer tänker "läääänge". (På trappor) Det kanske är så att dina ord är lag för att du levt längre? Varför drar du in 14-18 åringar? :) | |
| LisaLong | 2010-11-24 23:46 | |
![]() | twistedmind jag skrev så för att då skulle jag kunna generalisera som du gör eller hur? Jag startade ingen tråd på det sättet du gjorde. Moa finns det äldre som tänker väldigt snabbt samt yngre som är väldigt trevliga. Tror inte riktigt du förstod hur jag menade | |
| mralex69 | 2010-11-25 00:04 | |
![]() | Den här tråden är jätterolig. Fortsätt slänga in gamla, unga, bittra, PMS mm. För övrigt varför kan man inte lägga PMS? OCH NINJA för den delen? | |
| dellartista - Ej medlem längre | 2010-11-25 00:46 | |
![]() | Konstigt, men jag trodde att själva poängen var just att göra det svårt för sin motspelare. Nu är jag ju 60+ förstås. Alltså, spelar de yngre än mig någon form av snällspel då = låter den andra vinna. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:39 | |
![]() | kollar aldrig hur gamla dom är jag spelar emot ,vissa är roligare att spela med en andra,men det har ingenting med ålder att göra | |
| Bettanse | 2010-11-25 13:02 | |
![]() | Trodde det var spelglädjen som räknades?! | |
| Flisa Flinta | 2010-11-25 13:42 | |
![]() | Vi har alla våra fördomar, min ena är att killar under 25 inte ska ha körkort. | |
| Emollas | 2010-11-25 13:45 | |
![]() | flisa flinta jag tror det kvittar när man tar körkort för när man väl har fått det vill man testa sina körkunskaper och då gör man nog det vilket år man än får körtkort | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-25 19:33 | |
![]() | Gräddnos är inte elak :-D | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:52 | |
![]() | Håller med Emollas. Jag tog mitt körkort först när jag var 32 år. När jag inte har barnen i bilen är jag... hm.. inte så "sansad" som jag borde vara kan vi väl säga. ;) | |
| twistedmind | 2010-11-25 22:13 | |
![]() | Intressant att ni blandar in körkort i den här tråden. Kvinnor som kör bil i 40-60 års åldern. Don't get me started. :) | |
| sejmårr | 2010-11-26 01:18 | |
![]() | Hmmm...Jag är kvinna.... jag är i 40-60 års åldersgrupp....jag har inget körkort....jag spelar ibland friskt och skapar spänning genom att öppna upp.....ibland spelar jag jättetjurigt.....MEN JAG SPELAR INTE ALLTID PÅ SAMMA SÄTT BARA FÖR ATT JAG FYLLDE 40 FÖR EN TID SEDAN. Hoppas att det där hördes :) Jag är en lika komplex och komplicerad människa som jag varit i nästan hela mitt liv... Jag har få fördomar...men de jag har släpper jag inte gärna. Jag anser nämligen att äldre män i kostym och slips med politiska engagemang och bra löner bör avlivas. TJO! Gärna på ett plågsamt sätt.... av någon sådan som mej.... | |