Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 579 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:21 | |
![]() | naturligtvis:) | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:24 | |
![]() | Wow. Jag kan inte riktigt sluta titta! Efter ett par minuter är det nästan inte absurt längre :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:29 | |
![]() | i know! buck har slukat ett par timmar av mitt liv. fascinerande som sagt. egentligen naturligare än könsbytaren som tar hormoner (som buck) och stympar sitt kön (inte som buck)? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:32 | |
![]() | Är den där torson enbart ett resultat av träning och hormoner eller är revbenskorgen utbyggd? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:35 | |
![]() | Ingen aning, men en imponerande bröstkorg har hen. Jag får inte ihop det här i mitt huvud riktigt. Det är som att stirra på en optisk illusion! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:36 | |
![]() | Som att stirra på ett optiskt ollon var jag nästan på väg att skriva... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:36 | |
![]() | träning och hormoner gissar jag. grejen m buck är att han utger sig för att vara body modyficator om jag fattat det rätt. vilket bbdeltagaren och andra transexuella är i samma grad men inte alltid med samma medvetenhet. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:37 | |
![]() | haha, ja en Opitz illusion | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:37 | |
![]() | *hen:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:38 | |
![]() | haha! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-05 14:41 | |
![]() | om dom väljer att göra könsbyte får dom ta konsekvenserna av det,och dom borde få betala det själva,tror mer på att få hjälp att asseptera sig själv som man är, att lära sig leva med det man fått, | |
| ElsieKvist | 2011-03-05 17:38 | |
![]() | Jag vet inte om jag anser att en person som bytt kön är skyldig att berätta, dock är det väl en stor del av ens liv som kanske naturligt borde komma upp under processen att lära känna någon annan. Jag skulle finna det märkligt om jag inte fick veta det i ett relativt tidigt skede. Frågan jag ställer mig är varför någon skulle låta bli att berätta av rädslan för att bli dömd, varför skulle man vilja ha en relation med någon som inte accepterar en till fullo. Även om en man som fötts i en kvinnokropp anser sig ha varit kvinna hela sitt liv, så kvarstår ju faktum att han har levt i en kvinnokropp, på gott och ont och man kan ju bara anta att det är en stor upplevelse i personens liv som i någon mån format personen i fråga. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-05 18:40 | |
![]() | Jag tror att det flesta vill berätta för att bli accepterade. Har märkt när vi haft transsexuella kunder i butiker jag jobbat. de är ganska tydliga med att ta reda på vad man tycker om dem. | |
| slånbär | 2011-03-05 20:35 | |
![]() | ttiittii- Varför ska dom vara tvungna att acceptera någon som uppenbarligen är fel och faktiskt går att göra något åt. Självklart ska dom ha samma rätt som andra att få hjälp från landstinget för att må bra. Dessutom så är det ingen som väljer detta -det är oerhört plågsamt att först leva som transsexuell och sedan genomgå hela processen för att korrigera det. Tro inget annat. | |