Spelrum
Giraffen | 45 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 20 280 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
shulten | 2011-03-27 20:23 | |
![]() | Gratulerar! =) | |
Pseudonymf | 2011-03-27 20:24 | |
![]() | Tackar :) Vi har inte slagit ihjäl varandra hittills, så nog funkar det ^^ | |
shulten | 2011-03-27 20:25 | |
![]() | Jasså, det är inte helt perfekt? | |
Tvillingbror - Ej medlem längre | 2011-03-27 20:39 | |
![]() | holy shit :) | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-03-27 21:04 | |
![]() | 2011-03-27 20:15 Ja, den var riktigt bra. | |
mrperfect | 2011-03-27 21:19 | |
![]() | 2011-03-27 21:04 :) | |
tmtösen | 2011-03-28 21:12 | |
![]() | Here goes; Stundvis tossig 20åring med förkärlek för zombies och musikaliska pojkar. Född västeråsare men med en del norrländska later, estetiskt lagd då jag både sjunger på en seriös nivå och tecknar. Riktiga utekvällar med massor av dans & öl är lika roligt som hemmakvällar med sällskapsspel eller film, allt efter humör förstås (: Laster har jag dessutom gott om i form av rökning och en kost som periodvis består av pizza eller liknande ;) Killen jag faller för har glimten i ögat och en massa andra klichéer! Vet egentligen inte vad jag letar efter, förutom en rejäl dos pirr i magen and all that jazz ;) Peace! | |
shulten | 2011-03-28 21:39 | |
![]() | Den var riktigt bra tmtösen! Lycka till! =) | |
morsans syrr | 2011-03-28 21:52 | |
![]() | Tjoho! Fortfarande singel... suck! Finns det inga långa, mörka, snygga, rika män så kan jag ta typ vad som helst! :)))) | |
mrperfect | 2011-03-28 22:34 | |
![]() | Om jag färgar håret så stämmer jag in på beskrivningen :P | |
becccaaaaa | 2011-03-28 22:37 | |
![]() | singel... o kommer va ett bra tag till | |
tmtösen | 2011-03-28 22:42 | |
![]() | shulten; tack tack :) och detsamma i guess! | |
golden | 2011-03-28 22:56 | |
![]() | jag är inte det.. synd | |
shulten | 2011-03-28 23:01 | |
![]() | Ja vi får se vad livet ger mig tmtösen! =) | |
helbe267 | 2011-03-28 23:06 | |
![]() | Vi är ju jämngamla shulten ;) | |
shulten | 2011-03-28 23:07 | |
![]() | Jammen då kör vi! =) | |
nygiants | 2011-03-29 04:27 | |
![]() | Det här med att vara singel, har nu snart varit det ett år efter ett nästan 10 år långt förhållande, har inte lyckats dejta ännu och tycker mest att det blir väldigt ensamt, lyckligtvis är jag ju en person som trivs med att vara solo, fördelarna är ju att man kan göra exakt som man vill när man vill utan att ngn kan lägga sig i. Exempelvis nu ser jag på NHL-hockey nätterna igenom, det kunde jag inte förut, utan då skulle man bums gå och lägga sig bredvid sin dåvarande tjej när man kom hem ifrån jobbet på nattkvisten. Jag åker konstant på rockfestivaler i europa, det kunde jag inte förut utan fick välja en enstaka här eller där. Bara sedan det tog slut har jag varit utomlands 28 ggr vilket är mkt på ett knappt år (men hej det är ju i det närmaste gratis att flyga numer). Jag har dessutom fått tid att spela med ett hockeybockeylag och det utan att jag behöver dra ner på flipperspelandet. Så jag ser mer och mer positivt i att vara själv. Det negativa är ju när man är van med närheten till en annan människa, det är ju lite svårt att ersätta på daglig basis som singel, samt att alltid ha någon att anförto sig till. Dessutom har man varit borta ur cirkusen så länge så det här med att starta om och träffa en ny... man har liksom glömt bort hur man gör. Hur ska man lyckas närma sig någon? Förstår att många som blir singlar i 35-40 årsåldern går i lag med tidigare bekantskaper då det är bekvämt. Jag kan dock inte för egen del komma på någon sådan som "duger" åt mig och är ledig. Att börja leva igen... Gå ut som singel och spana på damer på nattklubb tex... Vet inte hur spännande jag tycker det är att träffa någon på krogen, speciellt inte eftersom jag bla arbetar där när jag inte är upptagen med det musikaliska. Dessutom så dricker jag ju bara mineralvatten och kaffe själv för tillfället (pga allt man ser i jobbet ser jag ingen anledning till att dricka alkohol alls, trots att jag är en riktig vinfanatiker), vilket tydligen inte gör en till lika attraktiv som de "riktiga" festprissarna. Ja de finns frågetecken att reda ut om fortsättningen. En del av mig skulle kunna vara själv resten av livet samtidigt som en annan del av mig skulle vilja träffa ngn och bilda familj samtidigt som en tredje del av mig tycker jag är för gammal för att bli förstagångsförälder samtidigt som en fjärde sida av mig fortfarande tycker jag är 20 och visst ska köra... En del av mig vill flytta ut i skogen, en annan del av mig till New York... En tredje vill att jag stannar i området där jag är. Att börja om på nytt kan som i mitt fall ta tid, och jag har inte bråttom heller utan försöker i själva verket mest se till att jag mår bra och tar dagen som den kommer. | |
becccaaaaa | 2011-03-29 07:18 | |
![]() | om dukänner sådär med allt... att du inte riktigt vet vad du vill, lev bara som vanligt o ta dagen som den kommer. :) | |
NykvarnarN | 2011-03-29 21:33 | |
![]() | Det enklaste sättet att träffa en bra tjej, är att vara en bra kille. Det sa alltid morsan till mig. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-29 21:39 | |
![]() | Du har en förståndig mor, NykvarnarN. Och det gäller ju åt bägge håll. :) | |