Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 287 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apajävel | 2011-07-22 06:59 | |
![]() | Nu lär jag väl få hela kvinnosläktet efter mig, men jag tycker faktiskt att Orlando Bloom är oerhört överskattad som skådis. | |
| bete_noire | 2011-07-22 08:30 | |
![]() | Finner det aningen svårt att sätta fingret på några iögonfallande, rent hantverksmässiga brister, när jag härmed nominerar Tom Hanks. Men om någonting i skådespelarens utstrålning ständigt resulterar i en intensiv, lätt äcklad motvilja för rollgestalten, som i Hanks fall dessutom regelmässigt rör sig om en karaktär tänkt att väcka publikens sympati, och skådespelaren därmed måste sägas gravt olämpad för varje roll han hittills satts att spela,så kanske han inte ens behöver beslås med en mer spektakulär grad elller typ av uselhet, för att ändå vara den om inte sämste så dock den värste, för att inte tala om olämpligaste, skådespelaren 'aller zeiter'. Det gör nu emellertid absolut ingenting, i beaktande av att de filmer han medverkar i nästan undantagslöst hör till de banalaste och oförtjäntast uppblåsta av alla senare decenniers odrägliga skitfilmer. Hanks är tvärtom bra på så vis att hans namn på en filmaffisch el. ett DVD-konvolut ger en nästan osviklig signal om att ingen människa med gott omdöme och intakta estetiska sensibiliteter borde öda någon tid på den. Notera f.ö. att Ernst-Hugo Järegård spenderade hela den fortsatta delen av sin skådespelarkarriär med att försöka kompensera för (bl.a.) dödsscenen i "Raggargänget". Det går tyvärr inte. Inte om han så (genom något slags kuslig mefistofeles-pakt) lyckats stjäla och tillägna sig de samlade dramatiska förmågorna hos en Gunnar Björnstrand, en sir John Gilgeud, Douglas Fairbanks Sr, och Jeremy Brett... | |
| mishizaki | 2011-07-22 08:34 | |
![]() | med risk för att häda ett nationalhelgon- Allan Edwall- samma röst hela tiden | |
| anders678 | 2011-07-22 09:19 | |
![]() | Kan inte annat än att hålla med dig uffew. När jag såg trådnamnet tänkte jag att nu ska jag min själ säga min hjärtas mening om denne Jakob Eklund, så du tog mig på orden. Har aldrig sett nån skådis som kan rabbla repliker utan inlevelse som den mannen, oavsett situation så är det samma tonfall. Katastrof! | |
| lenitt | 2011-07-22 09:50 | |
![]() | Arnold Svartneger. Huvva!! ..Lika stel som en robot, så kanske därför han anses som fenomenal (..av vissa iaf..) i "terminator" | |
| lenitt | 2011-07-22 09:52 | |
![]() | Kan inte med hans dialekt, hans stela macho-stil, knappt hans utseende och definitivt inte hans filmer | |
| uffew | 2011-07-22 13:06 | |
![]() | En jag inte heller kan med och som var bättre förr är Clintan. Hans tidiga filmer hur sköna som helst, men från -80 talet och framåt. Nää Kevin Costner verkar inte hamna här eller som bästa skådis. Lite av en mellanmjölksskådis. | |
| le-lou | 2011-07-22 13:12 | |
![]() | Owen Wilson Jennifer Aniston Samtliga barnskådisar med Daniel Radcliffe i spetsen - från Harry Potter filmerna. Urk. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-07-22 13:15 | |
![]() | Jag älskar Owen Wilson. Kass är Richard Gere; introvert, likadan alltid, ser ut som han hellre ville jobba med nåt annat. Han förmedlar inga som helst känslor. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-07-22 13:17 | |
![]() | Han det andra äcklet är vidrig med svensk jävel som spelade cpskadad i nån schlagerfilm. När han spelar "normal" är han nog den sämsta tänkbara skådis ever. Han låter alltid arg, även när han ska spela glad eller kär. Ett annat äckel är den där mörkhåriga idioten med skägg rapace, fy faan. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-07-22 13:18 | |
![]() | Ja, jonas karlson var det! kräks Han den där som spelar zingo är oxå kass, men han försöker iaf | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-22 16:45 | |
![]() | Ja Daniel Radcliffe är ofattbart kass. Får tics varje gång jag ser honom. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2011-07-22 16:46 | |
![]() | Björn nånting...? | |
| uffew | 2011-07-22 17:56 | |
![]() | Livet är en slager heter filmen. Han spelar även i adam och eva. Björn Kjellman menar du va? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-07-22 17:59 | |
![]() | ja.. ola rapace. uuuuuusch. stelis. | |
| satanigatan_ - Ej medlem längre | 2011-07-22 18:03 | |
![]() | Jonas Karlsson? Jonas Karlsson är ju riktigt bra! Gunilla: för i helvete. Jag var inte seriös angående Pattinson :) | |
| Gunilla _ | 2011-07-22 18:22 | |
![]() | Inte? Tack och lov... :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-07-22 19:32 | |
![]() | Jonas Karlsson är vidrig Han borde möjligtvis sjungit i nåt band som får en JC-singel eller jobbat inom äldreomsorg. Björn Kjellman ja; han är som en valp, men han inser sina begränsingar och jobbar hårt. | |
| cisplatin | 2011-07-22 19:51 | |
![]() | Eklund, Persbrandt, Bergström ... och Stina Ekblad! Hon har också bara ett enda uttryck och det uttrycket ska föreställa känslig konstnärlig fiiiinhet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-22 19:54 | |
![]() | Stina Ekblad är vedervärdig - men återigen kan jag inte avgöra om det är hennes skådespeleri jag har svårt för eller hennes pretentiösa person. Jag håller med om att Jonas Karlsson är rätt kass - han som ofta beskrivs som en karaktärsskådis. Märkligt är det. | |